SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Paczka Polska(radom) ---> UK (leeds)

temat działu:

Polacy za granicą

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2843

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1212 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16356
hey,
jak to jest z tymi paczkami w regiony leeds(miejscowość 10km od leeds). Wie ktoś może ile kosztuje wysłanie takiej paczki, jaka firma ewentualnie i jakie są koszta tej zabawy.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 2 lata Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4171
ale o co konkretnie pytasz - jesli o paczke ze sklepu ze stufem to ja zamawiałem do szkocji i bylo tego ok.10 kg - zamówilem, zrobiłem przelew i czekałem ok. tyg. i miałęm u siebie w domu - do tego mozesz sledzic paczke po nadaniu przez speców ze sklepu na stronie glsu i wiesz kiedy dojdzie. ale jesli nie o to pytasz to sorry a kosztowalo mnie to ok. 500 zł bo sama przesylka ok115zł

xxxxxxxxxxx-----xxxxxxxxxx

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1212 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16356
spoko, dzieki ale chodziło mi o zwykłą paczkę np z szamą itd :p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 261 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14446
http://www.romulus.pl/cennik.html

http://www.pegasus-przesylki.pl/cennik.php?file=wielkabrytania

ja wlasnie mam zamiar przesłac za pomocą jednej z tych firm. Zadzwoń i zapytaj sie o szczegóły. Przy telefonie siedzą polacy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1212 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16356
dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1344
ceny od 80 pi do £1.10 za kg

.................

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

szukam x-pand pomozecie?

Następny temat

Minced beef - co sądzicie?

nutloveb