SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Panna_Kika/Blog/Chcieć to Moc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 136995

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3023 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 21587
Meratak, tak...praca.
Skąd ja to znam.

Dzisiaj z 38,5 stopni wstałam o 6.30 do pracy...teraz już 39 i stwierdziłam że to nie jest dobry pomysł

Kika poczytaj
http://www.sfd.pl/Adaptacja_metaboliczna-t218872.html
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42828
Hmmm... Pamiętacie taki wątek pewnej dziewczyny na forum "Odchudzanie"?

Widzę niebezpieczne podobieństwa .

Półmaraton w 1:57:11! :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3287 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19996
Błądzisz strasznie moja droga.

Siła idzie się poniekąd ze wzrostem wagi ciała i masą.

Popatrz chociażby na 'cięzarowców' czy trójboistów.

Zmień podejscie. Bo jest kiepsko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1513 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8457
I tak imo jest ciut lepiej ze mna niz bylo, bo ostatnio zjadlam troche slodyczy i nie plakalam

Iza, luzuje sie, wcinam wszystko najbardziej smakuje mi kretka

widze tez postepy na sciance, mam silniejsze rece i dostaje pochwaly za technike

to moze teraz powiecie mi ze powinnam jesc ponad 2000kcal? ja sie godze na wszystko, aby wreszcie miec ladna sylwetke i mniejszy bf... a tak serio do lata daleko, wiec i na redukcje przyjdzie czas... ide pobiegac

Zmieniony przez - Panna_Kika w dniu 2009-01-26 20:08:29

Zmieniony przez - Panna_Kika w dniu 2009-01-26 20:09:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
Jedz ile czujesz ze masz potrzebe(jak najbardziej czysto), masz czas, jak zobaczysz ze te 1800kcal to za malo to nie boj sie dodac, cwicz dawaj z siebie wszystko, masz zwiekszyc swoja sile ile sie da, wycisnac z siebie ostatnie poty. Nie zaniedbuj kondycyjnych, one wbrew pozorom, sa na regeneracje idelane, zawodnicy SW robia je po silowy rano tego samoeg dnia co po poludniu trening SW. Slowem to jest trening nawet na rozbudzenie, daje dobrego kopa

PS
W dziale dla zaawansowanych rusza eksperyment treningowo-zywieniowy w ktorym bierze udzial dziewczyna z bardzo duza nadwaga (mozna kibicowac). I zauwaz ze ona w tej chwili je 2800kcal i chudnie
http://www.sfd.pl/EKSPERYMENT_4:OSTATECZNE_POŚWIĘCENIE_-_post_konsultacyjny-t465924-s36.html i strona 35 jest mala wzmianka o kalorycznosci.
A jej zdjecia sa tu http://www.sfd.pl/EKSPERYMENT_4:OSTATECZNE_POŚWIĘCENIE_-_post_before&after-t466696.html
Wiec nie bac sie tych kalorii bo na prawde ludzie maja prawziwe problemy

Zmieniony przez - obliques w dniu 2009-01-26 21:42:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1513 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8457
dzis byl HIIT...matko! nie wiem czy zrobilam go wystarczajaco dobrze, ale zoladek mi podchodzil go gardla a cieplo jeszcze czuje mimo ze minela godzina...

Obli, przyznam ze ja jestem nieraz glodna i z checia dodalabym z jeden posilek np. dodatkowa piers,150g,maslo orzechowym (uwielbiam) i ww nawet z 40-60g (nawet w postaci odzywki w pracy czy na sciance) ...wtedy wyszloby ponad 2000kcal wiec "normalna" ilosc kcal normalnego czlowieka

Clean eating (popularna w US i UK Tosca Reno ) uskuteczniam. Wyrzucialm szynke kompletnie. Jem mieso kurczaka, wolowa poledwice, cielecinke, ryby (w tym losos wedzony i pieczony, ale musze ograniczyc, bo konto mi sie kurczy ), z ww owies, makaron razowy, brazowy ryz i owoce (glownie rano - jagodowe, jablka i po/przed treningiem), ostatnio zjadlam tosta z dzemem mialam ochote i tyle. Slodyczy nie wcinam ale czasem sie skusze na gorzka czekolade, z 4 kosteczki. Czasem tez pewnie luby bedzie mial spontan i tez cos zjem.

Chce sie wyluzowac przed redukcja

Kondycyjnych nie zanidbuje, ale... Ja lubie bardziej biegac, aero albo interwaly ewentualnie HIIT niz padnij-wstan,skip A, etc... ale to pewnie nie jest tak efektywne?

Scianke tez zaczynam traktowac "powazniej" tzn chce byc lepsza, nawet juz bez probowania prowadze drogi, co mi sie wczesniej nie zdarzalo.

*

Sniadanie wszamane (placuszki jajeczno-owsiane z jagodami i gorzka czekolada,15g ), teraz chwila na przetrawienie i trening.

Zmieniony przez - Panna_Kika w dniu 2009-01-26 22:23:41

Zmieniony przez - Panna_Kika w dniu 2009-01-26 23:45:43

Zmieniony przez - Panna_Kika w dniu 2009-01-27 10:51:49

Zmieniony przez - Panna_Kika w dniu 2009-01-27 10:52:13

Zmieniony przez - Panna_Kika w dniu 2009-01-27 11:20:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1513 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8457
Przysiad: 40kg (5) - rozgrzewka; 3*45kg 5powt
Martwy: 50kg*3 5powt
Wyciskanie na klate: 30kg*3 3powt (slaba mam klatke...)
Podciaganie na maszynie: 60(obciazenie pomocy) 3*8

Mam zakwasy brzucha Milo mi

Na etykiecie Dymatize Whey jest napisane ze kazda porcja zawiera 5g BCAA oraz 4g glutaminy. Czyli po treningu juz nie musze dosypywac samej glutaminy tylko zostawic ranna porcje?

ps: moj trener pytal dzis czy sie waze i ile przytylam... powiedzial, ze powinnam sie wazyc i okreslac sobie cele np. przebiegniecie X km. powiedzialam ze ufam mojej intuicji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
kazdy whey zawiera wszytskie aminokwasy, w koncu to bialkow ale glute bierzesz osobno
Widze, ze trener poluje na ciebie

Zmieniony przez - obliques w dniu 2009-01-27 16:25:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3023 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 21587
Nie wiem, ale zawsze jak czytam o Twoim trenerze to pojawia mi się uśmiech na twarzy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1513 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8457
ja wasz prosze, drogie panie... trener to chcialby ze mnie zrobic jakiegos trojboiste albo pakera, musialabym rzucic szkole i klepac sie po tylku aby miec kase na te wszystkie suple

tak BTW zonaty i dzieciaty, brazylijczyk nie moj typ

wlasnie wrocilam z zakupow (szopoholizm... ), teraz jem kolcje. Kurak, 150g+papryka czerwona+ogoras swiezy+avocado i pichce. piersi sie juz pieka, cielecina gotuje a jeszcze lubemu miche musze zrobic...

Obli, podczas przysiadow i MC czy wyciskania na barki brzuch tez cwiczy prawda? teraz mam juz lepsze ciezary wiec on tez zawsze popracuje?

Zmieniony przez - Panna_Kika w dniu 2009-01-27 20:11:26
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Grupa krwi a cwiczenia i przyrost masy

Następny temat

Trening Split. Proszę o uwagi i komentarze.

NutLove