SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 115995

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 313 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1082
mógłby ktoś pomoc tutaj :) ?
http://www.sfd.pl/Dieta_*0_aktywności_fizycznej*-t988652.html#post4 

Rób w życiu to co ci daję progres, wszystko inne to ŚMIECI.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 750 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 19020
Siema, rozkład BTW około 2,8/1,7/4,8 jest ok? Czy jest jakaś utarta "zasada", że tłuszczy przy wysokim poziomie węgli nie powinno się dużo spożywać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 676 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3857
sadasa
sadasa
sadasa
anubis84
To nie wiem po co chcesz masowac do 104 a potem zrzucać do 80 kg to jest 20 kg zrób sobie do 95 ale więcej jakosciowo a nie tłuszczu, dietę potem będziesz miał np zbilansowaną


Nie rozumiem o co chodzi z tym "więcej jakosciowo a nie tłuszczu, dietę potem będziesz miał np zbilansowaną"

Mógł bys mi to wytłumaczyc bo nie rozumiem niestety :(. Tak w roli wyjasnienia to powiem ze ja juz teraz mam taki dosyc brzuszek ale jak stoje to nie widac praktycznie go tylko jak siedze to tak troche jest, mam w pasie 99 kg a tak troche wyżej 89 tak ze juz teraz jestem taki dosyc obrosnięty w tłuszcz... Mam ok. 19% tkanki tłuszczowej. Więc planowałem robic to carb cycling bo jest chyba dobrze jak rosne na wadze, pomiary wzrastają a brzuch mi o 1cm zmalał od rozpoczęcia cwiczenia co jest dziwne bo nie biegam ani nic tylko siłownia i szkoła.
A tak od czerwca jak zakoncze 1 rok treningów planowałem tak troche wyrzeźbić się przez wakacje (nie aby wyglądac dobrze na wakacje tylko aby poswięcic wakacje na prace nad tą stlwetką a mianowicie zrzucenie tego tłuszczu), czy z tą dietą zbinalsowaną to zrzuce ten tłuszczyk??

P.S. Chciałem zrzucac do 90 nie do 80 ;]

Zmieniony przez - sadasa w dniu 2013-12-04 22:42:59


anubis84
Zrób masę jakościową czyli mięśnie a nie tłuszcz.



Postaram sie robic ta jakosciową mase no ale jak pisałem mam juz tłuszczu troche na brzuchu. No i jak mam to spalic po tym jak zakoncze roczny cykl treningów. Mozna ten tłuszcz jakos spalic bez straty mięsnia ???


up


anubis84
Mięśnie cos polecą a ile to będzie zależało od przemyślanego odżywiania i treningów.


Przemyślane odrzywianie. OKI. Dzięki za odpowiedzi, był bym wdzięczny jak byś podał mi jeszcze jakąs nazwe takiej diety, abym mógł sobie ją znalesc i poczytaj o niej cos.



Zmieniony przez - sadasa w dniu 2013-12-06 23:13:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 88 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1664
Wegle w ostatnim posilku przy diecie na mase - unikac czy moge dodac? Jezeli tak, to normalne ilosci czy % mniejsze niz w innych posilkach. dz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6453 Napisanych postów 75611 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 633560
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 88 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1664
oczywiscie nie robi to roznicy jezeli zostane przy tluszczach/ bialku? Nie lubie wegli spozywac na noc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6453 Napisanych postów 75611 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 633560
no to Twoja dieta Ty ustalasz proporcje
więc jak tak bardziej Ci pasuje to nie widzę problemu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 750 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 19020
wojtekpab
Siema, rozkład BTW około 2,8/1,7/4,8 jest ok? Czy jest jakaś utarta "zasada", że tłuszczy przy wysokim poziomie węgli nie powinno się dużo spożywać?

Podbijam. Przy wysokich węglach trzymać nisko tłuszcze i na odwrót, czy spożywanie większych ilości węgli i tłuszczy może być ok? Z góry dzięki za odpowiedź.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6453 Napisanych postów 75611 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 633560
tutaj nie masz aż tak dużo tłuszczy
jeżeli reszta pasuję to jest ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 750 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 19020
A jaką ilość można uznać za dużą ? Mogę podbijać do 2g/kgmc? Bo nie ukrywam, że jedzenie ponad 5g/kgmc węgli przy 95kg wagi nie jest łatwe, przynajmniej dla mnie.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Dieta low carb, kilka pytań i ćwiczenia

Następny temat

masa, czas na zmiany! dosyć suchego cyca!

Fruzelina