SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POTRZEBUJE POMOCY :) plan treningowy

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 994

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam
Mam 16 lat, 175 cm wzrostu, 65 kg wagi
Trenuje zawodowo bieganie (indywidualne treningi u Pana Zbigniewa K. jednego z trenerów kadry Polski)
Posiadam w domu:
2 hantelki + gryf łamany + drążek + rower treningowy
Mam 7 dni w tygodniu na trening, mój trening lekkoatletyczny opiera sie na 4 dniach w tygodniu .

Próbuje ułożyć juz plan dla siebie od tygodnia lecz co daje go do oceny wszystko jest źle. Z tego co wiem to w moim wieku wyklucza się martwy ciąg i wiosłowania ( które obciążają kręgosłup).
Nie posiadam też ławki i szczerze mówiąc nie chce ćwiczyć na złaczonych taboretach czy pufach...
Zaliczyłem już treningi mawashiego. Najbardziej chyba nadaję sie metoda obwodowa ( lecz nie moge cwiczyc nóg z obciążeniem)
Czy jest ktoś wstanie mi odpowiedzieć w normalny sposób a nie podsuwając linki do "Zanim zaczniesz nowy temat" i "trening dla początkujących". Chciałbym się dowiedzieć jakim systemem powinienem trenować i jak rozkładac trening poszczególnych partii ciała na dni :P
Jesli ktoś jest mi wstanie napisać jakies wskazówki bardzo proszę :p



Zmieniony przez - karolkr1 w dniu 2009-11-17 18:46:08
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
z tego co wiem to mc i wiosłowanie nie obciążają kręgosłupa tak jak Ci się wydaje, znacznie bardziej Twój kręgosłup jest obciążony jak siedzisz pochylony przed komputerem godzinę.
co do treningu nóg to inaczej pracują podczas biegania a inaczej podczas treningu siłowego, sam mam treningi piłkarskie w dni kiedy nie ćwiczę w domu i jakoś żyję, kontuzji ani przeciążenia na nogach nie czuje bo jest to kwestia rozciągania i regeneracji.
za pewne zależy Ci na masie więc trening stacyjny lub pół split 3 razy tygodniowo:
http://www.sfd.pl/[art]_Split_-_partia_2x/tydzien._Dla_początkujących_i_nie_tylko...-t414311.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Piter 92 mam tak zwane osgoody pod kolanami i szczerze mówiac nie wiem czy jest sens trenować z tym stawy (m.i.n przysiady z obciążeniem)

Mam jeszcze kilka pytań
Na brzuch co jest najlepsze ( nie mówie o jakimś pier***** kaloryferku tylko o sile mięśni i ich wytrzymałości) stare dobre brzuszki?

W treningu stacyjnym ile ćwiczeń wykonujemy na daną partie?

I czy można stacyjną metodą ćwiczyć "od góry do dołu"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
to nie wiem jak z tymi nogami u Ciebie
na brzuszki to dobre coś na skośne, dolne i proste.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
z tym brzuchem to odkryłeś Amerykę ^^ :D

W treningu stacyjnym ile ćwiczeń wykonujemy na daną partie?

I czy można stacyjną metodą ćwiczyć "od góry do dołu"
???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
no to na brzuch: napinanie
na każdą partię jedno ćwiczenie w 3-2 seriach
masz wiele możliwości układania kolejności np:
klata-barki-tric-plecy-nogi-bic
plecy-nogi-bic-klata-barki-tric
zazwyczaj partie razem współpracujące.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Brzuch - Plecy - Klata - Naramienne-Nogi - Bic Tric nadgarstki?

I Mam prośbę looknij na ten mój temat za godzinke spróbuje ułożyć cos sensownego :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Brzuszki
Napinanie
--
--
Podciąganie na drążku nachwytem
--
--
Pompki z obciążeniem w plecaku
--
--
Wyciskanie sztangi sprzed głowy/zza głowy
Unoszenie sztangielek przed siebie
--
--
Zwykłe przysiady bez obciążenia
Wspięcia z Obciążeniem
--
--
Podciąganie podchwytem
Uginanie ramion ze sztangą
--
--
Pompki w wąskim uchwycie albo odwrotne
--
--
UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM




System
Pon-trening
wt- wolne
śr- trening
czw-wolne
pt-trening
Weekend wolny :)


Oczywiście rozgrzewka a kończę rozciąganiem:P

Jeśli macie jakieś sugestie , bardzo prosze piszcie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
i do grzbietu jeszcze :
Napinanie mięśni grzbietu w leżeniu na brzuchu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na poprawę siły oraz wytrzymałości rąk w domowych warunkach

Następny temat

Co sądzicie ?~?

nutloveb