SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PRODŻEKT DZIKA MASA KAMILA

temat działu:

PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5051

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2354
Witam mam na imię Kamil

Wiek 21 lat 1993 rocznik
Waga obecna 75 kg
Wzrost 181 cm

Trening
Poniedziałek Bieganie
Wtorek Klata Barki
Środa Plecy kaptury brzuch
Czwartek off
Piątek Nogi łydki brzuch
Sobota Bic Tric Przedramie
Niedziela off

Dieta
Obecnie jestem w fazie zmiany diety, obetnę ww i dodam tłuszczy, ale to jeszcze muszę dokładnie ustalić proporcję. Będzie to lekka nadwyżka kaloryczna, tak aby zbudować mięcho i nie zalać się zbytnio. Wiem, że będzie to wolniej szło, ale spróbujemy. :)

FOTKI








Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Witam ;)
Miło, że do nas dołączyłeś. Mam nadzieję, że efekty Twojego masowania będą widoczne gołym okiem.

Powodzenia!

Ps. Urzekł mnie banan na ziemi:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2354
Dzień 1

Dzień treningowy - siłownia

Data: Poniedziałek 13.10.2014



Dieta

1. Kasza gryczana 100g + Trzy jaja, Oliwa z oliwek 10g + warzywa

2. Pierś z kurczaka 200g + tłusty sos + warzywa

Trening

3. Koktajl z arbuza i ziaren (siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest)

4. Frytki, Pierś z kurczaka 200g + sos + warzywa


Trening

PLECY = 15 SERII

1. Podciąganie na drążku. 4S

2. Wiosłowanie sztangą. 3S

3. Ściąganie drążka wyciągu za głowę. 4S

4. Unoszenie hantli na boki leżąc na ławce skośnej. 4S

TRICEPS = 9 SERII

1. Wyciskanie sztangi wąsko. 5S

2. Francuz z hantlami. 4S


Dzień 2

Dzień treningowy - siłownia

Data: Wtorek 14.10.2014



Dieta

1. Jajecznica z 4 jaj + masło 50g + warzywa

2. Kasza gryczana 50g + Piersi z kurczaka 200g + Oliwa z oliwek 10g + warzywa

Trening

3. Kasza gryczana 50g + Piersi z kurczaka 200g + Oliwa z oliwek 10g + warzywa

4. Żeberka wieprzowe 150g+ Masło 30g + Śmietana 50g + warzywa

5. Żeberka wieprzowe 50g + Masło 30g + Śmietana 50g + warzywa + Koktajl (siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest)


Trening

NOGI = 19 SERII

1. Wykroki z hantlami. 4S

2. Wypychanie nóg na suwnicy. 4S

3. Prostowanie nóg na maszynie. 4S

4. Uginanie nóg na maszynie. 3S

5. Wspiętki na palce ze sztangą. 4S

BRZUCH = 3 SERIE

1. Unoszenie nóg w zwisie. 2S

2. Spięcia na ławce skos ujemny. 1S

Zmieniony przez - zdziebo w dniu 2014-10-14 23:16:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2354
Doris.K
Witam ;)
Miło, że do nas dołączyłeś. Mam nadzieję, że efekty Twojego masowania będą widoczne gołym okiem.

Powodzenia!

Ps. Urzekł mnie banan na ziemi:D



Też mam taką nadzieję :) Lubię banany będzie masa bananowa :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2354
Dzień 3

Dzień nie treningowy

Data: Środa 15.10.2014



Dieta

1. Koktajl - Po 1 łyżce (siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest)

2. Placek - 2,5 jaja, Mąka gryczana 50g, Masło 25g + Pieczeń wołowa 130g, Żeberka wieprzowe 80g, Boczek wędzony 75g, Olej rzepakowy 10g + warzywa

3. Placek - 2,5 jaja, Mąka gryczana 50g, Masło 50g + Pieczeń wołowa 130g, Żeberka wieprzowe 70g, Boczek wędzony 75g, Olej rzepakowy 10g + warzywa

4. Koktajl (siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest) + Masło 40g , Pieczeń wołowa 100g + warzywa

Dostarczono

3 019,1 kcal


b: 165,1 g (21,8%)

ww: 74,8 g (9,9%)

tł: 229,2 g (68,3%)



