SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLAN TRENINGOWY DO OCENY.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 491

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 258
Siemaneczko;p mam pytanko do was odnosnie mojego nowego planu treningowego, ktory zamierzam zaczac od 21.01 celem jest zwiekszenie sily oraz polepszenie postury^^(wiadomo o co chodzi ;p)

PLAN TRENINGOWY OD DNIA 21.01.2013

PONIEDZIAŁEK:KLATA-WYCISKANIE NA ŁAWCE LEŻĄC (rozgrzewka 10x30kg 10x50 kg 10x50 kg) 8-12x70kg 15 serii.
WTOREK:KAPTURY:PODNOSZENIE SZTANGI 20 KG SIŁA KAPTÓRÓW(rece sie nie ruszaja)
BARY:UNOSZENIE SZTANGIELEK BOGIEM W GÓRE (rozgrzewka krazenia ramion w przod i w tyl oraz rozciąganie 5-10min) 15x5kg(jedna sztangielka) 12 serii, UNOSZENIE RAMION W PRZÓD ZE SZTANGIELKAMI 15x5kg(jedna sztangielka) 12 serii
ŚRODA:ĆWICZENIA NA OGÓLNO-ROZWOJOWE tj. KRĄŻENIA W PRZÓD I W TYŁ 20x5kg(jedna reka i w jedna strone czyli w sumie 80 powtórzeń,zmiana reki zmiana strony itp) 10 serii,
PAJACYKI 20x5kg 10 serii
CZWARTEK:BICEPS SZTANGIELKI 5kg na siedzaca pompowanie bicka 5 min co 30 sek zmiana reki 10 serii
TRICPES;WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGIELSKI W LEŻENIU 25x12kg 112 serii
PIĄTEK:NADGARSTKI I PRZEDRAMIONA:UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE ZE SZTANGIELKAMI 5kg JEDNA CZYLI W SUMIE 10 kg x25 5 serii
MOTYLKI(chodzi o cwiczenie na atlasie) 12x60kg 12 serii
NOGI:PRZYSIADY(poczatkowo bez obciazenia gdyz nigdy nog nie cwiczylem a waze 100 kg)
10 razy 10 serii, STAWANIE NA PALCACH ZE SZTANGA 20 KG 10 razy 10 serii
WEEKEND:REGENERACJA.

Suple jakie przyjmuje to: OLIMP BCAA Xplode powder,FA Whey Protein, i MULTIWITAMINY(różne)
Dieta 5-7 posilkow dziennie nie zaduzych ale bez konkretnie wytycznych ile wegli tluszczy i bialka.(unikam wiekszych ilosci wegli)i wiadomo brak fast foodow itp. slodkie napoje gazowane spontanicznie ^^
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4504 Napisanych postów 44880 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 366224
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 258
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 18
Waga : 100
Wzrost : 184
Staż treningowy: 2 lata
Obwód pasa 100
Obwód klaty: 115
Obwód uda: 65
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): tylko siłownia.
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nie stwierdzono
Stan zdrowia: bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty: nie znam
Możliwosci finansowe: jako takie
Cel/problem/opis: siła, masa(miesniowa!)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1005 Wiek 105 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22421
Zacząłem czytać i patrze ,, KLATA-WYCISKANIE NA ŁAWCE LEŻĄC (rozgrzewka 10x30kg 10x50 kg 10x50 kg) 8-12x70kg 15 serii.

gdzie wyczytałeś, że tak ma być ?
15 serii jednego ćwiczenia ?

Carpe diem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 258
To akurat nie bylo czytane nigdzie, kiedys robilem z kolegami na silce oczywiscie tzw. 10 po 10 czyli np 50 kg 10 serii po 10 powtorzen a sobie postawilem 15 serii... cwiczenia takie wlasnie w poniedzialki daly taki efekt ze w poltora roku chodzenia na silke z przerwa 3 miesieczna(klopoty ze zdrowiem) z 50 na plaskiej doszlo do 100 wiec tak sobie dalem ^^
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Redukcja brzucha

whey deli