SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POMOC Z TRENINGIEM ;P

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 137

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 55 dni Przeczytanych tematów 22
Witam!
176cm 65kg - 18lat - zbilansowana dietka na mase wdrożona w życie dosyć niedawno + kreatynka

Chciałbym sobie regularnie zacząć ćwiczyć w celu zwiększeniu masy mięśniowej. Ale wciągu dnia chciałbym poświęcać na to jak najmniej czasu :P
i teraz pytanie zasadnicze to czy mogę ćwiczyć w ciągu dnia jedną partie mięśniową?
załóżmy Pon - bic wt- tric śr barki/nogi czw klata pt plecy plus tam ze 3 dni dodatkowo szybki trening brzuszka czy odpuścić takie udziwnienie i zmusić się
do 3 treningow.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12504 Napisanych postów 121879 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404862
Szkoda dnia na trening samego bicepsa, rozgrzewka sporo zajmuje już czasu, jak już to lepiej to podzielić.

jak już tak chcesz dzielić to

nogi klatka plecy (barki + ramiona)

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4644 Napisanych postów 57160 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 715043
To stwierdzenie dość mało czasu jest mocno nieostre i trudno jakoś się do niego odnieść. Bo dla jednego to 20 minut, a dla drugiego godzina. Jak masz dostęp do sprzętu, z którym możesz wykonać pełny trening to z powodzeniem 40 minut do godziny to wystarczająca ilość czasu żeby zrobić sensowny trening.
Jak jesteś początkujący to takie treningi będą wystarczające do budowania masy mięśniowej jak oprzesz je na wielostawowych ćwiczeniach i poprzesz wszystko odpowiednio ułożoną dietą. Jak będzie taki zestaw to będzie szło.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 216 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1751
Pon nogi/wt klata/śr plecy/czw off/ pt barki plus łapy/ weekend off bardzo fajny plan moim zdaniem jeśli masz priorytet na łapy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 8440 Napisanych postów 150787 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1191270
ogolnie jak dopiero co zaczynamy treningi to nie ma sensu pchac sie w zadne priorytety jeszcze na najmniejsz egruy miensiwe, tkore beda rosly jako asystujace przy grupach duzych tutaj trzeba skupic sie na nogach, plecach, klacie i barkach przede wszystkim, reszta jako dodatek klasyczny plan push pull lub FBW, 3-4 razy w tygodniu maksymalnie i budujemy tak minimum pol roku sylwetke dopoki nie zlapiemy jakichs podstaw masowych i nie zaczniemy jakos wygladac pozniej dopiero w doszczegolowienie schematu mozna sie pobawic
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podciaganie eksplozywne - jaka długość przerw między seriami?

FuckBaton