SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PORĘCZE I DRĄŻEK KRÓTKIE PYTANIA KRÓTKA ODP. !!

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1224

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1522
Dwa bardzo proste pytania i proszę o krótką odpowiedź
1. Czy warto wydać więcej na drążek i kupić taki z 8 uchwytami czy lepiej zwykły wygięty na końcu ? (czy wgl ma sens wydawać więcej czy to się kiedyś przyda)
2. Czy ktoś z was posiada poręcze marbo
http://www.marbo-sport.pl/marbo-home-porecze-do-pompek-do-sciany-d007.html
takie dokładnie i czy dobrze się na nich ćwiczy, bo coś wymiary mnie nie przekonują (odległość od ściany )
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3157 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31017
Warto kupic ten z 8uchwytami, no chyba ze nie masz zamairu cwiczyc pod tymi katami, sam musisz sie nad tym zastanowic. Ja podciagam sie tylko szerokim nachwytem a wiec wybralbym ten zwykly. A co do poreczy marbo to nie wiem nie mialem...ale wiele osob poleca ta firme a wiec pewnie beda ok.

"Cudze mięśnie zawsze wydają się większe"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1522
czy ktoś posiada takie poręcze !?!?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 119 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19147
Odnośnie drążka, jeżeli masz na myśli drążek z 8 uchwytami do sufitu to masz tu link do mojej recenzji. http://www.sfd.pl/Recenzja:_Drążek_do_sufitu_D008-t669100.html#post2 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 734 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17141
Niewiem czy ten drążek z marbo jest dobry bo niemam takiego ale mam z keltona taki: http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/6/357 i moge ci go polecic bardzo dobrze sie na nim cwiczy.pozdro

Kto nie probuje,nic nie osiaga. Kto dazy do celu, osiaga wszystko...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2286
również taki posiadam u siebie w siłowni
i też ci go mogę śmiało polecić

a jeśli chodzi o poręcze to proponuje HD13 http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/6/352

Zmieniony przez - Kelton_MK w dniu 2010-11-24 15:57:20

www.kelton.pl 
http://www.sfd.pl/Kelton-f340.html
GG: 26298301
mic.kawka@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8563
bierz ten z 8 uchwytami.. masz duzo wiecej mozliwosci cwiczenia, a jest tylko 10zł drozszy od zwyklego.. róznica cenowa prawie niezauwazalna. posiadam taki drązek jakos od kwietnia i jak narazie wszsytko elegancko sie trzyma ;P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9570
xenorex: Sporo jest recenzji na forum konkurencyjnym w naszym dziale - spójrz na sposób spawania rurki wewnątrz profila - daje Ci to gwarancję, że się nie wyrwie, co zdarza się w konstrukcjach, gdzie rurka spawana jest z boku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1522
co do kaltona i poręczy to też bym je już chciał mieć ;] i miałbym gdyby nie to że okazało się że nie macie ich na magazynie, no ale do grudnia poczekam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

A Ty co kupisz do swojej pierwszej siłowni za 1000 zł ?

Następny temat

Prawo. Wyrok praca spoleczna

Whey vit