Trening

Brak

Przeszedłem na dietę tłuszczową i jestem na niej od kilku dni, zobaczymy co z tego wyniknie. Nie wiem czy to ma jakiś sens, ale na wysokich węglach czułem się fatalnie i miałem straszną zgagę i niestrawności. Tutaj posiłki sa objętościowo mniejsze i myślę, że to jest klucz do sukcesu. Tylko, że najgorsze jest to, że niby trzeba zrobić przerwę od treningów na przynajmniej tydzień, a ja tego nie chcę robić. Dzisiaj właściwie drugi dzień i jak na razie jest ok, na pewno nie jestem głodny, może trochę senny i głowa czasami pobolewa, ale większych problemów nie zauważam. Dodatkowo wszystkie problemy z niestrawnościami zniknęły i zgaga również mi nie dokucza więc to jest plus. Poczekamy zobaczymy, ale prawdopodobnie do wtorku zrobię sobie przerwę i wtedy ruszę na ostro. Ciekawi mnie jak to będzie wszystko pracowało jeżeli paliwem będą tłuszcze, a nie węgle jak wcześniej. Poczekamy zobaczymy chociaż wydaje mi się, że masa będzie wolniej przybywać, ale za to lepszej jakości.


Zmieniony przez - zdziebo w dniu 2014-10-16 01:08:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Też jestem ciekawa jaki będzie efekt tej Twojej zmiany ;) Oczywiście trzymam kciuki, żeby szło Ci jak najlepiej aczkolwiek ja osobiście bym się chyba na dietę tłuszczową nie zdecydowała. Ja muszę poczuć, że ZJADŁAM nawet wizualnie muszę mieć sporo na talerzu ;)

Ps. Banany mają sporo węgli więc nie wiem czy masa będzie taka bananowa;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2354
Dzień 4

Dzień nie treningowy

Data: Czwartek 16.10.2014

Dieta


1. Koktajl - Po 1 łyżce(siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest)

2. Placek - 5 jaj, Mąka gryczana 100g, Smalec 50g, Masło 30g + warzywa

3. Karkówka wieprzowa 400g, Masło 30g + warzywa

4. Koktajl - Po 1 łyżce(siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest) + Ogon wieprzowy 100g, Smalec 30g + warzywa

Dostarczono

3 117,3 kcal

b: 135,1 g (17,3%)

ww: 73,2 g (9,4%)

tł: 254,1 g (73,3%)



Trening

Brak



Dzień 5

Dzień treningowy

Data: Piątek 17.10.2014


Dieta


1. Karkówka wieprzowa 250g, Smalec 50g + warzywa

2. Koktajl - Po 1 łyżce(siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest) + Śmietana 50g, Oliwa z oliwek 10ml

3. Makrela wędzona 240g, Smalec 60g, Kasza gryczana 50g, Jogurt naturalny 100g + warzywa

4. Karkówka wieprzowa 100g + warzywa

5. Placek - 4 jaja, Mąka gryczana 45g + warzywa

Dostarczono

3 260,8 kcal b: 144,2 g (17,7%)

b: 144,2 g (17,7%)

ww: 78,5 g (9,6%)

tł: 263,4 g (72,7%)



Trening

BICEPS = 9 SERII

1. Uginanie przedramion ze sztangą prostą. 3S

2. Uginanie przedramion ze sztangą łamaną. 3S

3. Uginanie przedramion z hantlami młotkowo. 3S

TRICEPS = 9 SERII


1. Wyciskanie sztangi wąsko. 4S

2. Prostowanie przedramion na wyciągu. 3S

3. Francuz z hantlami. 2S

PRZEDRAMIĘ = 5 SERII

1. Zwijarka. 3S

2. Uginanie nadgarstków ze sztangą. 2S


Dwa kolejne dni na tłuszczówce zaliczone, jak na razie dobre samopoczucie dzisiaj nawet zrobiłem trening i nie miałem większych problemów z siłą, chociaż zobaczymy przy większych partiach. Do wtorku robię przerwę i wtedy zaczynamy na maxa już treningi. Mam nadzieję, że do tego czasu organizm w 100% się przestawi na tłuszcze. Dzisiejszy trening ok, w diecie trochę dużo kcal z tłuszczy, ale już trudno. :P


Zmieniony przez - zdziebo w dniu 2014-10-17 20:07:55
Doris.K
Też jestem ciekawa jaki będzie efekt tej Twojej zmiany ;) Oczywiście trzymam kciuki, żeby szło Ci jak najlepiej aczkolwiek ja osobiście bym się chyba na dietę tłuszczową nie zdecydowała. Ja muszę poczuć, że ZJADŁAM nawet wizualnie muszę mieć sporo na talerzu ;)

Ps. Banany mają sporo węgli więc nie wiem czy masa będzie taka bananowa;)


