SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PPL powtorzenia

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 161

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 664
Hej! Od dłuższego czasu ćwiczę typowym SPLITEM i postanowiłem zmienić metode treningu na PPL.
Jestem obecnie na poczatku redukcji i zastanawiam sie jaka ilosc powtorzen bedzie odpowiednia?
Chce sie skupic na 2 ciezkich seriach roboczych na cwiczenie, oglnie 10-12 serii w push pull i 12-14 legs.

Pomoze ktos?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 109 Napisanych postów 374 Wiek 23 lat Na forum 60 dni Przeczytanych tematów 1346
Zależy ile jednostek w tygodniu jesteś w stanie wrzucić.

Możesz sobie podzielić na Push Hyper, Pull Power, Legs, OFF , Push Power, Pull Hyper, OFF
Myślę że w takiej konfiguracji przy 5 jednostkach tygodniowo sprawdzi się dobrze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 664
5 jednostek treningowych w tygodniu ma byc.
Pull
Push
Off
Legs
Off
Pull2
Push2
Bez podzialu na hyper i power jak narazie. Najbardziej chodzi mi o intensywnosc. Myslalem o przedzialach 12-14, 14-16 przy malej objetosci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 109 Napisanych postów 374 Wiek 23 lat Na forum 60 dni Przeczytanych tematów 1346
Intensywność to nic innego jak % ciężaru maksymalnego przerzuconego na treningu

Objętość to ilość powtórzeń x ciężar więc tutaj lekko pojęcia pomieszałeś.

Bez znaczenia na przedział, najważniejsze abyś w długiej perspektywie notował stale progres
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3680 Napisanych postów 44838 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336133
sebastian82990244
5 jednostek treningowych w tygodniu ma byc.
Pull
Push
Off
Legs
Off
Pull2
Push2
Bez podzialu na hyper i power jak narazie. Najbardziej chodzi mi o intensywnosc. Myslalem o przedzialach 12-14, 14-16 przy malej objetosci



Nie przekraczalbym 12 powtórzeń gdyż nie ma nawet takiej potrzeby.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 664
DrunkInCarbs
Intensywność to nic innego jak % ciężaru maksymalnego przerzuconego na treningu

Objętość to ilość powtórzeń x ciężar więc tutaj lekko pojęcia pomieszałeś.

Bez znaczenia na przedział, najważniejsze abyś w długiej perspektywie notował stale progres



Masz racje pomylilem pojecia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 664
ronie220
sebastian82990244
5 jednostek treningowych w tygodniu ma byc.
Pull
Push
Off
Legs
Off
Pull2
Push2
Bez podzialu na hyper i power jak narazie. Najbardziej chodzi mi o intensywnosc. Myslalem o przedzialach 12-14, 14-16 przy malej objetosci



Nie przekraczalbym 12 powtórzeń gdyż nie ma nawet takiej potrzeby.



Dlaczego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3680 Napisanych postów 44838 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336133
Po 1, powyzej tych zakresów idziesz juz głównie w pompę i wytrzymałość a jednak potrzeba silowego bodzca.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3680 Napisanych postów 44838 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336133
Po 2 sila bardzo mocno poleci jak sie będziesz pompowal a na redukcji powinno byc priorytetem zatrzymanie sily w miarę możliwości.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Skosy