SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pestki dyni. Warto?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1509

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 698
Witam!
Nie bardzo mogę znaleźć w sieci informację na temat właściwości pestek dyni sprzedawanych w supermarketach. Jakoś tak się składa że nigdy nie widziałem świeżych pestek więc jestem zielony w temacie. Ostatnio kupiłem sobie opakowanie 100g i zacząłem się zastanawiać czy pestki przed zapakowaniem nie są w jakiś sposób obrabiane np. prażone. Podejrzewam że taka ewentualna obróbka całkowicie zmienia ich właściwości...
Chciałbym też spytać czym różnią się pestki poszczególnych producentów np. 1opakowanie "Bakalland" kosztuje tyle co 2"Kresto" Proszę o odpowiedź i rozwianie moich obaw
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 300 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8835
Gdyby były poddane obróbce jakiejś tam to chyba musi znaleźć się o tym informacja na opakowaniu. Cena to pewnie też kwestia marki firmy. Z ciekawości ile kosztuje 0,5kg w sklepie mniej więcej? Bo ja z allegro biore za 8,50zł :x
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 698
To trzeba wierzyć producentowi na słowo a raczej na to czego nie dopisał . Co do twojego pytania to w sklepie "Piotr i Paweł" 100g Kresto było chyba 2,69zł a Bakalland 5,69. Dobrze że wspomniałeś o tym allegro jeśli zdecyduje się wprowadzić pestki do diety na stałe to teżtam będe kupował
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat