SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PRZYTYCC!!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4460

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 404 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4360
Jak ogolnie przytyc nie chodzi mi o mase miesniowe tylko oglnie przytyc na calym ciele. Jestem chudy mam juz diete na mase ale narazie sa male rezultaty a w sumie ich nie ma. DLatego co jest zeby ogolnie przytyc ??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41203
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 23196 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 224084
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 404 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4360
POSIŁEK 1 : (6:30)

1. Płatki owsiane 100g B: 11,9 / T: 7,2 / W: 62,4 /Kcal: 366
2. Mleko 400g B: 14 / T: 2 / W: 20,4 /Kcal: 156
3. Orzechy włoskie 30 g B: 4,8 / T:18,09 / W: 3,45 /Kcal: 193.5
4. Rodzynki 20g B: 0,46 / T: 0,1 / W: 12,94 / Kcal: 55,4

RAZEM: B: 31,16 / T: 27,39 / W: 99,19 / Kcal: 770,9


POSIŁEK 2: (10 30)

1. Chleb żytni razowy z soja i słonecznikiem 100g B: 7,9 / T: 3,7 / W: 44 / Kcal: 244
2. Szynka z piersi z kurczaka 50 g B: 10,6 / T: 0,6 / W: 0,1 / Kcal: 49
3. Ser żółty Gouda 40 g B: 11,16 / T: 9,16 / W: 0,04 / Kcal: 126,4
4. Warzywa 100 g B: 0,7 / T: 0,1 / W: 2,4 / Kcal: 13

RAZEM: B: 30,36 / T: 13,56 / W: 46,54 / Kcal: 432,4

POSIŁEK 3: (16:20)

1. Pierś z kurczaka 150 g B: 35,25 // T: 1,95 // W: 0/ Kcal:148
2. Warzywa 200g(w 1 dzień marchew w 2 ogórek i w 3 pomidor)B: 2 / T: 0,4 /W: 10,2 /Kcal: 54
3. Ryż biały 50 g B: 3,35 / T: 0,35 / W: 38,25 / Kcal: 172
4. Oliwa z oliwek 15 g B: 0 // T: 14,94 // W: 0,08 / Kcal:132,3

RAZEM: B:40,6 / T:17,64 / W:48,53 / Kcal: 506,3

POSIŁEK 4 (PRZED SIŁOWNIĄ ok. 18:30)

1. Makaron 100 g B: 12 / T: 3,4 / W: 73,4 / kcal: 377
2. W dzień kiedy ćwicze Tuńczyk 120 g a w dzień kiedy nie ćwicze ser twarogowy półtłusty 100 g JAK JEST TUŃCZYK : B: 32,52 / T: 10,8 / W: 0 / kcal: 228 JAK JEST TWARÓG : B:18,7 // T: 4,7 // W: 3,7 / kcal: 133
3. Owoc (banan albo jabłko) 150 g B: 1,5 / T: 0,45 / W: 32,7 / kcal:142,5

RAZEM: TU W PRZYPADKU GDY ZJEM TUNCZYK B:46,02 / T:14,65 / W: 106,1 / kcal: 747 TU W PRZYPADKU GDY ZJEM TWARÓG B: 32,2 / T: 8,55 / W:109,8 / kcal: 652,5

POSIŁEK 5 ( PO SIŁOWNI ok. 20:00)

1. Ryż biały 50 g B: 3,35 / T: 0,35 / W: 38,25 / Kcal: 172
2. W dzień kiedy ćwicze Pierś z kurczaka 100 g a w dzień kiedy nie ćwicze dżem jakis niskosłodzony TU W PRZYPADKU GDY ZJEM PIERS : B: 21,5 / T: 1,3 / W: 0 / Kcal: 99
TU W PRZYPADKU KIEDY ZJEM DŻEM B: 0,3 / T: 0,2 / W: 37 / Kcal: 153

RAZEM:

POSIŁEK 6 (NA NOC 22:00)

Ser twarogowy 150g
Warzywa 200 g

to jest jeszcvze nie dokonczone oblizenmia ale za nie dlugo oblicze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47736 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
czy mi sie wydaje czy nie podales zapotrzebowania i ile na + dales
__
ah ostatniego zdania nie doczytalem , ale wiesz diete sie uklada pod bilans a nie uklada a pozniej sie wylicza ile potrzeba

Zmieniony przez - psonic w dniu 2007-11-13 15:48:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41203
POSIŁEK 1 : (6:30)

