SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pestki Dyni

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2437

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 419 Napisanych postów 461 Wiek 83 dni Na forum 160 dni Przeczytanych tematów 4565
Pewnie- wszelkie orzechy, nasiona i pestki dzięki kompleksowym właściwościom odżywczym stanowią ważny element piramidy zdrowego żywienia, bowiem są bogate w białko, zdrowe tłuszcze, błonnik, witaminę E, magnez oraz wiele innych makro i mikroskładników. :)

"Co za ponury absurd… Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?". XD
Boże, spraw, żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce...:D
Quod me nutrit me destruit ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10002 Napisanych postów 155482 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213161
jedynie trzeba nieco uwazan na te obfitujace w kwasy tluszczowe omega 6, by nieco nie przekombinowac, jak chocby nasiona slonecznika.
mialme kiedys ziomeczka, co jadl 100g nasion ze slonecznika dziennie, aby podbijac sobie kalorycznosc w diecie. taka paczuszka wychodzi tam okolo 500 kcal na plus, a ilosc do zjedzenia jest w sumie niewielka, wiec mozna dosc szybko podbic kalorycznosc w diecie, jak trzeba, no, ale jednak spora zawartosc omega 6 bedzie tutaj przechylania nieco szale na niekorzystne proporcje

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5122 Napisanych postów 69800 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715210
Bez wątpienia warto mieć świadomość tego jakie źródła tłuszczów w naszej diecie obfitują w kwasy tłuszczowe omega 3, a jakie w omega 6. Długotrwałe i znacze zanurzenie ich proporcji w diecie nie będzie wpływało pozytywnie na funkcjonowanie naszego organizmu. Niestety o źródła kwasów tłuszczowych omega 3 nie jest łatwo. W przyszłym EPA i DHA są to w zasadzie tylko tłuste ryby morskie, a omega 6 bardzo łatwo jest dostarczyć z pestki dyni, słonecznika, oleju z pestek winogron, słonecznikowego, czy masła orzechowego.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3260 Napisanych postów 30517 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 291682
ja trochę, a bardziej nauka odchodzi od sensowności dbania o proporcje omega 6 do 3, ale wiadomo nadmiar wszystkiego po prostu szkodzi
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny. Redukcja.

Water