SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 146754

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 825 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 42323
mięsem, jajami, innym serem... generalnie to na co masz ochote

trenuj sam dla siebie i dla swojej duszy, p****** to co mówią inni, większość to lamusy !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10857 Napisanych postów 49473 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam, czym mogę zastąpić filet z mintaja nie ma on zbyt dużo kalorii, a nie mam już na niego ochoty. Czytalem, że warto jeść na kolacje produkty bogate w węglowodany. Polećcie mi coś z góry dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 106 Napisanych postów 1794 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26402
Innymi rybami (śledź, makrela, szproty są wartościowe ze względu na sporą ilość omega-3), jajka, mięso, nabiał.

Nie trudno wymyślić coś bogatego w WW - chleb, ryż, kasza, makaron, owoce, płatki owsiane itd...
W dziale "kuchnia sfd" masz przepisy, jeśli szukasz czegoś specjalnego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4314 Napisanych postów 65711 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 691912
Masz do wyboru wiele różnych źródeł białka. Wybierz dowolne, na które masz ochotę.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 767
domer, to ja się jeszcze zapytam odnośnie ilości tego ryżu, co to dyskutowaliśmy w moim temacie. Czy 300g ryżu po treningu, to aby na pewno nie za dużo? Kierują mną tutaj względy nazwijmy to organizacyjne. Nie mam jak tego wcisnąć wcześniej, ze względu na te pojemniki. Czy jest jakiś rodzaj ww, który po ugotowaniu będzie zajmował mało miejsca. Ryże, kasze, głównie gryczana odpadają. To rośnie w oczach po prostu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 102587
300g ryżu na posiłek to koszmarnie dużo.Znacznie lepiej wykorzystasz tę ilość,jeśli podzielisz to np. na dwie porcje.Tą drugą możesz zjeść np. na kolację,jeśli szukasz alternatywnych posiłków o innym spektrum działania w organizmie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7900 Napisanych postów 78666 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 659769
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2551 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31383
U mnie 100g ryżu to cieżko
ja mam ostatnio szał na owsiane (owsiane z 90%, rodzynki, laskowe - takie musli) i po treningu 200g wciagne i jeszcze nie czuje sie jakos pelny... 300g na spokojnie bym oszamał - ze smakiem!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 767
Cieniasy

Śmiejecie się, ale ja nie mam, jak tego podzielić. Jedząc te 200g po treningu, to jeszcze mi 100g będzie potrzebne. Wcześniej nie dam, bo nie mam jak. Nie mieści mi się do pojemników. Później też nie dam, bo za późno. Gotować mi się nie chce wieczorem.

Zmieniony przez - nerge w dniu 2014-09-23 20:31:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 688 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15320
Spokojnie ryż możesz ugotować i trzymać w lodówce. Do tego dorzucasz twarogu, kapeczkę białka na smak + owoce i niebo w gębie na kolację ;)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Ile czasu redukcja??

Następny temat

Dieta na redukcje pomoc

Dzem