1. Płatki owsiane 100g B: 11,9 / T: 7,2 / W: 62,4 /Kcal: 366
2. Mleko 400g B: 14 / T: 2 / W: 20,4 /Kcal: 156
3. Orzechy włoskie 30 g B: 4,8 / T:18,09 / W: 3,45 /Kcal: 193.5
4. Rodzynki 20g B: 0,46 / T: 0,1 / W: 12,94 / Kcal: 55,4
(brak pełnowartościowego białka)
RAZEM: B: 31,16 / T: 27,39 / W: 99,19 / Kcal: 770,9


POSIŁEK 2: (10 30)

1. Chleb żytni razowy z soja(wywal) i słonecznikiem 100g B: 7,9 / T: 3,7 / W: 44 / Kcal: 244
2. Szynka z piersi z kurczaka 50 g B: 10,6 / T: 0,6 / W: 0,1 / Kcal: 49
3. Ser żółty Gouda 40 g B: 11,16 / T: 9,16 / W: 0,04 / Kcal: 126,4 (wywal,daj biały)
4. Warzywa 100 g B: 0,7 / T: 0,1 / W: 2,4 / Kcal: 13

RAZEM: B: 30,36 / T: 13,56 / W: 46,54 / Kcal: 432,4

POSIŁEK 3: (16:20)

1. Pierś z kurczaka 150 g B: 35,25 // T: 1,95 // W: 0/ Kcal:148
2. Warzywa 200g(w 1 dzień marchew w 2 ogórek i w 3 pomidor)B: 2 / T: 0,4 /W: 10,2 /Kcal: 54
3. Ryż biały 50 g B: 3,35 / T: 0,35 / W: 38,25 / Kcal: 172
4. Oliwa z oliwek 15 g B: 0 // T: 14,94 // W: 0,08 / Kcal:132,3

RAZEM: B:40,6 / T:17,64 / W:48,53 / Kcal: 506,3

POSIŁEK 4 (PRZED SIŁOWNIĄ ok. 18:30)

1. Makaron 100 g B: 12 / T: 3,4 / W: 73,4 / kcal: 377
2. W dzień kiedy ćwicze Tuńczyk 120 g a w dzień kiedy nie ćwicze ser twarogowy półtłusty 100 g JAK JEST TUŃCZYK : B: 32,52 / T: 10,8 / W: 0 / kcal: 228 JAK JEST TWARÓG : B:18,7 // T: 4,7 // W: 3,7 / kcal: 133
3. Owoc (banan albo jabłko) 150 g B: 1,5 / T: 0,45 / W: 32,7 / kcal:142,5

RAZEM: TU W PRZYPADKU GDY ZJEM TUNCZYK B:46,02 / T:14,65 / W: 106,1 / kcal: 747 TU W PRZYPADKU GDY ZJEM TWARÓG B: 32,2 / T: 8,55 / W:109,8 / kcal: 652,5

POSIŁEK 5 ( PO SIŁOWNI ok. 20:00)

1. Ryż biały 50 g B: 3,35 / T: 0,35 / W: 38,25 / Kcal: 172
2. W dzień kiedy ćwicze Pierś z kurczaka 100 g a w dzień kiedy nie ćwicze dżem jakis niskosłodzony (wywal)TU W PRZYPADKU GDY ZJEM PIERS : B: 21,5 / T: 1,3 / W: 0 / Kcal: 99
TU W PRZYPADKU KIEDY ZJEM DŻEM B: 0,3 / T: 0,2 / W: 37 / Kcal: 153

RAZEM:

POSIŁEK 6 (NA NOC 22:00)

Ser twarogowy 150g
Warzywa 200 g (na noc sam ser)

to jest jeszcvze nie dokonczone oblizenmia ale za nie dlugo oblicze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 38676
psonic moim zdaniem wpierw układa się posiłki, a później operuje się ilością makroskładników tak aby bilans się zgadzał. Łatwiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47736 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ja uwazam odwrotnie . bo tak na pale i tak jest pelno do zmodyfikowania , ale w sumie jak kto woli i jak komu wygodniej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 404 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4360
POSIŁEK 1 : (6:30)

1. Płatki owsiane 100g B: 11,9 / T: 7,2 / W: 62,4 /Kcal: 366
2. Mleko 400g B: 14 / T: 2 / W: 20,4 /Kcal: 156
3. Orzechy włoskie 30 g B: 4,8 / T:18,09 / W: 3,45 /Kcal: 193.5
4. Rodzynki 20g B: 0,46 / T: 0,1 / W: 12,94 / Kcal: 55,4

