SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PROBLEMY PO ENANIE

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4897

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
Witam.
Może ktoś z Was mi pomoże w tej sprawie...
Kilkanaście dni temu zacząłem swój pierwszy cykl sterydowy no i postawiłem na Testosteron Enanthate 250 firmy "Clinic Pharmax", 2cm co 5 dni.
No i moja kobieta zrobiła mi pierwszy zastrzyk(sterylnosc 100%, igła 06×30), poszło jak w masło, głęboko, powoli 2cm towaru...Na drugi dzień miałem takie dziwne łamanie w kosciach jak przy grypie i temperatura 37,4, ogólnie stan grypopodobny, dupa obolala i lekko spuchnięty...Na trzeci już dzień miałem ponad 38 i poty nocne. Myślałem ze to zwykle przeziębienie i tyle...Przeszło na czwarty dzień i piątego poszedl następny strzał w drugi pośladek, i znów to samo, pierwszy dzień git, drugi tez w miarę a od 3 dupa bolaca ze siedziec nie dało i temperatura 38, a spuchniete miałem nie w miejscu iniekcji tylko bliżej kości ogonowej i bol, co wydało mi się dziwne...
Miałem myśli by przerwać cykl ale postanowiłem po namowach znajomych ze to tylko reakcja obronna organizmu i przejdzie, zrobić trzeciego shota tyle że igła 07×32 i z rana. Poszło gładko jak zwykle i tego dnia nic nie czułem nawet wieczorem poszedłem na trening...
Następnego dnia po około 24 godzinach znów stan podgorączkowy i osłabienie...trenować się nie da, no i ten ból i opuchlizna w okolicach kości ogonowej...W ciągu tych pięciu dni tylko jeden ewentualnie dwa się nadają na trening a reszta wegetacja i osłabienie. Dodam że towar kupiłem z pewnego źródła i większość chłopaków wraz z osobą która mi załatwiła teścia testowali lub są na cyklu, nikomu nic nie było i klepalo ostro...
Czy ktoś z Was miał kiedyś takie objawy po enanie i czy mieliście doczynienia z tym labem "Clinic Pharmax"? Już nie wiem czy towar jest syf czy ze mną coś nie gra...
Dodam też ze mam 38 lat, staż treningowy 16 lat z czego większość sporty wytrzymalosciowe,walki a silowo teraz intensywniej i w związku z tym pomyśl na "cykl". Wczesniej miałem doczynienia tylko z boldkiem i nie miałem problemów nigdy z zastrzykami.
Dziękuję z góry za pomoc i odpowiedz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3991 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 340395
Witam


Możliwe, że trafiłeś na trefny/zanieczyszczony towar, choć nie wykluczałbym tego, że źle wykonałeś zastrzyk. Można spróbować jeszcze raz ale jeśli sytuacja sie powtórzy to trzeba zrezygnować z tego środka. Problemy z testosteronem są rzadsze choć i tutaj zdarzają sie wałki. Dlatego najlepiej celować w laby, które zbierają u nas na forum najwięcej pozytywnych opinii i są polecane przez zaufanych użytkowników czy moderatorów. Tutaj nie trzeba pimpować żadnej firmy, wystarczy zobaczyć wyniki badań osób stosujących konkretne środki. Aktualnie dużym powodzeniem cieszy się chociażby squibb labs. Temat zbiorczy :

http://www.sfd.pl/topic-t1133871.html 


Jeśli zaś chodzi o weryfikacje danych środków to zapraszam do tematu:


http://www.sfd.pl/ORYGINAŁ_/_FAKE__foto_&_opinie-t1006675.html 


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 59866 Napisanych postów 318594 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1524399
Cos ci nie lezy was tym labie.
Zostaje pewnie zmiana firmy
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
Sam już nie wiem...Wszyscy chwała to i biorą a u mnie taki cyrk wyszedł...Zastanawiam się dlaczego mnie boli i mam opuchluzne w okolicach kości ogonowej/krzyża a nie w miejscu iniekcji...Dodam że sterylnosc 200% bo po pierwszym shocie myślałem że może zawinila sterylnosc lub zastrzyk nieprawidłowo wykonany i pedantycznie zwracam uwagę na to wszystko...Ale następne strzały podobne.
I jeszcze jeden dziwny objaw towarzyszący od pierwszego strzała, cały czas utrzymuje się lekka chrypka i lekki(duszacy) kaszelek z różnym stopniem nasilienia...
Na dzień dzisiejszy przed świętami nie wiem czy uda mi się załatwić z innego labu bo nie mam skąd teraz a raczej nie chce brać od (byle kogo), czy kogo nie znam...a nie chce przerywać cyklu, choć jeszcze żadnego działania pozytywnego tego Enana nie czuję ale rozumiem ze to sie "wkreca" długo -:/


Zmieniony przez - Develov w dniu 2018-03-24 05:45:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 59866 Napisanych postów 318594 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1524399
To twoj pierwszy cykl???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
Jeśli chodzi o testosteron tak pierwszy cykl i takie problemy...:-/ myślałem że organizm po prostu po jakimś czasie dojdzie do siebie ale już 3 shot i to samo, choć słabiej bo 37,7 miałem przedwczoraj i wczoraj a bilem strzał trzeci środa rano...
Kolega też zaczynal ze mną prawie i nic mu nie jest, prócz bolącej dupy...nie ma takich objawów a kupiliśmy towar razem



Zmieniony przez - Develov w dniu 2018-03-24 08:42:39

Zmieniony przez - Develov w dniu 2018-03-24 09:25:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 251 Wiek 43 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 27830
Ja bym to rozbił na dwie iniekcje po 1ml np pon/czw i zobaczył jaka reakcja będzie.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 59866 Napisanych postów 318594 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1524399
możesz spróbować jak kolega wyżej radzi , na 1 cyklu czasem są takie loty przy pierwszych inj
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
Acha...
Czyli utrzymać 2ml co 5d. tyle że podzielić i bbić co 2/3 dni? Myslicie ze może być ze za dużo soku na raz? Albo nalezalo się zacząć może od 1ml co 5 dni dwa shoty a później bym zwiększył dawkę...No teraz już nie ma sensu schodzić tylko tak jak piszecie...:-/
No dobra ale dlaczego puchnie i boli w okolicach kości ogonowej a nie w miejscu iniekcji,bo tam nie ma nawet śladu,ogólnie wizualnie nie ma śladów prócz opuchlizny?


Zmieniony przez - Develov w dniu 2018-03-24 10:48:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1947 Napisanych postów 13703 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 249424
nie co 2/3 a co 3/4 czyli pon/czw
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
No spróbuję zobaczymy tym systemem co radzicie...Ogólnie to zniechęcony jestem bo zamiast mieć więcej energii i czuć się lepiej po tesciu to jest brak chęci,osłabienie i brak mozliwosci trenowania...
A ktoś z Was miał do czynienia z tym labem i jakie macie zdanie co do labu?
Wrzucilbym fotkę "teścia" ale nie można...


Zmieniony przez - Develov w dniu 2018-03-24 12:24:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1456 Napisanych postów 1352 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164740
Ja bym zszedł z dawki na kilka strzałów i zobaczył,czy jest poprawa. Nic złego od zmiany ilości testa (np. o połowę) się nie stanie. Bo wiesz, boląca dupa to jeszcze nie dramat ale jak z samopoczuciem kibel, to i z treningu kibel. 500mg na pierwszy raz to sporo.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zalozylem sie o 10 tys zl ze w ciagu miesiaca zrobie 10cm w ramieniu

Wheya