SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 126336

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1651
To podobne pytanie

Jesli mam 300g kurczaka (przed obróbką) i po obróbce robi mi się 250g to zapisując kaloryczność muszę zapisać że zjadłem 300g czy 250g?

Bo np. te 50g nie wiem co to było.. woda?

Zmieniony przez - maniek1717 w dniu 2014-04-17 16:24:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1074 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 27115
Zawsze wliczamy przed obróbką.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2362
Witam. Ile kcal i jakie właściwości będzie miała usmażona pierś z kurczaka w przyprawie(100g przed obróbka) na oliwie z oliwek? Czy ilość oliwy wylanej na patelnie na wpływ na właściwości?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3576 Napisanych postów 62080 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674299
Zobacz w tabele i sobie policz.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 595 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11156
Tylko pamiętaj, za duzo oliwy to pierś bedzie miała właściwości rakotwórcze, a jak za mało to radioaktywne. A no i podstawowe pytanie 100g kurczaka, czy 100g przyprawy? Wcale nie łatwo wywnioskować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1872
witam.czy jogurt naturalny 3% tłuszczu 400g łącznie 320kcal.20g białka,30g węgli,12g tłuszczu mogę dorzucić do posiłku potreningowego?do tego jakas makrela
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 921 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14150
Witam, mam takie pytanie, ostatnio obejrzałem filmik "Warszawskiego Koksa" ogólnie nie jaram się nim, ani nic, tylko kolega mi wysłał filmik, który mnie zaintrygował. Było tam o różnicy między "brudnym a czystym" jedzeniem, no i wyjaśnił, że jest bez znaczenia czy jemy fileta, ryż, czy hamburgera lub frytki, jeśli uzupełniamy kalorie to mimo wszystko mozemy redukować/masować. I ponoć jest to udowodnione naukowo.

Z drugiej strony, przeczytałem artykuł z sfd "carb cycling" i jest tam takie zdanie "To oczywiste, że typ jedzenia które dostarczamy ma znaczący wpływ na efekt końcowy. Jeśli większość kalorii pochodzi z niskiej jakości jedzenia [junk food -tzw. „ puste kalorie," bez wartości odżywczej] rosną szanse, że [efektem końcowym] będzie większy przyrost tkanki tłuszczowej niż mięśniowej. Analogicznie, jeżeli jakość jedzenia jest niska [ i niewystarczająca] podczas diety, rosną szanse na utratę tkanki mięśniowej."

Co o tym sadzicie? czy naprawdę, jeśli zjemy po treningu hamburgera czy coś, a uzupełnimy tym zapotrzebowanie, to będzie jakaś różnica, niż zjedlibyśmy fileta z ryżem? niby przyswajalność gorsza, ale jakie ma znaczenie, skoro i tak się przyswoi i uzupełni.. Prosiłbym o rozjaśnienie, pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3576 Napisanych postów 62080 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674299
ferrnando
witam.czy jogurt naturalny 3% tłuszczu 400g łącznie 320kcal.20g białka,30g węgli,12g tłuszczu mogę dorzucić do posiłku potreningowego?do tego jakas makrela


Jeżeli założenia diety Ci na to pozwalają to ok. Zależy co jeszcze tam dodasz.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3576 Napisanych postów 62080 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674299
Tomuh
Witam, mam takie pytanie, ostatnio obejrzałem filmik "Warszawskiego Koksa" ogólnie nie jaram się nim, ani nic, tylko kolega mi wysłał filmik, który mnie zaintrygował. Było tam o różnicy między "brudnym a czystym" jedzeniem, no i wyjaśnił, że jest bez znaczenia czy jemy fileta, ryż, czy hamburgera lub frytki, jeśli uzupełniamy kalorie to mimo wszystko mozemy redukować/masować. I ponoć jest to udowodnione naukowo.

Z drugiej strony, przeczytałem artykuł z sfd "carb cycling" i jest tam takie zdanie "To oczywiste, że typ jedzenia które dostarczamy ma znaczący wpływ na efekt końcowy. Jeśli większość kalorii pochodzi z niskiej jakości jedzenia [junk food -tzw. „ puste kalorie," bez wartości odżywczej] rosną szanse, że [efektem końcowym] będzie większy przyrost tkanki tłuszczowej niż mięśniowej. Analogicznie, jeżeli jakość jedzenia jest niska [ i niewystarczająca] podczas diety, rosną szanse na utratę tkanki mięśniowej."

Co o tym sadzicie? czy naprawdę, jeśli zjemy po treningu hamburgera czy coś, a uzupełnimy tym zapotrzebowanie, to będzie jakaś różnica, niż zjedlibyśmy fileta z ryżem? niby przyswajalność gorsza, ale jakie ma znaczenie, skoro i tak się przyswoi i uzupełni.. Prosiłbym o rozjaśnienie, pozdrawiam.


Co innego jak zjesz po treningu hamburgera a też co innego jak będziesz jadł syf w każdym posiłku. Przede wszystkim należy zwracać uwagę na aspekt zdrowotny diety.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 921 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14150
a co sądzisz o tym gościu, co schudł 17 kg jedząc tylko w mc donaldzie? uzupełniał 2000 kalorii dziennie

Właśnie chodzi mi o to "co innego" co za różnica jest?

Aspekt zdrowotny, chyba to właśnie o to chodzi. Tutaj masz na myśli, że powstają jakieś choroby przez to czy coś takiego? np jedzenie hamburgerów z biedry :)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Ile czasu redukcja??

Następny temat

Dieta na redukcje pomoc

Masa