SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLAN TRENINGOWY 4 - DNIOWY(nie dla początkujących)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 40782

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 1439 Wiek 66 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7349
Podaję plan trningowy dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych do przetestowania.
Priorytetem jest bicep i triceps(obwód ramienia)
Obciążenie dobieramy na 8 - 6 ruchów na wszystkie duże i małe grupy mięśnioweza wyjątkiem łydki i przedramienia które potrzebują większej ilości powtórzeń.

TYGODNIE NIEPARZYSTE ROKU:

Pn. Klatka - Triceps
Wt. Plecy - Biceps
Śr. Wolne
Cz. Barki - Triceps
Pt. Nogi - Przedramiona

TYGODNIE PARZYSTE ROKU:

Pn. Klatka - biceps
Wt. Plecy - Triceps
Śr. Wolne
Cz. Barki - biceps
Pn. Nogi - Przedramie

TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!
Pozdrawiam wszystkich.
Plan na 8 tygodni.

Zmieniony przez - filar53 w dniu 2005-09-30 14:24:03
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 3517 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21015

sra ta ta ta ta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42589
A co byś polecał jeżeli priorytetem jest klatka ??

Robiłem taki rozkład jak tutaj rozpisałeś i łapka nawet poszła ładnie do przodu . Jednak cały czas klatka jest moim priorytetem i własnie brakuje mi już kombinacji.

teraz przerabiam :
klatka+bic
nogi
barki+tric
plecy+przedramiona.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 602 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6818
no, może spróbuje, ale nie rozumiem jednego: parzyste i nieparzyste tygodnie roku???

Będziesz?
BĘDE!!! Twardy jak Tomi Li Dżons w "Ściganym"!!! ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42589
Chodzi zapewne o liczbe tygodni w roku np 2 tydzien roku(dwa to parzysta liczba chyba )

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 1439 Wiek 66 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7349
Witaj Don Garcia. Dokładnie o to chodzi. W każdym kalendarzu masz to podane.
Nie ma znaczenia od jakiego tygodnia zaczniesz. Chodzi o to aby te treningi przeplatać. Raz ćwiczysz triceps 2 x w tygodniu a następnym razem biceps 2 x w tygodniu.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 602 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6818
aha ja też w końcu zrozumiałem, sog

Będziesz?
BĘDE!!! Twardy jak Tomi Li Dżons w "Ściganym"!!! ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 85996
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42589
Filar a co byś polecał gdy priorytetem jest klatka ??


Chodzi mi głownie o nią bo barki mi poszły do przodu . Teraz rozpoczołem nowy cykl treningowy i mam nadzieje ze bedzie poprawa.

Ćwicze klatke na jednej sesji z bicepsem(biceps troszke poszeł do przodu )Plan na klatke wygląda następująco:
-wyciskanie na płaskiej 4x8 stały ciężar
-wyciskanie hantelek na skosie 4x12-10 powtórzen
-rozpiętki na skosie 3x10
-przenoszenie hantla 2x10

Czy może proponowałbyś jakieś zmiany ??

Jeżeli zaśmiecam posta to usunąc .

Pozdrawiam

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 1439 Wiek 66 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7349
Don Garcia. Nie chciałbym robić zamieszania na forum ponieważ ćwiczę troszkę inaczej niż ogólnie tu przyjęte zasady. W przeciwieństwie do tego co zaleca się w większości siłowni (ustalony plan treningowy na okres 6 - 8 tygodni) ja zmieniam ćwiczenia co drugi trening na daną grupę mięśniową. Po prostu każdy ma swoje metody i mi to bardzo pasuje. U mnie na silowni poza początkującymi przeważnie wszyscy ćwiczą podobnie. Przeplatam progresję z regresją,robię trójki i piątki w górę do niudanego ruchu po czym wracam do stałego obciążenia i tak dalej. Jest to napewno forma urozmaicenia treningu a pozatym pobudza mięśnie do rozrostu poprzez ich "szokowanie" Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1735
Ciekawa propozycja. Czy drugi trening w tygodniu, np. tricepsa powinien być lżejszy (np. mniej powtórzeń)?

Co się dzieje? No o co chodzi? Przecież miało być tak pięknie! Wywiady miały być...
O co chodzi? Ale mnie kopło!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przetrenowanie :/

Następny temat

Plan do oceny

Wheyvita