SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PO NAJMNIEJSZEJ LINII OPORU ....

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 44204

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

26/27

Płeć

M

Waga

95,5

Wzrost

180

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

FBW, rower, basen, bieganie

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

LC i na masę

Stosowana lub planowana suplementacja

kreatyna, białko, BCAA, przedtreningówka
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1547 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17331
Zakładam nowy "dziennik" ponieważ trochę zmieniam założenia diety i treningu ma być jak w temacie czyli po najmniejszej linii oporu. Swoją walkę z nadwagą i zdobycie odrobiny masy można było obserwować w poprzednim temacie: Tu linku do tego tematu

Do tego systemu diety przygotowywałem się kilka dni przed urlopem teraz po 5 dniach śmieciowego żarcia i braku treningu wracam do żywych.

Poprzednie systemy ćwiczeń i diety były dość nudne i czasochłonne ale takie są początki. Teraz średnio mogę sobie na to pozwolić (i też nie chcę) czasowo. Postanowiłem przerzucić się na IF w odmianie early and late co pozwoli mi uniknąć noszenia żarcia do pracy (wygoda), jeść możliwie świeżo zrobione posiłki, trochę ograniczy zmywanie (pojemniki). Sam fakt jedzenia zaledwie 2 posiłków i ewentualnie przegryzki jest sporą oszczędnością czasu.

Dodatkowym celem jest jednoczesna redukcja i masowanie - o ile wyjdzie, bądź też zachowanie tego co jest (obecnie dobrze się czuję w swoim ciele a przed kolejnym masowaniem muszę odpocząć). Zatem bilans ustawiony mam na "zero" do tego niskie węgle. W zależności od ilości aerobów może wyjść z tego lekka redukcja nawet. Najważniejszą zmianą w diecie ma być brak monotonii wg rozpiski! Wszystko oczywiście po konsultacjach z mistrzem :)

Trening będzie w sumie bez zmian 3x FBW w domowych warunkach (jedyne sztywne założenie) + aeroby/interwały wg. czasu, chęci, uznania bez napinania - ma być to przyjemne i wygodne.

Zobaczymy co taki system mi da.
Czas trwania: do sierpnia
Początkowe wymiary (mierzone po treningu):
łydka: 40,5
udo: 64
biodra: 103
pas: 94
biceps: 40+
klatka: 110+
szyja: 42

waga z rana: 95,5 kg

Obecna sylwetka wg. dalej +/- tak jak 1 maja (nie mam nowych fot ale niebawem postaram się uaktualnić).



Inne foto "wyjściowe" zapasionej świni oraz "przejściowe" możecie zobaczyć w poprzednim temacie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1547 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17331
Dzień 1

Trening taki sobie jak widać po krótkiej przerwie ciężarki mniejsze i cycki zakwaszone W wiosłowaniu zadbałem jeszcze bardziej o technikę i rozszerzyłem chwyt więc jest sporo trudniej.

TRENING:
Wiosłowanie sztangą nachwytem [12/12/9/6] 60/70/75/80
Przysiad ze sztangą [12/12/12/10/7] 50/70/80/90/100
Zarzut ze zwisu [10/10/10/8] 48/50/53/55
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej [12/12/8/5] 65/70/75/80
Wyciskanie francuskie sztangi w superserii z uginaniem ramion ze sztangą [10/10/8] 45/45/45
Wyciskanie sztangi na ławce -skos [10/8/8] 70/58/48

DIETA:
Śniadanie: pasta z tuńczyka, jaj na twardo, sera feta i oliwy + warzywa + chleb 2 kromki
odżywka białkowa 60g

Kolacja: chicken nuggets z kury, fety, jajek, płatków owsianych i odrobiny mąki pełnoziarnistej + oliwa + warzywa

Fotek jak obiecałem będzie więcej lecz nuggetsy zrobię wieczorem dopiero.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1010 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14392
Pisze sie 'po linii najmniejszego oporu'

Damian - http://www.sfd.pl/-t817447.html | s.19 | s.52
SIŁA!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1547 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17331
Wiem ale ja zawsze słyszałem i używałem tej wersji (jak większość moich znajomych) i choć poprawna wersja brzmi logicznej nie zamierzam tego zmieniać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 5416 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52179
Wpis kontrolny dla powiadomek kolego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1547 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17331
No i kolacja O ile śniadanie średnie, tak to ciekawa wersja kury (i nie dawałem mąki).

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1010 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14392
Kurde, ja to jak barbarzyńca jadam, mięcho/węgle najczęściej i tak jem z pojemnika nawet będąc w domu, a warzywa do ręki i zagryzam na zmianę, nie chce mi się bawić w krojenie ogórków/pomidorów, jedynie papryka na pół, żeby nasiona wyciągnąć i chrup chrup do ryja

To te nuggetsy z Kuchni SFD?

Damian - http://www.sfd.pl/-t817447.html | s.19 | s.52
SIŁA!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1547 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17331
Ja mam fazę na "blog kulinarny" w wolnych chwilach i foto robię trochę ustawione (tzn. do zdjęcia nałożone tak by się mieściło na talerzu - bo tu 2 porcja nuggetsów była jeszcze w piekarniku). Staram się też by jedzenie było miłą chwilą dla mnie i było możliwie estetycznie podane - dlatego cieszy mnie brak posiłków z pojemników w pracy.

A Nuggetsy z SFD oczywiście trochę pozmieniane (kura, feta, jaja, owsiane, odrobiona wody - mix, no i sprawa oczywista przyprawy).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 174276
Dawaj przepisy na oba dania, bo wyglądają super
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 668 Napisanych postów 2633 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1215849
No wygląda świetnie. Dawaj przepis :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1547 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17331
Nuggetsy: kura 450g, feta 50g , 3 jaja L, owsiane 40g, odrobiona wody i przyprawy (wg uznania ja dałem sporo curry, papryki trochę, sól i pieprz). Mix i do piekarnika 190C na około 20-25min.

Na drugi raz połowę owsianki zostawię i obtoczę je lekko z wierzchu by taka "ala panierka" wyszła, ale takie też są ok.

Co do pasty z tuny: puszka tuńczyka w wodzie, 150g fety, 2 jajka na twardo, kielon oliwy i przyprawy (zrobiłem wieczorem by przegryzło się do rana w lodówce) posypane cebulą - tu ze proporcjami składników radziłbym poeksperymentować bo pasta mogłaby być gęstsza i kolejnym razem zdecydowanie dałbym więcej jajek ~4.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase, 80kg, [B:2,3/WW:5g/T:0.75]

Następny temat

Redukcja 40kg. Dieta do oceny. Need help.