Ja też bardzo jestem ciekawy jak to wszystko wyjdzie, mam nadzieję, że coś tam urosnę. :P Też lubię jeść, ale na tej diecie nie jestem w ogóle głodny, zjem 3 posiłki dziennie i wystarczy. Co do bananów to, raz na jakiś czas zamiast kaszy może być. :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2354
Dzień 6

Dzień nie treningowy

Data: Sobota 18.10.2014


Dieta


1. Żeberka wieprzowe 250g, Kasza jaglana 40g, Smalec 20g, Masło 20g, Oliwa z oliwek 10ml, Śmietana 18% 50ml + warzywa

2. Koktajl - Po 1 łyżce(siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest) + dynia gotowana na parze

3. Żeberka wieprzowe 250g, Masło 50g, Śmietana 18% 40g + warzywa

5. Placek - 6 jajek, Mąka gryczana 50g, Smalec 10g + warzywa

Dostarczono

3 228,1 kcal

b: 119,4 g (14,7%)

ww: 74,7 g (9,2%)

tł: 273,5 g (76,0%)



Trening

BRAK

Dzień nie treningowy, dzisiaj sobie ugotowałem dynię na parze i powiem wam, że smakuje jak ziemniaki, nawet o tym nie wiedziałem. :D Kolejna nocka przede mną dieta ok, podobno na tłuszczówce powinienem być senny, a ja jestem pełen życia i raczej nie czuję się senny. ;]
Widać po ciele, że woda powoli znika spod skóry czyli jest coraz lepiej. Na razie mało kcal wydaje mi się, ale poczekam, aż się organizm przestawi wtedy dorzucę kcal i zacznę treningi na maxa. ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2354
Dzień 7

Dzień nie treningowy

Data: Niedziela 19.10.2014



Dieta


1. Rosół + Udko z kurczaka 265g + warzywa

2. Koktajl - Po 1 łyżce(siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest) + Oliwa z oliwek 20g

3. Udko z kurczaka 250g, Kurze łapki 60g, Kasza gryczana 50g, Masło 100g + warzywa

5. Placek - 4 jaja, Mąka gryczana 50g, Smalec 50g, Śmietana 25g + warzywa

Trening

BRAK

Nie było za bardzo czasu i nie policzyłem ale wyszło w miarę ok, coraz gorzej się czuję na tych tłuszczach. Strasznie ciężko i doszły bóle brzucha, zobaczymy jak będzie jutro.

Dzień 8

Dzień treningowy

Data: Poniedziałek 20.10.2014


Dieta


1. Wołowina pieczeń 190g, Kasza jaglana 45g, Smalec 25g + warzywa

Trening

2. Koktajl - Po 1 łyżce(siemię lniane, pestki dyni, pestki słonecznika, siemię konopne, ostropest)

3. Wołowina pieczeń 190g, Kasza gryczana 100g, Smalec 25g + warzywa

4. Udko z kurczaka 220g, Masło 20g + 700g dyni gotowanej na parze

5. Zupa dyniowa z łososiem - zmiksowane Dynia 100g, Łosoś z puszki 90g, Oliwa z oliwek 10g, Śmietana 70g + przyprawy - Pycha

Trening

1. Prostowanie nóg na maszynie 12 S

2. Brzuszki na ławce skośnej dolnej. 2S + Spięcia brzucha. 2S w superserii

Dzisiaj dzień treningowy, ale trening bardzo ubogi ze względu na kontuzje z którą walczę od ponad miesiąca i nie przechodzi. Podczas rozciągania nóg naderwałem sobie ścięgno na łączeniu uda i pośladka od wewnętrznej strony. Niby nie boli, ale przy schylaniu i nawet przy podnoszeniu sztangi czy hantli do góry z ziemii jest to odczuwalne więc muszę na pewien czas odpuścić wszystkie takie ćwiczenia, które angażują to miejsce. Zostaje mi zatem ćwiczenie na maszynach, drążek i wyciskanie na ławeczkach. Na nogi będę robił tylko prostowanie bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Musze udać się do lekarza bo chyba samo to sie szybko nie wyleczy. Co prawda smaruję codziennie bengayem po 3 razy i naświetlam lampą solux, ale to nie wiele pomaga. Dodatkowo w pracy często nadwyrężam to miejsce co nie sprzyja gojeniu się rany. :( Jakby tego było mało to na ostatnim treningu nadwyrężyłem sobie bicepsa i boli już kilka dni wczoraj miałem problem żeby rękę wyprostować. Również smaruję bengayem i naświetlam lampą, ale przerwa w treningach jest nieunikniona... :( Dieta dzisiaj kiepska, nie miałem czasu liczyć cały dzień poza domem. Dodatkowo zastanawiam się czy tłuszczówka u mnie jest dobrym rozwiązaniem bo czuję się fatalnie i brzuch boli coraz bardziej, jutro jadę na badania zobaczymy czy coś się dowiemy nowego. :) Pozdro




