SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PROSZE O POMOC W ZMIANIE TRENINGU

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 771

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 297


witam! niedawno w ankiecie do testowania odzywek zamiescilem swoj trening. tam ktorys z modow napisal ze moj trening nie jest dobry. a wiec prosze o pomoc w jego zmienieniu/ulozeniu. trningi ukladam sam, korzystajac z wlasnego doswiadczenia, zmieniam je okolo co 3 mies. cwicze okolo 3 lata, z krotkimi przerwami. u nas nie ma profesjonalnej silowni, cwicze na wlasnym sprzecie. waga ok 70kg, 169, 37cm w ramieniu. rekord w wyciskaniu 78kgx8(na serie wiecej obciazenie nie mam ale wkrotce dokupie, ) trzymam sie wysokobialkowej diety. rzadko stosuje odzywki, jesli juz to bialkowe, raz bralem kreatyne. prozba jest kierowana do OSOB KTORE SIE ZNAJA NA TYM anie laikow. zamieszczem zdjecie. a oto trening:

1)klatka, triceps
--wyciskanie na skosie sztangi 12/10/8

(seria laczona)
--wyciskanie na plaskiej sztanki 12/10/8
--rozpitki 12/12/12

--wyciskanie sztangkielek 12/10/8
i/lub:
--przenoszenie sztangielki na glowe 10/10/10

--uginanie rak ze sztanga za glowe 15/12/10

--wyciskanie francuskie sztankielki za glowy stojac 12/10/8

--pompki odwrotne 3x max

2)biceps, przedramie

--uginanie rak ze sztagielkami na przemiewnie staojac 12/10/8

--uginanie mlotkowe rak naprzeminie stojac12/10/8

--uginanie jednracz z oprciem o kolano 12/10/8

--uginanie rak na modlitewniku 12/10/8

--uginanie nadgartkow ze sztanga 20/18/15

--skrecanie linki z obciazeniem 3xmax

3)barki, grzbbiet, kptury

--wyciskanie sztangielek siedzac 12/10/10/8

--unoszenie sztangielek w przod 112/12/12

--unoszenie sztanfielek w boki 12/12/12

--unoszenie sztanfielek w opadzie tlowia 12/10/8

--wioslaowniw sztangielka 15/12/10

--podciaganie na drazku 3x max

-- podciaganie konca sztangi 12/10/8

--unoszenie barkow do szyji ze sztangielkami 3x max

4) brzuch, nogi ( nogi cwicze rzade lajtowo, staram sie nie robic przysiadow,wykrokow ze sztanga z powodu zbytniego obciazenie kregoslupa)

--wyprosty nog na laweczce z obciazeniem siedzac 4x 15/12/10/10

--wyprosty nog na laweczce z obciazeniem lezac na brzuchu 4x 15/12/10/10

--wspiecia z tata badz kolegami na plecach 4x max

prosze o doradzenie co mode tu zmoienic, szczegolnie w ew. zmianie ilosci powtorzen/serii/cwiczen!

pozdrawiam wszystkich i zgory dziekuje za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3263
Napisz na jakie efekty liczysz (masa, rzezba, sila...)

PZDR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 297
a wiec staram sie cwicyzc na mase, z jak najmniejsza iloscia tluszczu i dobrym zarysem miesni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3263
Latwiej by bylo zrobic mase a pozniej sie rzezbic ale jak wolisz... Jezeli chcesz cwiczyc na mase to raczej wykonuj cwiczenia po ok 3 serii. Poszukaj na forum treningow jest icha na prawde duzo.

PZDR

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PROSZE O RADY!!!

Następny temat

Agresja a siłownia....!!!

NutLove