SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9160650

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 130 Napisanych postów 3997 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 81074
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 228 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30180
kamils31
Winko andro ktoś je?


dobre wino
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10929 Napisanych postów 62683 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 538478
bigendriu
Platinium Labs co sądzicie o propie i mixie?



Propa lecę od dłuższego czasu, działa dobrze. Mix też fajnie kręci paru chłopa co znam i lecą.


marianzulek
Jadlem ture Balkan, FM(to juz chyba nie egzystuje), Biosira i jeszcze jedna. Pierwsze trzy na rownym poziomie.


W EU jest kopia flora, nie wiem jak z działaniem.
4

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10929 Napisanych postów 62683 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 538478
bigendriu
piotreq999
bigendriu
Mam do wyboru Alpha Pharme i Malay Tiger, które wybrać bo mam dylemat?
Słyszałem że alpha ostatnio kuleje. Malay ma nawet dobre opinie ale jeszcze tej firmy nie biłem.
Alpha nie zawiodła przy dwóch poprzednich cyklach z cypka czy enana.
Teraz w planach susta+prop+meta, wszystko tej samej firmy i waham się którą wybrać.





Zmieniony przez - bigendriu w dniu 2017-08-16 17:26:45

prop i susta działa z MT jak należy.


Dzięki, po długich przemyśleniach i konsultacjach odnośnie obu labów w końcu zdecydowałem i postawie na Malaya,
tak więc od września czeka mnie kilku miesięczna przygoda z Malayem, to już postanowione.



Dobrze wybrałeś. Solidny lab, +10lat na rynku eu i światowym do czegoś go zobowiązuje. Bajery o fejkach Malay nie słuchaj, 1x go podrobili w 2010roku, zresztą bardzo nieudolnie i tylko wybrane inj. Może z pół roku się pobujali i zawinęli. W tej chwli nie ma takiej ekipy która by klepała Malaya na boku, bądź tego pewien.
7

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1877 Napisanych postów 3042 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69263
Jest bulgarska kopia z czarnymi etykietami. Widzialem w necie. Tego pierszego prawilnego nie ma jdnak juz od dawna.
5
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10929 Napisanych postów 62683 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 538478
Nooo dokładnie, ale nie wiem jak to działa nawet.
4

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1613 Napisanych postów 5955 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73200
vitaminaC
Panowie jak galaxy npp i euromed tren e?


Galaxy z opini w realu dziala ok. Euromed za to poza wpadka z boldem ktory urywal dupe i powodowal goraczke ( sam tego uswiadczylem ) mial bardzo dobre srodki. Jesli masz dostep to sie nie zastanawiaj bo z tego co ja wiem lab zszedl ze sceny juz z rok temu. Sam mam jeszcze w zapasach ich oxandrolon.
5
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 581 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 49945
krzykacz
bigendriu
piotreq999
bigendriu
Mam do wyboru Alpha Pharme i Malay Tiger, które wybrać bo mam dylemat?
Słyszałem że alpha ostatnio kuleje. Malay ma nawet dobre opinie ale jeszcze tej firmy nie biłem.
Alpha nie zawiodła przy dwóch poprzednich cyklach z cypka czy enana.
Teraz w planach susta+prop+meta, wszystko tej samej firmy i waham się którą wybrać.






Zmieniony przez - bigendriu w dniu 2017-08-16 17:26:45

prop i susta działa z MT jak należy.


Dzięki, po długich przemyśleniach i konsultacjach odnośnie obu labów w końcu zdecydowałem i postawie na Malaya,
tak więc od września czeka mnie kilku miesięczna przygoda z Malayem, to już postanowione.



Dobrze wybrałeś. Solidny lab, +10lat na rynku eu i światowym do czegoś go zobowiązuje. Bajery o fejkach Malay nie słuchaj, 1x go podrobili w 2010roku, zresztą bardzo nieudolnie i tylko wybrane inj. Może z pół roku się pobujali i zawinęli. W tej chwli nie ma takiej ekipy która by klepała Malaya na boku, bądź tego pewien.


Oby się tylko sprawdziło tak jak powinno w praktyce, jestem dobrej myśli.
Spróbuje tym razem tego Malay Tiger a następnym razem wezmę Platinium Labs.
Od Września poleci susta,prop,meta
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 1028 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 192816
BigMen
vitaminaC
Panowie jak galaxy npp i euromed tren e?


Galaxy z opini w realu dziala ok. Euromed za to poza wpadka z boldem ktory urywal dupe i powodowal goraczke ( sam tego uswiadczylem ) mial bardzo dobre srodki. Jesli masz dostep to sie nie zastanawiaj bo z tego co ja wiem lab zszedl ze sceny juz z rok temu. Sam mam jeszcze w zapasach ich oxandrolon.

Dzieki wielekie wlasnie mam mozliwosc z starych wypustych i daty sa po termienie,dobrze wiedziec ze dobry lab:)
3
...
Napisał(a)
Usunięty przez krzykacz za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 243 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2200
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

antek deka susta