SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PROBLEMY PO ENANIE

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4929

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
Żubroń
Ja bym zszedł z dawki na kilka strzałów i zobaczył,czy jest poprawa. Nic złego od zmiany ilości testa (np. o połowę) się nie stanie. Bo wiesz, boląca dupa to jeszcze nie dramat ale jak z samopoczuciem kibel, to i z treningu kibel. 500mg na pierwszy raz to sporo.

Rzeczywiście sporo jak na pierwszą bombę...
no dobra ale tak fachowym okiem czy zejście taraz na 1ml nie zaburzy cyklu i ma to sens?


Zmieniony przez - Develov w dniu 2018-03-25 00:29:08

Zmieniony przez - Develov w dniu 2018-03-25 00:31:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1456 Napisanych postów 1352 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164745
No tak, masz 250mg w 1ml. I Ty bierzesz 2ml na raz. Też się zamotałem jak spojrzałem na pudełko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1456 Napisanych postów 1352 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164745
Żaden ze mnie fachowiec, ale patrząc po sobie wiem,że lepiej od razu powstrzymać jazdy, żeby lepiej się czuć na co dzień, nie mówiąc już o treningu-dymiąca czacha na siłce, to nic dobrego. Te 3 dawki po 500 które już wbiłeś potraktuj po prostu jako taki mocniejszy wjazd z testa i dalej leć na mniejszej ilości. Zdążysz sobie jeszcze podbić dawkę później, jeśli będzie potrzeba.


Zmieniony przez - Żubroń w dniu 2018-03-25 00:41:46
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
Żubroń
No tak, masz 250mg w 1ml. I Ty bierzesz 2ml na raz. Też się zamotałem jak spojrzałem na pudełko.

No właśnie...
Zejde z dawki na 1ml bo dalej nie pociagne cyklu się meczac i goraczkujac...
Tylko pytanie czy tak jak wyżej koledzy radzili bic po połowie ale utrzymać dawkę 2ml na 5 dni czy zejsc i bic 1ml co 5 dni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
Żubroń
Żaden ze mnie fachowiec, ale patrząc po sobie wiem,że lepiej od razu powstrzymać jazdy, żeby lepiej się czuć na co dzień, nie mówiąc już o treningu-dymiąca czacha na siłce, to nic dobrego. Te 3 dawki po 500 które już wbiłeś potraktuj po prostu jako taki mocniejszy wjazd z testa i dalej leć na mniejszej ilości. Zdążysz sobie jeszcze podbić dawkę później, jeśli będzie potrzeba.




Zmieniony przez - Żubroń w dniu 2018-03-25 00:41:46

No właśnie o czymś takim myślałem ale niektórzy "fachowcy" z którymi rozmawiałem mówią że teraz zejście z tygodniowej dawki nie ma sensu niby...

Zmieniony przez - Develov w dniu 2018-03-25 00:47:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1456 Napisanych postów 1352 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164745
250 co 4-5 dni będzie ok. Ja tak robiłem przez pierwsze kilka tyg cyklu i było idealnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
Develov
Witam.
Może ktoś z Was mi pomoże w tej sprawie...
Kilkanaście dni temu zacząłem swój pierwszy cykl sterydowy no i postawiłem na Testosteron Enanthate 250 firmy "Clinic Pharmax", biję 2ml co 5 dni.
No i moja kobieta zrobiła mi pierwszy zastrzyk(sterylnosc 100%, igła 06×30), poszło jak w masło, głęboko, powoli 2cm towaru...Na drugi dzień miałem takie dziwne łamanie w kosciach jak przy grypie i temperatura 37,4, ogólnie stan grypopodobny, dupa obolala i lekko spuchnięty...Na trzeci już dzień miałem ponad 38 i poty nocne. Myślałem ze to zwykle przeziębienie i tyle...Przeszło na czwarty dzień i piątego poszedl następny strzał w drugi pośladek, i znów to samo, pierwszy dzień git, drugi tez w miarę a od 3 dupa bolaca ze siedziec nie dało i temperatura 38, a spuchniete miałem nie w miejscu iniekcji tylko bliżej kości ogonowej i bol, co wydało mi się dziwne...
Miałem myśli by przerwać cykl ale postanowiłem po namowach znajomych ze to tylko reakcja obronna organizmu i przejdzie, zrobić trzeciego shota tyle że igła 07×32 i z rana. Poszło gładko jak zwykle i tego dnia nic nie czułem nawet wieczorem poszedłem na trening...
Następnego dnia po około 24 godzinach znów stan podgorączkowy i osłabienie...trenować się nie da, no i ten ból i opuchlizna w okolicach kości ogonowej...W ciągu tych pięciu dni tylko jeden ewentualnie dwa się nadają na trening a reszta wegetacja i osłabienie. Dodam że towar kupiłem z pewnego źródła i większość chłopaków wraz z osobą która mi załatwiła teścia testowali lub są na cyklu, nikomu nic nie było i klepalo ostro...
Czy ktoś z Was miał kiedyś takie objawy po enanie i czy mieliście doczynienia z tym labem "Clinic Pharmax"? Już nie wiem czy towar jest syf czy ze mną coś nie gra...
Dodam też ze mam 38 lat, staż treningowy 16 lat z czego większość sporty wytrzymalosciowe,walki a silowo teraz intensywniej i w związku z tym pomyśl na "cykl". Wczesniej miałem doczynienia tylko z boldkiem i nie miałem problemów nigdy z zastrzykami.
Dziękuję z góry za pomoc i odpowiedz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
'''
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 52 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1193
Develov
Develov

Chyba coś namieszałem z tym edytowaniem postow

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1456 Napisanych postów 1352 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164745
Te 3 szoty po 500 które już wbiłeś możesz potraktować jako taki front load z większych dawek. Niektórzy tak robią na początku cykli ale to raczej mitologia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zalozylem sie o 10 tys zl ze w ciagu miesiaca zrobie 10cm w ramieniu

nutloveb