SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PODRÓŻ PO EUROPIE - SZUKAM TOWARZYSZA LUB TOWARZYSZKI

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 708

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3
Cześć :)

Mam 23 lata i jestem studentem (obecnie na urlopie dziekańskim). Postanowiłem wyruszyć w podróż, nie da sie ukryć szaloną i na pół spontaniczną. Pomijając fakt że będzie to moja pierwsza wyprawa w świat, planowałem już parę lat temu wystartować ale nie poczyniłem żadnych dalszych kroków.

Teraz bomba uwaga .W dużym skrócie na początku kwietnia planuje wyruszyć w podróż pieszo z Polski do Hiszpanii nad sam północny fragment Oceanu Atlantyckiego. Wiem, brzmi jak szaleństwo i rozumiem że dla większości ludzi którzy biorą udział w wyścigu szczurów za karierą jest to istna fantasmagoria, ale ludzie od wieków podróżowali pieszo a przez uzależnienie od komfortu w dzisiejszych czasach zapomnieliśmy o wielu kwestiach tj. rozwijanie zainteresowań. Dlaczego zamierzam to zrobić ? Po pierwsze przygoda - to jest chyba kluczowy powód. po drugie lubię chodzić i poznawać nowych ludzi.

Jak wiadomo najlepiej podróżuje sie w towarzystwie, więc w tym punkcie zmierzam do zasadniczej kwestii. Jeżeli znajdzie się chętny / chętna do wspólnej wyprawy, a więc osoba chętna przygody i niebojąca sie wyzwań to proszę pisać na maila lub na facebooka. Wszelkich szczegółowych informacji udziele po skontaktowaniu sie ze mną

Mail: [email protected]
Facebook: www.facebook.com/marcin.yo.7
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3 dniowy SPLIT do oceny

Następny temat

Wybór treningu