Zmieniony przez - zdziebo w dniu 2014-10-20 23:49:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2354
Dzień 9

Dzień nie treningowy

Data: Wtorek 21.10.2014

Dieta


1. Kotlety wołowe 200g + kasza gryczana 50g+ Smalec 25g + warzywa

2. Placek - 5 jaj, 50g mąki gryczanej, Smalec 25g + warzywa

3. Kotlety wołowe 200g + kasza gryczana 50g+ Smalec 25g + warzywa

4. Łosoś z puszki 90g, Masło 30g + warzywa

Trening

BRAK

Dzień 10

Dzień nie treningowy

Data: Środa 22.10.2014


Dieta


1. Jajecznica z 5 jaj + 60g masła

2. Kasza gryczana 50g + schab wieprzowy 250g + Masło 30g + warzywa

3. Kasza gryczana 100g + schab wieprzowy 250g + Smalec 20g + warzywa

4. Wątróbka z kurczaka 200g + Oliwa z oliwek 10ml + warzywa

Trening

BRAK

Biceps dalej boli dieta taka sobie nie mam apetytu.

Zmieniony przez - zdziebo w dniu 2014-10-22 21:22:39

Zmieniony przez - zdziebo w dniu 2014-10-22 21:23:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2354
Dzień 11

Dzień nie treningowy

Data: Czwartek 23.10.2014

Dieta


1. Jaja 280g, Kasza gryczana biała 50g, Masło 20g + warzywa

2. Kasza gryczana 50g, Łopatka wieprzowa 200g + warzywa

3. Kasza gryczana 50g, Łopatka wieprzowa 200g, Smalec 20g + warzywa

4. Kasza kukurydziana 50g, Łopatka wieprzowa 200g, Oliwa z oliwek 15g + warzywa

Trening

BRAK


Dzień 12

Dzień treningowy

Data: Piątek 24.10.2014


Dieta


1. Jaja 280g, Ryż biały 70g, Masło 20g + warzywa

2. Kasza gryczana biała 100g + Łosoś pieczony 180g + Oliwa z oliwek 15g + szpinak mielony

3. Kasza jaglana 100g + Krewetki 150g + Masło 15g + warzywa

4. Kasza gryczana 50g, Łopatka wieprzowa 150g, Olej rzepakowy 10ml + warzywa

Trening

1. Prostowanie nóg na maszynie 13 S

2. Brzuszki na ławce skośnej dolnej. 2S + Spięcia brzucha. 2S w superserii



Dzisiaj sobie zrobiłem trening nóg, biceps boli już mniej, ale na razie nie będę trenował góry. Jeszcze kilka dni i wrócimy do treningu. Myślę, że spróbuję FBW bez ćwiczeń które angażowałyby naderwany mięsień. Wydaje mi się, że w poniedziałek już będę w stanie zrobić trening. Dzisiejszy trening nóg był inny niż zazwyczaj robiłem. Na początku założyłem 30kg i zrobiłem maksymalną ilość powtórzeń. W kolejnych seriach dodawałem po 10kg aż doszedłem do 80 i później już zmniejszałem ciężar aż do 15kg. Trzy ostatnie serie bardzo dynamicznie ostatnia seria ponad 100 powtórzeń. Dobra alternatywa dla mięśni, może jakiś szok im pomoże.

Jestem zmuszony zmienić dietę na węglowodanową, niestety na tłuszczowej czułem się jeszcze gorzej niż na węglowodanowej. Powoli będę zmieniał tłuszcze na ww. Powoli aby nie robić szoku organizmowi bo raczej to nie jest korzystne. Muszę szukać produktów, które powodują złe samopoczucie i bóle brzucha. Powoli będę szukał i wprowadzał po kolei, aż wytupuję produkty, które kategorycznie będę musiał wyeliminować. Nie widzę innej opcji bo wale straszne bąki po niektórych produktach, a nie zawsze jest to na miejscu. Wy też tak macie?









Zmieniony przez - zdziebo w dniu 2014-10-24 23:47:59
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PRODŻEKT DZIKA MASA - Tanq'a z Miasta NOŻY

Następny temat

PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - DZIKA PLAŻA KAMILA