SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLAN TRENINGOWY (FBW - DWA ZESTAWY)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 966

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1438
ZESTAW I :

(KLATKA)
1) Wyciskanie sztangi na ławce płasko : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
2) Rozpiętki z hantelkami w leżeniu na ławce : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
(BARKI)
3) Wyciskanie sztangi zza głowy : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
4) Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia (w siadzie) : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
(TRICEPS)
5) Wyciskanie "francuskie" sztangi w siadzie : (2 serie - 12/12 powtórzeń)
(PLECY)
6) Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
7) Skłony ze sztangą trzymaną na karku : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
(NOGI)
8) Hack-Przysiady : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
9) Wykroki ze sztangą na barkach : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
(BICEPS)
10) Uginanie ramion ze sztangą podchwytem : (2 serie - 12/12 powtórzeń)
(ŁYDKI)
11) Wspięcia na palce : (2 serie - 20/15 powtórzeń)

ZESTAW II :

(KLATKA)
1) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
2) Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławeczki : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
(BARKI)
3) Wyciskanie sztangi sprzed głowy : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
4) Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
(TRICEPS)
5) Wyciskanie "francuskie" sztangi w siadzie : (2 serie - 12/12 powtórzeń)
(PLECY)
6) Podciąganie na drążku : (2 serie - 12/12 powtórzeń)
7) Martwy ciąg : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
(NOGI)
8) Przysiady ze sztangą na barkach : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
9) Uginanie nóg w leżeniu na ławce : (2 serie - 12/10 powtórzeń)
(BICEPS)
10) Uginanie ramion ze sztangą podchwytem : (2 serie - 12/12 powtórzeń)
(ŁYDKI)
11) Wspięcia na palce : (2 serie - 20/15 powtórzeń)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: <18

Waga: 60kg.

Wzrost: 165cm.

Cel treningowy: masa/siła.

Staż treningowy na słowni: zerowy.

Uprawiane inne sporty: żadne.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): domowa siłownia.

Dieta: jest.

Przeciwskaznania medyczne: brak.

Zażywane suplementy: brak.

Jak oceniacie ten plan? I gdzie tu moge dodać brzuch? Dzieki za odpowiedzi.

Zmieniony przez - Gacek08 w dniu 2011-05-19 21:07:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15517
Plecy / nogi / klatka - duże partię, robimy je jako pierwsze w treningu.
Barki / triceps / biceps - małe partię, robimy je po dużych partiach.

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1438
I tyle?..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 972 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26955
No planu raczej nie ma sensu poprawiać bo jest raczej kiepski. Poczytaj może trochę więcej o FBW i napisz coś porządnego opartego na ćwiczeniach podstawowych bez ćwiczeń w stylu rozpiętki.

Módl się tak jakby wszystko zależało od Boga, pracuj tak jakby wszystko zależało od ciebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1438
Skoro jest kiepski to ja nie wiem jaki jest dobry...

Co do stażu na siłowni to mała poprawa - wcale nie jest taki zerowy troche doświadczenia już mam..

Zmieniony przez - Gacek08 w dniu 2011-05-20 18:47:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 37 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1168
przeciez to nie jest plan FBW...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1438
O 2 serie za dużo na barki i 1 serie za dużo na klate.. dobra a coś więcej? Niech wypowie sie kilka osób co źle zrobiłem.. Kierowalem sie artykułami z forum.
Rozpiętki typowo izolowane ćwiczenie to rozumiem że też odpada.. a przenoszenie sztangielki?

Zmieniony przez - Gacek08 w dniu 2011-05-21 13:42:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1438
up
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1438
upp... moge zacząć taki trening?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przednie aktony barków

Następny temat

Plan do oceny - dla początkującego na wzrost siły

Fruzelina