SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9639451

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 77 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 17043
Jakieś opinie na temat nowego PMP ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 201 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 187408
Mejden
Jak wygląda sprawa z Nordic? Pakowane po 5amp 2ml. Dokładnie chodzi mi o cypio

Trzy tygodnie po przejściu z cypio Nexium na cypka tego Nordica jest bdb. Stężenie na bank siedzi ok, badania wyszły podobnie jak na innych labach (Nexium i Swiss). Plusem na pewno, że strzały bezbolesne. Przy innych ug różnie to bywało. Flakony raczej lekko przelane, sprawdzałem z 3 różnych paczek i w każdym było 2,1 ml na flakon. Generalnie cypek bdb, z relacji znajomego mix testa też jest ok. Pzdr
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 315 Napisanych postów 177 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17450
Panowie jakie opinie nt Ovigil. Ludzie mówią, że polotu do Pregnylu nie ma. Ile w tym prawdy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 777 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52422
Androchem One RIP , ktos ostatnio mial kontakt?

joł!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 761 Napisanych postów 3373 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 92078
ovigil bdb wiekszosc odblkow opieralo sie o ovigil zawsze bdb poziom odczowalny,one rip z andro bardzo duzo chlopakow z otoczenia w okresie od kwietnia do siernia bardzo chwalili obecnie ziomek opiera na nim miedzy innymi cykl przygotowujacy od debiuty za miesiac
1

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 25 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 768
SandstormNorway
Panowie jakie opinie nt Ovigil. Ludzie mówią, że polotu do Pregnylu nie ma. Ile w tym prawdy?


Zalezy jakxsie tradi, raz kopie jak Pregnyl a raz slabizna, ale to pewniem dlatego, ze porpzedni wlasciciel przechowywal go w zlych warunkach i stracil na mocy
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1645 Napisanych postów 5988 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73609
wojo zmc
BigMen
Arkus P
BigMen
Arkus P
Widziałem wynik Igf po tym gh, jak się pojawi znowu to biorę na sete


Wyniki igf mam praktycznie takie same na biopeptid, noevoux, genotropin z apteki i rastan. Nie wiem czy one maja wieksze znaczenie. Ale na rastanie widze zmiane i mimo ze leci tylko 2j jestem z niego zadowolony.

GH ug to tylko jesli nie bedzie mnie stac na apteke a wtedy tez sie grubo zastanowie.


Jeśli jakieś ug trafia do laboratorium i w tym laboratorium wychodzi że stężenie jest takie jak ma być, czystość samego środka to 99,9% to nie widzę sensu przepłacać, dla mnie to informacje czarno na białym nie do podważenia, wszelkie inne czynniki to już musi być jakaś nieznana mam magia ;)


Samo stezenie i czystosc tomza malo. Wazny jest aminogram. Czesto wsadzaja tanie lancuchy bialek ktore sa hormonem wzrostu ale dla czlowieka nie sa one wartosciowe.

Mi teraz bold gotowany wyzerowal estro




Zmieniony przez - BigMen w dniu 2018-01-13 18:06:25



Nic dodać nic ująć...


No wlasnie pewnosci nie mam zadnej ale bilem juz boldy i nie zerowaly mi estro. Bioniche, shree i chyba BM. Zaden nie zerowal mi E2. Wiec chyba nie jest gotowany z tego co wszystkie Pisze bardziej jako ciekawostka poniewaz ciezko bedzie dojsc czy powinno tak byc czy nie powinno.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33196 Napisanych postów 272049 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1367473
Ovi dziala elegancko
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 493 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18230
SandstormNorway
Panowie jakie opinie nt Ovigil. Ludzie mówią, że polotu do Pregnylu nie ma. Ile w tym prawdy?

Chyba jecen po drugim ktis bil ze tak stwierdzil.Ja bilem Ovi jak i inni i jest ok
Ovigil jest lepszy , o Pregnylu nie ma :) no chyba ze masz to niepotrzebnie sie zastanawiasz :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 491 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25351
Pregnyl grecki wbijalem w tym roku i działa należycie. Zdjęcia tego pregnyl wrzucałem w dziale doping-zdjecia
1
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

antek deka susta