SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 126266

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 645 Wiek 105 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1991
wegle bialko tluszcz to makrosklasniki, kcal to wartosc energetyczna. 1g bialka i wegli to 4 kcal, 1g tluszczuto 9 kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 487
okej. to tez sie przyda ^^ ale.. chodzilo mi konkretnie o roznice miedzy kcal i weglowodanami.. bo powiedzmy wcinam te węgle i wcinam i nie musze dbac o to ile kcal zjadlem tego samego dnia bo wegle daly mi juz tego powera?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 595 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11156
Tak.

Nie, żartowałem. Nie możesz tak głupio myśleć bo ktoś Cie szybko oszuka;) Idąc dalej Twoim tokiem myślenia, wystarczy wj**^ć szklankę oleju i masz załatwioną redukcję, a jak dodasz drugą szklankę to już masz załatwione zapotrzebowanie na masie. Przecież to niedorzeczne

Masz różne systemy żywienia, np. zwykła dieta zbilansowana, LC, CKD, LCHF... to są założenia, i np. jest powiedziane ile procent kalorii powinieneś czerpać z jakich makroskładników. Np. 50% z węgli, 20 z białka i 30 z tłuszczy (luźny przykład) i tak ma być. Nie wystarczy, że wciągniesz wiadro ryżu. To nie jest takie proste;)

Zmieniony przez - Wysoki88 w dniu 2014-03-30 23:51:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 73 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4129
Mam problem, którego nie mogę rozwiązać. Otóż robię martwe ciągi, jednakże chciałbym trenować rano, także martwy. Rano muszę zjeść posiłek przed treningowy złożony ze złożonych ww oraz białka (np. kurczak). Jednakże jeżeli zjem 100g ryżu i kurczaka około 250g, muszę przynajmniej godzinę odczekać, aby móc komfortowo wykonywać ciągi (spinanie brzucha mocno unosi przeponę, co może powodować wiadome efekty). Chciałbym rano szybciej zacząć trenować po posiłku (ok pół godziny). Czy wskazane byłoby ucięcie węgli z posiłku przedtreningowego i wrzucenie do posiłku potreningowego? Oraz czy wrzucić trochę węgli na dobranoc dnia poprzedniego, czy ten krok nie spowoduje zalanie fatem? (Aktualnie redukcja, dieta dopięta). Może macie inne propozycje. Wydaje się to trochę śmieszne, ale chciałbym uniknąć sprzątania po bełcie xD. Jeżeli zły dział/topic proszę o przeniesienie :)

"Go Train, or go Home"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 73 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4129
FAIL

Zmieniony przez - PonczekMwo w dniu 2014-03-31 01:11:35

"Go Train, or go Home"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 73 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4129
(Prosiłbym o usunięcie dwóch powyższych postów, trochę się zakręciłem)Mam problem, którego nie mogę rozwiązać. Otóż ćwiczę siłowo i robię martwe ciągi w porach popołudniowych, jednakże chciałbym trenować rano siłowo i wykonywać martwe ciągi. Rano muszę zjeść posiłek przed treningowy złożony ze złożonych ww oraz białka (np. kurczak). Jednakże jeżeli zjem 100g ryżu i kurczaka około 250g, muszę przynajmniej godzinę odczekać, aby móc komfortowo wykonywać ciągi (spinanie brzucha mocno unosi przeponę, co może powodować wiadome efekty). Chciałbym rano szybciej zacząć trenować po posiłku (ok pół godziny). Czy wskazane byłoby ucięcie węgli z posiłku przedtreningowego i wrzucenie do posiłku potreningowego? Oraz czy wrzucić trochę węgli na dobranoc dnia poprzedniego, czy ten krok nie spowoduje zalanie fatem? (Aktualnie redukcja, dieta dopięta). Może macie inne propozycje. Wydaje się to trochę śmieszne, ale chciałbym uniknąć sprzątania po bełcie xD. Jeżeli zły dział/topic proszę o przeniesienie :)

"Go Train, or go Home"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 407 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2698
Czasami niewiedza ludzka mnie tak irytuje...
Zjedz coś innego, co ci się stanie jak utniesz te wgl z przed treningowego? jeżeli nie bedziesz czuł sie slabo to smiało. Pamiętaj, że ma sie zgadzać bilans kaloryczny na koniec dnia a nawet tygodnia..
Życie to nie schematy, bo licza sie tylko makroskladniki!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 825 Wiek 1 rok Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15349
@PonczekMwo: możesz zjeść tylko lekkie śniadanie przed treningiem albo nawet trenować na czczo (o ile masz tak siły i nie odczuwasz dyskomfortu). Ważniejszy jest po treningowy posiłek. Oczywiście makro z tego co nie zjesz rano wrzuć sobie w resztę posiłków tak żeby bilans dniowy się zgadzał.
...
Napisał(a)
Usunięty przez flex1976 za pkt 5 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3383

Dziennik - > http://www.sfd.pl/[DT]_Bisu__Nigdy_w_miejscu_!-t1043193.html
Sztuki Walki + Trening Siłowy ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 825 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 42323
to jest dział odżywianie.

trenuj sam dla siebie i dla swojej duszy, p****** to co mówią inni, większość to lamusy !

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Ile czasu redukcja??

Następny temat

Dieta na redukcje pomoc

Masa