SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLAN HST -Do Oceny-Bardzo proszę o poradę

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 233

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 578 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9134
Cześć , ułożyłem plan HST , chciałbym żebyście go ocenili i zobaczyli czy dobrze dobrałem ciężar.

1. Nogi - Przysiad że sztangą
2. Klatka - Wyciskanie Leżąc Sztanga
3. Klatka - Wyciskanie skos "+" Hantle
4. Plecy - Ściąganie drążka górnego z przed głowy
5. Barki - Wyciskanie żołnierskie
6. Barki - Unoszenie Hantli na boki
7. Biceps - Uginanie stangi
8. Triceps - Pompki na poręczach
9. Łydki - Unoszenie na maszynie

Priorytet to Klatka i Barki dlatego tutaj dałem po 2ćw inne partie po 1ćw tak jak powinno być w planie HST.

Będę ćwiczył systemem
3s po 15p. (1-2tydzien)
3s po 10p. (3-4tydzien)
3s po 5p. (5-6tydzien)
3s negatywów (7-8tydzien)

Obliczyłem maxy na 15p,10p,5p i od tego obliczyłem ciężar w poszczególnych treningach tylko nie wiem czy mam się cofać z ciężarem np.

15p Klatka

45-50-55-60-65-67.5(to jest mój max w 3s na 15p)

55-60-65-70-75-77.5(to jest mój max w 3s na 10p)

62-67-72-77-82.5-85(to jest mój max w 3s na 5p

Chodzi mi o to ze ost. Trening 15p robię ciężarem 67.5kg a pierwszy trening 10p na ciężarze 55 więc o 12.5kg się cofam, dopiero w czwartym treningu pokonuje ciężar maksymalny z "pietnasek" i tak samo jest między 10p a 5p tak samo w czwartym treningu podchodzę pod ten sam ciężar.
Tak samo mam z wszystkimi ćwiczeniami.


Tak to ma wyglądać,ze ciężar ma się cofać? czy źle to ułożyłem??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 522
Wygląda to bardzo dobrze:) Lecisz z tematem!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 180 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 7521
Rozumiem że wszystkie ćwiczenia będą robione tym systemem?
Jeśli tak łydki i unoszenie w bok nie są dobrymi ćwiczeniami by maxować ciężar przy 5 powtórzeniach.
Dodatkowo tak duża partia jak plecy powinna być dokładniej potraktowana, zamiast drążka polecam wiosło w dowolnym wydaniu z wolnym ciężarem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 418 Napisanych postów 20219 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 170907
Cwiczenia dobierasz pod siebie, wiec ja Ci pasuja to nic nam do tego, hst to nie system cwiczen, a metoda treningu.
Co do drugiego pytania to jest tak jak piszesz, cofasz sie z maksymalnego ciezaru aby do niego wrócic i przekroczyc w dalszym terminie, tak wlasnie działa ów metoda

Ogolnie bedziesz zadowolony bardzo fajnie trenuje sie hst.
Pozdrawiam.

" I pamietaj szacunek to wszystko "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenie 2razy dziennie a nawet więcej.

Fruzelina