RAZEM: B: 31,16 / T: 27,39 / W: 99,19 / Kcal: 770,9


POSIŁEK 2: (10 30)

1. Chleb żytni razowy z soja i słonecznikiem 100g B: 7,9 / T: 3,7 / W: 44 / Kcal: 244
2. Szynka z piersi z kurczaka 50 g B: 10,6 / T: 0,6 / W: 0,1 / Kcal: 49
3. Ser żółty Gouda 40 g B: 11,16 / T: 9,16 / W: 0,04 / Kcal: 126,4
4. Warzywa 100 g B: 0,7 / T: 0,1 / W: 2,4 / Kcal: 13

RAZEM: B: 30,36 / T: 13,56 / W: 46,54 / Kcal: 432,4

POSIŁEK 3: (16:20)

1. Pierś z kurczaka 150 g B: 35,25 // T: 1,95 // W: 0/ Kcal:148
2. Warzywa 200g(w 1 dzień marchew w 2 ogórek i w 3 pomidor)B: 2 / T: 0,4 /W: 10,2 /Kcal: 54
3. Ryż biały 50 g B: 3,35 / T: 0,35 / W: 38,25 / Kcal: 172
4. Oliwa z oliwek 15 g B: 0 // T: 14,94 // W: 0,08 / Kcal:132,3

RAZEM: B:40,6 / T:17,64 / W:48,53 / Kcal: 506,3

POSIŁEK 4 (PRZED SIŁOWNIĄ ok. 18:30)

1. Makaron 100 g B: 12 / T: 3,4 / W: 73,4 / kcal: 377
2. W dzień kiedy ćwicze Tuńczyk 120 g a w dzień kiedy nie ćwicze ser twarogowy półtłusty 100 g JAK JEST TUŃCZYK : B: 32,52 / T: 10,8 / W: 0 / kcal: 228 JAK JEST TWARÓG : B:18,7 // T: 4,7 // W: 3,7 / kcal: 133
3. Owoc (banan albo jabłko) 150 g B: 1,5 / T: 0,45 / W: 32,7 / kcal:142,5

RAZEM: TU W PRZYPADKU GDY ZJEM TUNCZYK B:46,02 / T:14,65 / W: 106,1 / kcal: 747 TU W PRZYPADKU GDY ZJEM TWARÓG B: 32,2 / T: 8,55 / W:109,8 / kcal: 652,5

POSIŁEK 5 ( PO SIŁOWNI ok. 20:00)

1. Ryż biały 50 g B: 3,35 / T: 0,35 / W: 38,25 / Kcal: 172
2. W dzień kiedy ćwicze Pierś z kurczaka 100 g a w dzień kiedy nie ćwicze dżem jakis niskosłodzony TU W PRZYPADKU GDY ZJEM PIERS : B: 21,5 / T: 1,3 / W: 0 / Kcal: 99
TU W PRZYPADKU KIEDY ZJEM DŻEM B: 0,3 / T: 0,2 / W: 37 / Kcal: 153

RAZEM: TU W PRZYPADKU GDY ZJEM PIERS : B: 24,85 / T: 1,65 / W: 38,25 / kcal: 271 TU W PRZYPADKU KIEDY ZJEM DŻEM : B: 3,65 / T: 0,55 / W: 75,25 / kcal: 325

POSIŁEK 6 (NA NOC 22:00)

Ser twarogowy(półtłusty) 150g B: 28,05 / T: 7,05 / W: 5,55 / kcal: 199,5
Warzywa 100 g B: 0,9 / T: 0,2 / W: 2,4 / kcal: 15
Oliwa z oliwek 15 g B: 0 // T: 14,94 // W: 0,08 / Kcal:132,3

RAZEM: B: 28,95 / T: 22,19 / W: 8,03 / kcal: 346,8


WSZYSTKO: (i tu licze jak zjem tuńczyk i piers )
Białko: 201,94
Tłuszcze: 97,08
Węglowodany: 346,64
Kalorie: 3074,4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 404 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4360
to juz jest dokonczone i wszysdtko obliczone jeszcze zapiotrzebowanie zaraz wkleje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 404 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4360
Zapotrzebowania :
BIALKO - 120g
TLUSZCZE - 60g
WEGLOWODANY - 300g

Zapotrzebowania kalorystyczne :
2500 Kcal
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MAŁA POMOC SIE PRZYDA

Następny temat

oceńcie mi zapotrzebowanie kaloryczne. prosze, błagam

Fruzelina