SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLAN HST -Do Oceny-Proszę o poradę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 997

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 578 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9134
Cześć , ułożyłem plan HST , chciałbym żebyście go ocenili i zobaczyli czy dobrze dobrałem ciężar.

1. Nogi - Przysiad że sztangą
2. Klatka - Wyciskanie Leżąc Sztanga
3. Klatka - Wyciskanie skos "+" Hantle
4. Plecy - Ściąganie drążka górnego z przed głowy
5. Barki - Wyciskanie żołnierskie
6. Barki - Unoszenie Hantli na boki
7. Biceps - Uginanie stangi
8. Triceps - Pompki na poręczach
9. Łydki - Unoszenie na maszynie

Priorytet to Klatka i Barki dlatego tutaj dałem po 2ćw inne partie po 1ćw tak jak powinno być w planie HST.

Będę ćwiczył systemem
3s po 15p. (1-2tydzien)
3s po 10p. (3-4tydzien)
3s po 5p. (5-6tydzien)
3s negatywów (7-8tydzien)

Obliczyłem maxy na 15p,10p,5p i od tego obliczyłem ciężar w poszczególnych treningach tylko nie wiem czy mam się cofać z ciężarem np.

15p Klatka

45-50-55-60-65-67.5(to jest mój max w 3s na 15p)

55-60-65-70-75-77.5(to jest mój max w 3s na 10p)

62-67-72-77-82.5-85(to jest mój max w 3s na 5p

Chodzi mi o to ze ost. Trening 15p robię ciężarem 67.5kg a pierwszy trening 10p na ciężarze 55 więc o 12.5kg się cofam, dopiero w czwartym treningu pokonuje ciężar maksymalny z "pietnasek" i tak samo jest między 10p a 5p tak samo w czwartym treningu podchodzę pod ten sam ciężar.
Tak samo mam z wszystkimi ćwiczeniami.


Tak to ma wyglądać,ze ciężar ma się cofać? czy źle to ułożyłem??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 522
Wygląda bardzo dobrze! :) Lecisz z tematem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 578 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9134
Podpowie ktoś jeszcze ? Głównie tutaj chodzi o ciężary czy są dobrze obliczone , i czy mam się cofać z ciężarem ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4322 Napisanych postów 55988 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 709708
Jaki dla mnie słabo z priorytetem na hst. To trening na samych podstawach i ja bym tam izolacji nie ładował.

Jak długo trenujesz?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2238 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 60617
Tak się zastanawiam,czy w ogóle czytałeś na temat tego treningu,wydaje mi się,że nie.Dam Ci link przeczytaj,go uważnie i będziesz wiedział co zmienić,aby trening był treningiem HST. http://www.sfd.pl/HST__Reaktywacja-t507030.html .Pozdrawiam.

rower1

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 578 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9134
Czytałem i to bardzo dużo ;) ten artykuł też czytałem, głównie chodzi mi o rozpisany ciężar czy to ma tak wyglądać ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4322 Napisanych postów 55988 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 709708
kaczor89
Czytałem i to bardzo dużo ;) ten artykuł też czytałem, głównie chodzi mi o rozpisany ciężar czy to ma tak wyglądać ?


Ten cieżąr jest rozpisany na kolejne tygodni mikrocyklu? Jeśli tak to jest ok choć ja bym próbował na końcu te maksy pobić a nie utrzymać.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 578 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9134
Tak jest rozpisany, na 6 tygodni , mówisz że jak sprawdzałem maxy i wyszło mi w maxie "15" 67.5kg to teraz na ostatnim treningu "15" dać 70kg ?

O to chodzi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4322 Napisanych postów 55988 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 709708
Tak dokładnie, celem każdego mikrocyklu jest poprawienie wyników, a nie ich utrzymanie. Planuj aby ciężar przebić, a jeśli się nie uda to po prostu powtórzysz ciężar z wcześniejszego treningu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 578 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9134
Rozumiem, ale jeśli nałożę 70kg i zrobię np.15p 12p 10p a nie 3x15p a to będzie mój ostatni trening "15" to jak mam powtórzyć ciężar z poprzedniego treningu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4322 Napisanych postów 55988 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 709708
Chodzi mi o to, że jeśli planujesz progres to ustal go np 70kg dla wyciskania leżąc jeśli nie pójdzie na przedostatnim treningu to powtarzasz go na ostatnim ale jeśli zaliczysz, a powinieneś, to w ostatnim bijesz swój maks i to jest Twój progres.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co ćwiczyć.

Fruzelina