SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 126268

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1440
Witam , tak wypadło , że jutro mam melanz który był niezaplanowany . jestem na rekucji (początek) 2500kcl ,chciałbym nie pić ale wiadomo kielona 2 walnę , impreza będzie z obiadem i mam takie pytanko czy coś zjeść przed tą imprezą pewnie zjem/przepije z 4k kcl , myslałem nad szejkiem albo coś innego lekkiego . Co wy o tym sądzicie ?? z góry dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 225 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8561
i co ci ten kielich da ulzy ci po nim czy jak ? przeciez to twoje zycie jedz pij rob co chcesz nic ci nie bedzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 231 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5273
planuje rano od razu po przebudzeniu wrzucic taki "napój" i zastanawiam się czy:

-wliczać do diety?
-jak wliczać to jako cały owoc/warzywo czy odjąć kilka kcal, ponieważ masa stała zostaje oddzielona a ona też zawiera makro i mikro składniki
. Do sokowirówki (takiej, która oddziela sok od pulpy. po ang. juicer) np, wrzucic pomarańcze, cytrusa, ogórka, papryczke chilli lub zupełnie inne połączenia. Taki sok ze swierzych owoców może być pomocny podczas treningu jeśli np wypijemy sok ze świerzego buraka (najlepiej smakuje burak+marchew+jabłko) możemy sie spodziewać większej pompy podczas treningu ze względu argininy w nim zawartej :)



Zmieniony przez - Peos w dniu 2014-05-29 23:29:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1329
Witajcie powiedzcie mi czy dobrze kombinuje. Mam 184cm i 98 kg wagi, 3-4 razy jestem na siłowni + 1-2 razy bieg typ HIIT ( 6 minut biegu 5 sprintów po 15 sek i 10 sek odstępu pomiędzy nimi) plan pod mase mam już ułożony przez trenera, wypadało by zrobić dietę, ale nie jestem pewien czy dobrze liczę BTW.

98*24=2350 +300= 2650
B 2g (198g/ 784 kcal
W 3g (294g/1176 kcla)
T <1 (76g/ 684 kcal)

Może tak być ? tłuszcze wychodzą mało po dobraniu takiej ilości białka i węgli, ale nie wiem co z tym zrobić. Dodam, że jak wcinam za dużo węgli to mi syfy wychodza wszędzie więc nie chcę aż tak z nimi też przeginać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3576 Napisanych postów 62075 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674282
DawCioS
Witam , tak wypadło , że jutro mam melanz który był niezaplanowany . jestem na rekucji (początek) 2500kcl ,chciałbym nie pić ale wiadomo kielona 2 walnę , impreza będzie z obiadem i mam takie pytanko czy coś zjeść przed tą imprezą pewnie zjem/przepije z 4k kcl , myslałem nad szejkiem albo coś innego lekkiego . Co wy o tym sądzicie ?? z góry dzięki


Skoro 1-2 kieliszki, to zjedz normalny posiłek i nie ma nad czy się zastanawiać.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3576 Napisanych postów 62075 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674282
Peos
planuje rano od razu po przebudzeniu wrzucic taki "napój" i zastanawiam się czy:

-wliczać do diety?
-jak wliczać to jako cały owoc/warzywo czy odjąć kilka kcal, ponieważ masa stała zostaje oddzielona a ona też zawiera makro i mikro składniki
. Do sokowirówki (takiej, która oddziela sok od pulpy. po ang. juicer) np, wrzucic pomarańcze, cytrusa, ogórka, papryczke chilli lub zupełnie inne połączenia. Taki sok ze swierzych owoców może być pomocny podczas treningu jeśli np wypijemy sok ze świerzego buraka (najlepiej smakuje burak+marchew+jabłko) możemy sie spodziewać większej pompy podczas treningu ze względu argininy w nim zawartej :)



Zmieniony przez - Peos w dniu 2014-05-29 23:29:19


Z tą pompą na treningu to nie licz na cuda. Jak wypijesz raz na jakiś czas niewielką ilość, to nawet bym nie liczył. W innym przypadku wklcz owoce, buraka.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3576 Napisanych postów 62075 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674282
kubex
Witajcie powiedzcie mi czy dobrze kombinuje. Mam 184cm i 98 kg wagi, 3-4 razy jestem na siłowni + 1-2 razy bieg typ HIIT ( 6 minut biegu 5 sprintów po 15 sek i 10 sek odstępu pomiędzy nimi) plan pod mase mam już ułożony przez trenera, wypadało by zrobić dietę, ale nie jestem pewien czy dobrze liczę BTW.

98*24=2350 +300= 2650
B 2g (198g/ 784 kcal
W 3g (294g/1176 kcla)
T <1 (76g/ 684 kcal)

Może tak być ? tłuszcze wychodzą mało po dobraniu takiej ilości białka i węgli, ale nie wiem co z tym zrobić. Dodam, że jak wcinam za dużo węgli to mi syfy wychodza wszędzie więc nie chcę aż tak z nimi też przeginać.


Wydaje się mało kcal. Jednak to już kwestia obserwacji organizmu. Skoro źle reagujesz na węglowodany, to zmniejsz ich ilość i zwiększ tłuszcze.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1329
2-2,5 g Węgli będzie ok ?
w sumie mogę dołożyć jeszcze troche kcal, tylko boje się, że zacznę też obrastać w tłuszcz a nie samą masę. Czy to tylko złudne wrażenie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3576 Napisanych postów 62075 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674282
Nie wiem, czy będzie ok. Po to obserwujesz organizm, żeby ew. korygować kcal w razie takie potrzeby.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1329
No dobra, to od jutra zaczynam, dzięki za wskazówki ;)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Ile czasu redukcja??

Następny temat

Dieta na redukcje pomoc

Masa