SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Palenie fatu, kondycja/wytrzymałosć. Jak połączyć?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 534

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

22

Waga

75

Wzrost

179

Cel treningowy

palenie tłuszczu/kondycja/wytrzymałosć

Staż treningowy na siłowni

koło 1,5 roku

Uprawiane inne sporty

MMA

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

pełna siłownia

Dieta

tak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

BCAA

Ostatnio przerabiany plan

FBW na mase

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

70 / 72,5 / 68.5
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 213 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1888
Witam
Nie długo czekają mnie kolejne zawody MMA ale mam pewien problem i chciałem się poradzić innych użytkowników by znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Mianowicie moja waga to około 75kg przy wzroście 179cm. Niestety w pasie mam troche tłuszczyku, który chcę spalić przy jak najmniejszej utracie mięśni. Oczywiście wiem, że tłuszcz nie zchodzi tylko z jednego miejsca ale po prostu musze się pozbyc tej fałdy, która robi mi sztuczną wagę i jest zbędnym balastem. Będę miał na to około 3 tygodni. Jednak chciałem palic ten tłuszcz jakimiś ćwiczeniami kondycyjno-wytrzymałościowymi gdyż będą to także przygotowania do zawodów. Po prostu chce upiec 2 pieczenie na jednym ogniu :).

I teraz chciałem się zapytać was...

1)Czy jakimiś interwałami da rade palić fat? Oczywiście będę trzymał skrupulatnie diety i wspomagał się takimi suplementami jak BCAA.

2) Czy warto wyposarzyć się w jakiś spalacz?

3) Jaki plan robić na siłowni? FBW czy coś innego?

4) Czy paląc tłuszcz, i trzymając dobrze diety, da rade schodzić z poziomem tłuszczu nie tracąc przy tym wagi/ spadając minimalnie?

Z góry dzięki za odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Jak .

1. KOMPLEKSY SZTANGOWE
2. TRENINGI typu CROSS

1. oczywiście że się da , interwały jak najbardziej .
2. możesz .
3. j/w

PUNKT 7 i PUNKT 8 zapraszam do czytania .

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 227
Mój plan wygląda następująco

Poniedziałek - Siłownia
Wtorek - MMA
Środa - Siłownia
Czwartek - MMA
Piątek - MMA
Sobota - Wolna mata (sparingi, worek, tarczowanie)
Niedziela - Wolne

W jaki dzień najlepiej dodać interwały? Wiem że cały tydzień będzie przeładowany ale chce zrobić coś w rodzaji "trening campa" przygotowującego mnie do zawodów, który będzie trwal 3 tygodnie a przed samymi zawodami będzie miał około 4 dni totalnego odpoczynku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Jako trening siłowy - wykonuj kompleksy sztangowe które będą rodzajem interwałów siłowych .





70 % pracy będzie zależało od poziomu odżywiania .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 227
Ok będę robił te kompleksy sztangowe z filmiku i będe biegał po tym tak koło 40 min. Ale i tak wydaje mi się, że to mało na szybkie palenie tłuszczu. Może jeszcze jakieś interwały biegowe w dni treningu MMA?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

split do oceny

Następny temat

Trening bez nóg, czyli zgroza-kolanoza

NutLove