SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PROSZĘ O SPRAWDZENIE PLANU TRENINGOWEGO

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1389

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 47 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
Ankalagon

przeczytaj wszystko,co bylo w linkach,bo chyba dalej nie rozumiesz na czym to ma polegac.

w ostatniej-a tak naprawde-w pierwszej i jedynej serii docelowej(roboczej) masz zrobic max 15p...ale nie mniej,niz 12.

"Ćwiczyć dalej 3x w tyg i dołożyć ćwiczenia takie jak mc, przysiady ze sztangą?"

trening masz [podany w mojej wypowiedzi w linkach-6 glownych cwiczen bazowych+ewentualnie pod koniec treningu cos na brzuch lub lydki.

w zadnym wypadku nie chodzi o rozpiske,ktora podales na poczatku!
dodanie cwiczen tez nic nie da.

napisalem:
trening calosciowy,czyli taki,na ktorym pobudzasz najwieksze grupy miesniowe calego ciala.


pozdrawiam.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 115
Mam jeszcze jedno pytanie, na razie jestem zielony w tematach kulturystyki z tad nie wiem wielu rzeczy. Chodzi o to żeby wykonywać 3x w tyg ten sam schemat ćwiczeń tak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2935 Wiek 91 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14118
Act robisz.
http://www.sfd.pl/JAK_UŁOŻYĆ_WŁASNY_PROGRAM_TRENINGU-t214525.html 
czytasz to obowiązkowo- nie umiecie w ogóle korzystać z forum. 0 po prostu.
Patrz znowu na tabelkę - ciebie interesuje pierwsza kolumna !!

Zmieniony przez - zaskron w dniu 2009-04-10 09:03:30

Pomogłem, wyraź swoją wdzięczność za mój poświęcony czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 115
1. Wyciskanie sztangi na ławce 3 serie (klatka piersiowa)
2. Wyciskanie sztangi z na barki od przodu siedzac 2 serie (barki)
3. Uginanie sztangi 2 serie (triceps)
4 Uginanie na modlitewniku 2s (triceps)
5. Wiosłowanie hantą 3 serie (najszerszy grzbietu)
6. Przysiady ze sztangą 3 serie (czworogłowe)
7 martwy ciąg na prostych nogach 3 serie (dwugłowe)
8.Uginanie ramion ze sztangielka z podchwytu 3 serie (biceps)
9. Uginanie ze sztangielka stylem mlotkowym 3 serie (biceps)
10. Maszyna 4serie (nogi)

Cwicze pon-wt-piat

Tak może być?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 47 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
zaskron

ACT do kosza-tam jego miejsce.

chcesz pogadac na ten temat-smialo.
chetnie rozwieje twoje watpliwosci w kilka sekund.

ruszajcie troche mozgownicami,bo az przykro sie robi.

kolega juz dostal komplet info-najlepsze,jakie mogl sobie wyobrazic.

zrozumiales cos od tamtej pory,czy nie za bardzo?

http://www.sfd.pl/FBW-_do_sprawdzenia-t380494.html
(moje pseudo artystyczne-drsquat)

Ankalagon

tak,masz 3 x tyg. powtorzyc ten sam schemat cwiczen...i zapomnij o tym,co kolega powyzej podal,bo jest nieswiadomy.

pozdrawiam.



Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2009-04-10 12:11:55

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 115
OK , przysiady ze sztanga przestawie gdzies na poczatek jeszcze, dzieki za wszystko.
pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2935 Wiek 91 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14118
1 sprawa- jesteś chyba za bardzo napalony- widze po sposobie odpowiadania. Nie zakładaj z góry że wiesz wszystko i tylko ty możesz komus pomóc
2. Jesteś zbyt pewny siebie. Zresztą swoja wiedzę opierasz tylko na forum- szkoda :)
3. Temat nie jest po to żeby dyskutować o jakimś treningu- masz pomóc chłopakowi więc wiesz troszkę kultury :D --- automatycznie zmuszasz mnie do spamu bo nie zadzwonię do ciebie żeby z tobą pogadać na komórkę nie? Link który mu podałem jest opracowany przez Michail'a --- chyba nie doceniasz profesjonalistów--sądzisz że masz na tyle wiedzy żeby podważać to co inni opracowali i napisali i się tym dzielą ?
chyba tyle. A i jeszcze jedno: nie każ nam ruszać mózgownicą bo sam nią nie ruszasz- wiem że chcesz pomóc to miło z twojej strony ale wiesz.....:)
To tyle. Temat do którego go odesłałem na pewno mu nie zaszkodzi. Każesz mu napisać plan więc może skorzystać z tematu jak jeszcze nie wie dokładnie jak to zrobić---czytanie na pewno mu nie zaszkodzi- nigdy za wiele informacji.
pozdrawiam.

Zmieniony przez - zaskron w dniu 2009-04-10 19:28:17

Pomogłem, wyraź swoją wdzięczność za mój poświęcony czas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 47 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
zaskron

ad.1
napalony?haha tak,nawet bardzo.
moge zakladac,gdyz na to pozwala mi moja wiedza i doswiadczenie.
ad.2
patrz zdanie powyzej.
haha nie opieram swojej wiedzy na ZADNYM forum,ani tekscie w jezyku polskim.
za to TY-wrecz przeciwnie.
ad.3
a co ja niby zrobilem?pomoglem koledze najlepiej,jak potrafie.dostal komplet info,ktore dostaje kazdy nowicjusz ode mnie.
bedzie mial jakies pytania-na pewno odpowiem.
Michail?a kto to taki?profesjonalista?
czy mam na tyle wiedzy,aby podwazac,to co on napisal?
nawet nie ja.
wystarczy pierwszy lepszy,choc troche inteligentny i oczytany w temacie.

zasugerowalem poruszyc troche mozgiem,gdyz pewnie tego nie zrobiles,albo z gory lykasz wzystko,co ow "pro"napisze-skoro proponujesz koledze program,ktory nie spelnia nawet najbardziej podstawowych wymogow planu wprowadzajacego.chala,jakich malo.

sek w tym,ze temat,do ktorego go odeslales wprowadzi niepotrzebnie metlik w jego glowie,a poza tym-pelno tam informacji,ktore ani kupy,ani dupy sie nie trzymaja,powielaja zle wzorce,itd.(podobne bzdety podane sa w "Atlasie...").

pozdrawiam.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2935 Wiek 91 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14118
Emm co mogę ci odpowiedzieć. Może tak:- napisz mi dla t\czego tamte tematy które opracował Michail są "do dupy" ---- testowałeś kiedykolwiek na sobie??
Czemu odradzasz czytania innych artykułów które się powielają ze sobą--- z mojego doświadczenia mogę ci śmiało powiedzieć że w każdym artykule była jakaś dla mnie ważna informacja która coraz bardziej zbliżała mnie do poprawnej techniki wykonywania danego ćwiczenia przypuśćmy---- nie krzywdź go pisząc takie bzdury?/
Jesteś trenerem??
I co ty mi ****a piszesz że oczytany forumowicz nowicjusz może podważyć doświadczonego trenera z wieloletnim stażem ?? czytał to ktokolwiek na tym forum??? zara mi kory wybije !!<lol2>
Świetna odpowiedz--- właśnie tego się po tobie spodziewałem. Wiesz co przykro mi ale jestem tutaj dłużej i wiem jakie tu panują zasady. Ty możesz się wyuczyć regulaminu ale to nie to samo. I chyba ty nie ruszasz mózgiem-- skoro piszesz takie bzdury. Nie mówię że nie pomogłeś tylko nie pisz bzdur i nie odradzaj nikomu czytania i zapoznawania się z innymi wartościowymi artykułami.
I przez ciebie byłem z zmuszony trochę pospamować ale to był ostatni raz.
pzdr.

Pomogłem, wyraź swoją wdzięczność za mój poświęcony czas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki najlepszy trening

Następny temat

Pytanie o plan.....

Fruzelina