SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POmoc w ułozeniu treningu(na mase)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 684

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 542
Witam ,przedstawie tutaj mój dotychczasowy trening i licze na ewentualne poprawki gdyz jestem nowym forumowiczem i do dzis cwiczylem tak jak mi mamnadizeje doswiadczeni koledzy radzili.
Więc tak trening na masę
Ćwiczę 3x w tygodniu(wtorek-czwartek-sobota)
teraz przedstawie szczegółowo przebieg calego treningu:
Wtorek(klatka,Biceps)
1.Wyciskanie sztangi leząc (3serie po 8-10 powtorzen sporym ciezarem)
2.Wyciskanie sztangi na skosie(3serie po 8-10 powtorzen)
3.Rozpiętki (3serie po 10 powtorzen)
5.uginanie ramion gryfem skosnym (3serie po 10 powtorzen
6.to samo na modlitewniku
7.Młotki(3 serie po 10 razy)
Czwartek(Barki,nogi)
1.wypychanie sztangietek do góry siedzac (3x po 8-10 powtorzen)
2.nieiwem jak to cwiczenie ise nazywa wiec przyblize jak wyglada:)
bierzemy 2 hantle dosyc ciezkie i uginamy ramiona (cwiczenia na kaptury) 3 serie po 15 razy
3.podciaganie sztangi pod szyje nachwytem (3x 10powtorzen)
4.cwiczenie polegajace na unoszeniu hantli na boki przy lekko zgietych rekach.
5.przysiad ze sztanga (3x po 10 powtorzen)
6.łydki (3x po 10 powtorzen)
Nóg nierobie duzo gdyz mam zn imi problemy i niemoge ich nadwyrezyc
Sobota(Plecy i triceps)
1.Drązek podciaganie nachwytem do klatki (4x8-10powtorzen)
2.Wyciag górny za głowe (3x 8-10 powtorzen)
3.Cwiczenie polegajace na tym ze siadamy i ciezar przyciagmy do siebie trymajac lokcie blisko tułowia (3x 8-10 powtorzen)
4.Zginanie rąk na wyciągu nachwytem (3x po 10 powtorzen)
5.tzw "szwedki" 3x po 10 powtorzen
6.do tego robie jeszcze jedno cwiczenie dobijajace na triceps jednak nieznam jego nazwy a pewnie niebede w stanie go wytlumaczyc :).
Powiem ze takze w kazdym z tych dni dodatkowo na koniec robie 3 serie brzuszkow skosnych po 60 razy w serii



Z gory przepraszam ze bardzo niefachowe przytoczenie cwiczen jakie wykonuje (az wstyd po poltorarocznym stazu nieznac nazw:P)napisalem jak umiem . licze ise z krytyka za to:P

Licze na pomoc w lepszym dobraniu cwiczen i jestem otwarty na jakiekolwiek uwagi.
POzdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 883
ja bym w uginanie ranion sztanga lamana na stojaco za miast sztangi lamanej dal prostom bo i tak na modlitewniku robisz lamana
i do plecow dorzucil wioslowanie
a jak niewiesz jak sie cwiczenia nazwaja tu masz link http://www.kulturystyka.pl/atlas/ na tej stronce jest wiekszosc cwiczen i son fajnie pokazane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 338 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3847
zapraszamy do działu TRENING DLA POCZąTKUJąCYCH, gdzie k*********pisze jak wół "PONIżEJ DWóCH LAT STAżU", a tam na pewno ktoś ci pomoże.

you were born small and weak... but you have not stay that way...

pozdrawiam nocti

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 613 Wiek 8 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11615
Na tym forum sa tysiace podobnych pytan i odpowiedzi wiec poszukaj i poczytaj troche a wszystkiego sie dowiesz to ci wyjdzie na korzysc sam sie czegos nauczysz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmiana treningu , jakie macie odczucia co do mojego planu.

Następny temat

proszę o ułożenie planu treningowego... (spalanie)

sosy