SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4066961

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 14985 Napisanych postów 31298 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 211958
Nie mam takiego doświadczenia z termo, bardziej z pw. Dla mnie ten sx teraz co wyszedł całkiem spoko . Trening wjechał fajnie , blok na apetyt aż za duży .

Ale jak pisze jestem w tym amatorem, dla bardziej doświadczonych w temacie być może nie robi większego wrażenia . Jak dla " początkującego " coś tam robi robotę

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2344 Napisanych postów 4332 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 99107
Ja lecę ostaryne z wxn i wg mnie działa bdb. Mam też w domu pake johy która też jest git
Z tym że joha kupowana jakiś czas temu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3610 Napisanych postów 36535 Wiek 42 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 260889
Wxn chyba w ch**a zaczyna walić
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3610 Napisanych postów 36535 Wiek 42 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 260889
Gmsx
Panowie brak dostępu do clena sprawdzonego od Nexium. Dostęny tylko Vertex, brać śmiało czy dać sobie siana i poszukać Nexium lub DB Pharma?


Spokojnie vertex daje radę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 45 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30056