Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4957990

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6650 Napisanych postów 16747 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 399315
Czester0450
Witam wszystkich

Wie ktoś może czy Oxymedin (Igf Lr3) z Endogenic jest dobry? Wcześniej zamówiłem z Biolabu, ale kończy mi się już.
Chce go zamówić przez stronę Pro Peptydy. Chyba jest legitna ta stronka. Pisze pod nazwa nawet "Powered by Endogenic".

Jestem trochę nowy w temacie właśnie peptydów więc dlatego tak śmiesznie wypytuje.

Pozdrawiam

Zmieniony przez - Czester0450 w dniu 2025-01-16 05:03:43

nic smiesznego, poprostu pytasz i od tego jest ten temat

ogolnie endogenic ma dobra opinie jesli chodzi o towar, to jednak cenowo nie ma dobrej wiec jak ci nie szkoda, to bierz.
4

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 391
lordknaga
Czester0450
Witam wszystkich

Wie ktoś może czy Oxymedin (Igf Lr3) z Endogenic jest dobry? Wcześniej zamówiłem z Biolabu, ale kończy mi się już.
Chce go zamówić przez stronę Pro Peptydy. Chyba jest legitna ta stronka. Pisze pod nazwa nawet "Powered by Endogenic".

Jestem trochę nowy w temacie właśnie peptydów więc dlatego tak śmiesznie wypytuje.

Pozdrawiam

Zmieniony przez - Czester0450 w dniu 2025-01-16 05:03:43

nic smiesznego, poprostu pytasz i od tego jest ten temat

ogolnie endogenic ma dobra opinie jesli chodzi o towar, to jednak cenowo nie ma dobrej wiec jak ci nie szkoda, to bierz.

To elegancko, dzięki za odpowiedz!

Ogólnie jest promka 2x Igf Lr3 zestaw w cenie prawie jednego.