SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POMOC Z PLECAMI:(

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1564

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam bardzo prosze o pomoc w wyprostowaniu kregoslupa. Po konsultacji z bodyline powiedzial ze mam nawykowo zle ustawione lopatki ale jest to do wyprostowania. Podobna istnieja jakies cwiczenia aby to naprawic chodzi rowniez tez o czesc obojczykowa. Ale nie ma czasu zeby mi pomoc wiec prosze was jakie cwiczenia mam wykonywac?relacje bede oczywiscie zdawal ze zdjeciami czy widac poprawe. POMOCY

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fee92e6140ae9867.html 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/242e15a2454ddb8a.html 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5eec53ca2fa4937a.html 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70f7204d28199a19.html
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
do tego fizjoterapeuty to sie wybiore a co do treningu znalazlem kilka filmikow rozciagajacych klatke i plecy na youtube i zaczynam cwiczyc na basen bede chodzic sobota niedziela czyli gdzies w lipcu zamieszcze zdjecia czy jest poprawa. Dziekuje bardzo za kazda udzielona rade.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
krzykacz albo ktos pomozcie:(????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19842 Napisanych postów 69185 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 568201
Podbij do kradam'a

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 158 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 570
Mam tak samo jak ty , ale juz jestem po 2 latach treningu i rozbudowanie miesni sporoo mi tu pomogło , i barki i plecy , klatka wszystko ladnie nadbudowane , nie widze tak jak kiedys np tego ze barki są opadle , lopatki wystajace,ale nigdy sie tym nie przejmowalem ,tą wadą postawy a silownia swoją drogą i samo tak wyszlo:)Nie wykonywalem zadnych jakis specjalistycznych cwiczen,ps: nie masz czasem tez skoliozy ? jakos tak fotka pierwsza ,, tak na to wyglada. idz do fizjoterapeuty on tu zaleci jakie cwiczenia i jak skorygowac postawę

No Pain ! No Gain !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
nie moge cos wysylac pw;\ moze moglbys ty mu wyslac zeby tu zagladnal?. nie wiem skolioza tez moze jest ale che to naprawic jakos:(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 1239 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3510
Witam, kolego ze zdjeci wynika ze masz zlozona wade kregoslupa mianowicie jest to skoliosa dwu łukowa przez neta trudno zeby Ci wytlumaczyc jakie cwiczenia masz robic. Najlepiej jesli udasz sie w swoim miescie do gabinetu leczenia wad postawy bo cwiczac nieumiejetnie na silce mozesz poglebiac swoja wade czego bym Ci nie zyczyl. Tak ze najlepiej gabinet rehabilitacji, fizjoterapii i tam dobiora Ci wlasciwe cwiczenia

mgr fizjoterapii
terapeuta manualny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
dziekuje za odpowiedz. tylko ze w moim miescie nie ma czegos takiego jak osrodek leczenia wad postawy. Czy jest Pan w stanie powiedziec mi czy jest to do wyleczenia?czy basen 2X w tygodniu by pomogl?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19842 Napisanych postów 69185 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 568201
Skończył Ci się abon. Wypełnij raz jeszcze profil i automatycznie abon się przedłuży.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
dobra dzieki juz wyslalem mu wiadomosc. a ty nie doradzil bys krzykacz co robic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19842 Napisanych postów 69185 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 568201
Są tacy co doradzą lepiej

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
moze i tak ale dopiero otrzymalem jedna konkretna odpowiedz za ktora bardzo dziekuje a z checia uslyszal bym jeszcze inne opinie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dziwne kłucie SOGI!!!

Następny temat

Problem z piętą

nutloveb