SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POMOC DLA NOWICJUSZA - CO I JAK

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 654

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2284
Witam,
mam 15 lat 174cm wzrostu i ważę 77-79kg. Jest to za duża waga jak na mój wiek i wzrost więc chcę pozbyć się brzucha i postanowiłem że zacznę ćwiczyć. Chciałbym się dowiedzieć jakie ćwiczenia wykonywać jaką dietę stosować i jakie obciążenie mieć do ćwiczeń. Z góry dziękuje za pomoc.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 77-79

Wzrost: 174

Cel treningowy: rzeźba (pozbycie się brzucha)

Staż treningowy na słowni: brak chyba że pojedyncze ćwiczenia z hantelkami

Uprawiane inne sporty: karate, piłka nożna, siatkówka, koszykówka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka z motylami, modlitewnikiem, sztangą i prasą do ćwiczeń mięśni nóg oraz 2x małe hantle

Dieta: jem większość rzeczy

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
rumabam

przeczytaj moje posty.

zestaw linkow na dobry poczatek:

http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny_:_-t742268.html

plan na dobry poczatek masz opisany w linku nr 2.


jak nie masz-badz nie zorganizujesz sobie-odpowiedniej ilosci obciazenia...to lepiej od razu daj se spokoj.


"Cel treningowy : rzeźba (pozbycie się brzucha) "
"Dieta : jem większość rzeczy "

JESLI TEGO NIE ZMIENISZ,NIGDY NIE OSIAGNIESZ ZAMIERZONEGO CELU.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2284
odpowiedniej ilości obciążenia czyli ile tak mniej więcej tego powinno być
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
rumabam

- stojaki z regulacja wysokosci tak,aby mozna bylo wykonac i przysiady i wyciskania na lawce.
- laweczka uniwersalna(z regulacja kata)
- drazek
- sztanga olimpijska+100kg obciazenia na poczatek.

lub

zestaw minimum

- laweczka uniwersalna(z regulacja kata)
- para sztangielek regulowanych i na poczatek ok.20-30kg obciazenia przypadajaca na jedna sztangielke,czyli 40-60kg total.
- drazek

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-09-12 14:25:31

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2284
ok dzięki za pomoc

a jeżeli chodzi o dietę polecałbyś coś ?

Jeżeli chodzi o mnie to jest to nie zbyt regularne ponieważ spędzam około pół dnia w szkole i rano nie zbyt jak mam zjeść to śniadanie w domu a w szkole są krótkie przerwy więc wychodzi na to że obiad jem dopiero około 15-16 jak przyjdę do domu a potem coś lekkiego koło 19. tylko ja mam jeszcze to że czasem "napada" mnie głód około godziny 22 i wtedy zjem jakąś kanapkę ale staram się tego unikać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW na mase + kondycja - plan do oceny

Następny temat

HST do oceny

sosy