SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Panna_Kika/Blog/Chcieć to Moc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 193547

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 65575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 188925
mozna sie odchylac do tylu, w sumie wszytsko zalezy od tego jakie miesnie chce sie mocniej zaakcentowac.

miedzyzebrowe? wiele cwiczen, oczywiscie wszytkie wyciskania, szczegolnie skosne, przenoszenie sztangi,przyciaganai na plecy tez, aciagania...MC, pewnie czujesz je po francuzie lezac
Od interwalow tez mozesz je czuc, mialas mountain climbers
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1513 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8457
Alexxa, ja jestem w UK, a lekarz w Pl, ale mama trzyma reke na pulsie...

Odstawilam anty z dnia na dzien, miesiaczki brak... Ale wierze, ze bedzie dobrze i Duphaston mi pomoze

Iza, w pt robilam dzien piaty treningu silowego, moze po wyciskaniu sztangielek albo wioslowaniu jednoracz mnie miedzyzebrowe bola...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3023 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 21590
Wiem, wiem przecież
Jak mama pilnuje to siii...

Odstawiłaś YAZ? Kiedy?

Co do bólu robiłaś podciągania na drążku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1513 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8457
nie, mialam sciaganie gornego, wyciskanie sztangielek siedzac i na skosie, prostowanie ramion na dolnym i mlotki...

YAZ nigdy nie bralam, a anty (yasminelle) odstawilam w listopadzie samowolnie...glupia jam glupia...

Bylam dzis w kinie, terminator salvation calkiem ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 526 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13237
Panienko Kiko