SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PRZYKLADOWY plan treningowy na przyrost masy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18790

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 138 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 909
ogolnie to oddychanie jest najwazniejsze..bez tego niestety nasze miesnie nie urosna. moze wam sie wydawac dziwne robienie 2 wydechow podczas jednego ruchu,mi tez sie wydawalo zanim moj instruktor mi tego nie pokazal i udowodnil ze wykonuje podwojna prace w tym momencie. postaram sie nagrac filmik jak wykonuje cwiczenia w rezimie ekscentryczno- koncentrycznym i wrzuce.
pozdr

go hard...or go home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 469 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10161
"bez tego niestety nasze miesnie nie urosna"

lol, nie przesadzaj ;P

czekamy na filmik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 138 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 909
nie przesadzam...pokonujac opor zewnetrzny, czyli ciezary na silowni miesnie wykonuja prace, i tylko to..dzieki prawidlowemu oddychaniu rosna. to dostarczenie odpowiedniej il. tlenu i skladnikow pokarmowych przez krew nasze miesnie rosna tj. wlukna miesniowe pekaja a nastepnie w drodze regeneracji staja sie silniejsze i wieksze. to dlatego naprzyklad wyszly odrzywki pozwalajace na wieksze dostatrczenie tlenu np. PUMP O2.

go hard...or go home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 926 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9702
nie przesadzam...pokonujac opor zewnetrzny, czyli ciezary na silowni miesnie wykonuja prace, i tylko to..dzieki prawidlowemu oddychaniu rosna. to dostarczenie odpowiedniej il. tlenu i skladnikow pokarmowych przez krew nasze miesnie rosna tj. wlukna miesniowe pekaja a nastepnie w drodze regeneracji staja sie silniejsze i wieksze. to dlatego naprzyklad wyszly odrzywki pozwalajace na wieksze dostatrczenie tlenu np. PUMP O2.

Miesnie "rosna" od momentu zakonczenia treningu, dostarczajac odpowiednich ilosci skladnikow odzywczych a nie w czasie wykonywania cwiczenia. Tylko w taki sposob dochodzi do superkompensacji miesnia. Rola oddychania jest wazna, ale nie najwazniejsza w treningu masowym, ale inaczej to wyglada w sportach typowo silowych czy w treningu ciezko-atletycznym gdzie celem jest sila a nie masa. W treningu masowym liczy sie glownie sam ruch, a dokladniej dynamika ruchu. W pewnym stopniu zaawansowania wg. mnie najoptymalniejszy ruch to - wolny w fazie ekscentrycznej, szybki skurcz w fazie koncentrycznej.

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 138 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 909
miesnie urosna w zaleznosci od wykonanej pracy na treningu, im wiecej wlukien pozrywamy i zuzyjemy glikogenu tym bardziej miesien sie nadbuduje i bedzie mogl pobrac wiecej glikogenu przed kolejnynm treningiem wiec dojdzie do superkompensacji. Ale zeby pozrywac te wlukna i wykonac porzadny trening potrzebna jest miesniom krew odrzywiona czyli posiadajaca skl.odrzywcze i tlen. Jedno laczy sie z drugim i nie da sie zrobic porzadnego treningu bez oddychania w odpowiedniej fazie ruchu.

go hard...or go home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 792 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33914
sorki za chwilowa zmiane tematu ale niechcialo mi sie nowego zakladac wiec pomyslalem ze tu napisze :D
mam pytanie ostatnio robilem 15 przez 4 tygodnie teraz robilem 10 przez 4 tygodnie i dzis byl ostatni trening wiec od poniedzialku pasowalo by cos nowego wrzucic :D doradzcie ile powtorzen teraz robic , zastanawialem sie nad 5 co wy na to ? tylko odrazu mowie ze nie dam rady robic 5 w mc i przysiadzie bo mam lekko zryte kolano lewe i musze robic ostroznie pzdr :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4069
to przeciez mozesz zejsc do 5 powtorzen, a co do mc i przysiadow to mozesz przykladowo robic po 8 powtorzen , a z czasem zaczac schodzic powoli w dol:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 792 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33914
no wiem ze moge robic 5 ale moge tez robic jakas inna ilosc poczekam az sie jeszcze ktos wypowie :D a co do mc i przysiadu to moge robic 5 ale strasznie mi tyka kolano lewe , nie boli mnie ani nic tylko tyka tak jak bym skruszyl kosc czy cus i nie wiem czy mi sie nie stanie cos jak bede 5 robil :/ , a najlepsze jest z tym kolanem to ze zaczelo mi strzelac na 1h przed treningiem tak O bez niczego normalnie siedzialem sobie na kompie potem wstaje z krzesla i mi zaczelo tykac ale tylko jak sie ugne , aha i pomyslalem ze moze ten tydzien zrobie taki lajtowy troche np 18powt. i od nastepnego bede jechal ostro :D
refresh :D

Zmieniony przez - power15 w dniu 2007-12-16 21:37:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16
witam
jestem nowy w towarzystwie:)
mam prośbę za pomocą jakich ćwiczeń najlepiej osiągnę efekty przyrostu masy mięśniowej? posiadam ławeczkę skośną, gryf łamany, hantle, podpórki do pompek
prosze o jakiś zestaw ćwiczeń
pzdro bebo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16
dodam jeszcze, że będę jadł Olimp Gain Bolic6000+HMB
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kolejnosc

Następny temat

atlas cwiczen z opisami

Whey vit