SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PROPOZYCJA PLANÓW TRENINGOWYCH

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 238528

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 12820 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107658
Co do wiosłowania,
wykonuje go na ławce leżąc, kregoslup mam wiec maksymalnie zabezpieczony

Co do podciafganai sztangi wzdluż tułowia
zamiast tego wykonuje podciaganie linki wyciagu dolnego, odcinek piersowy boli lekko po tym cwiczeniu ale po treningu nie czuć zuplenie nic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5523 Napisanych postów 60302 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 742950
po pierwsze nie jesteś w stanie zrobić porządnie hack przysiadów na maszynie

po drugie jak masz pogłębioną lordozę lędźwiową to unoszeniem z opadu pogłębić Ci może wadę bo mięśnie jeszzce bardziej przykurczysz a faktycznie problem omijasz bo zauważ że problem się pojawia jak angażujesz do pracy całe ciało, zarówno dół jak i górę grzbietu no w mc

podciąganie lin git

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 12820 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107658
Czyli podciaganie linki wzdloz tulowia jest ok rozumiem,
to w tkaim razie zamiast przysiadow na dol ciala co mam dac?
tamten FBW jest bardzo zly jak dla mnie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5523 Napisanych postów 60302 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 742950
dla Ciebie może być szkodliwy bo ćwiczenia w nim zawarte mogą pogłębić wadę

do konsultacji z lekarzem ograniczyłbym się do prostowania na maszynie, uginania itp

po konsultacji się dowiesz co możesz a czego nie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 12820 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107658
Plan może wiec wygladac tak? :
Trening A

1) Prostowanie + uginanie 12-12-10 superseria
2) wiosłowanie hantelkami w lezeniu 3serie
3) wyciskanie na płaskiej sztangi 3 serie
4) Unoszenie ramion na boki 2s
5) francuskie wyciskanie sztangi leżąc 2 serie
6) brzuch 3s

Trening B

1) Prostowanie + uginanie 12-12-10 superseria
2) wyciskanie na skosie sztangi 3 serie
3) sklony na lawce rzymskiej 20-18-16-14
4) podciąganie sztangi wzdłuż tułowia (połowiczne) 2 serie
5) podciąganie na drążku podchwyt 3 serie
7)łydki 3 serie (dowolność)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5523 Napisanych postów 60302 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 742950
może być , jak gdzieś będzie ból to zmień ćwiczenie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 12820 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107658
czyli prostowanie na lawce rzymskiej nie koliduje z moją wada? tzn nie poglebi sie ona?

dodam ze po skonczeniu serii czuje bardzso mocne spiecie w odc, ledzwiowym ale po rozciagniecu ustaje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5523 Napisanych postów 60302 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 742950
widzisz nie zauważyłem, usnoszenie odpuść bo nie jest dobre dla Ciebie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 12820 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107658
Ok, rozumiem, to go odpuszczam...
hmm... U nas na siłowni na tablicyu ofetr jest propozycja wizyty u fizjoteraputy
oto jego strona

[[http://www.fizjolab.pl/]] chyba sie do niego udam niedługo, nie jest tani, jak każdy ale może pomoże, mam jeszcze 10% zniżki bo chodze na ta silownie gdzie jest oferta :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 396 Napisanych postów 12820 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107658
Rion wypowiedział byś się jeszcze ;)?

co do treningu,
schodzi mi na trening A i B około 60-80min... stosuje super serie na nogach i nie są one dosc wyczerpujące, moze temu ze wszystkie serie sam wykonuje przez co malop nogi mecze... zauwazylem ze mi sila poszla na prostowaniu i uginaniu nóg :P dziwne ^^

Co ty na to bym dodał po 1 serii kazdego cwiczenia? (poza nogami bo na nie jest 18 serii w tygodniu)
co do bicepsa, wg go nie treningu na treningu A czy B, nie pamietam, ale wg on tam nie pracuje bo nie ma na czym, moze wtedy dodac jakis modlitewnik w 3 seriach
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na rzeźbę i redukcję

Następny temat

Jak cwiczyc biceps i ile razy w tygodniu?

nutloveb