SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLAN TRENINGU DO SPRAWDZENIA

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 328

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1097
Witam chciałbym sie was zapytac czy aktualny plan trenningowy którym sie kieruje jest dobry i nie zagraza przetrenowaniu mięsni.. i czy nie zagraza on wzroście masy,dodam jeszcze ze na siłownie uczeszczam w godzinach porannych ok. 7:00

pon-plecy

wtorek-klatka+triceps

Sroda wolna

czwartek-Bary + biceps

Piatek Nogi + łydki

Weekend-Wolny
Cel trenningu to masa wiem juz jak wykonywac cwiczenia,serie,powtorzenia chodzi mi tylko o to czy moge tak trenowac partie miesniowe w te dni. PROSZE O ODPOWIEDZI! :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 66

Wzrost: 173

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 8 miesiecy

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): wszystko dostępne

Dieta: Staram sie spozywac w ciagu dnia takie potrawy jak,ryz,makarony,twarogi,jajka,chleb pełnoziarnisty,staram sie rowniez sporzywac wystarczajaco ww,białka i tłuszczy,witamin aby przybierac na masie

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: białko jako uzupełnianie diety

Zmieniony przez - bialy22280 w dniu 2011-09-20 18:21:37

Zmieniony przez - bialy22280 w dniu 2011-09-20 18:22:46

Tribute

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 21399 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141200
Sam rozkład nic nie mówi, ćwiczenia, liczba serii,powtórzeń...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co zmienic w planie?

Następny temat

Poprawicie trening??

whey deli