SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLAN DO SPRAWDZENIA !!!!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 593

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1097
Witam chciałbym sie was zapytac czy aktualny plan trenningowy którym sie kieruje jest dobry i nie zagraza przetrenowaniu mięsni.. i czy nie zagraza on wzroście masy,dodam jeszcze ze na siłownie uczeszczam w godzinach porannych ok. 7:00

Pon: Plecy
1-PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 3 serie 10/8/8
2-SCIAGANIE DROZKA SZEROKIM UCHWYTEM W SIADZIE 3 SERIE 10/8/8
3-PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE 3 SERIE 10/8/8
4-UNOSZENIE TUŁOWIA Z OPADU 3 SERIE 10/8/8

Wtorek: Klata,triceps
Klatka:
1-ławka płaska(sztanga) 3 serie 10/8/8
2-ławka skosna(sztangielkami) 3 serie 10/8/8
3- rozpietki 3 serie 10/8/8
4- PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ 3 serie 10/8/8
Triceps:
1-Wyciskanie francuskie sztangielką na 1 i 2 ręke 10/8/8
2-wyciskanie francuskie sztangielka na 2 rece 10/8/8
3-prostowanie ramion na wyciagu stojac 10/8/8
ŚRODA-Wolna

Czwartek: bary,bic
Bary:
1-Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 10/8/8
2-Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 10/8/8
3-Wyciskanie sztangielek 10/8/8
4- Dodac czy raczej nie?
Biceps:
1-uginanie ramion ze sztangielkami 10/8/8
2-uginanie ramion ze sztangielkami siedząc 10/8/8
3-uginanie ramion ze sztangą prosta 10/8/8

Piatek:nogi, łydki
Nogi:
1-PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 10/8/8
2-WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY 10/8/8
3-UGINANIE NÓG W LEŻENIU 10/8/8
Łydki:
1-WSPIĘCIA NA PALCE W SIADZIE 10/8/8
2-WYPYCHANIE CIĘŻARU NA MASZYNIE 10/8/8
3-wspiecia na palce podtrzymując ciezar 10/8/8
Weekend-Wolny
Cel trenningu to masa wiem juz jak wykonywac cwiczenia,serie,powtorzenia chodzi mi tylko o to czy moge tak trenowac partie miesniowe w te dni. PROSZE O ODPOWIEDZI! :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 66

Wzrost: 173-174

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 8 miesiecy

Uprawiane inne sporty: WF ,,spacer

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): dostep do wszystkiego

Dieta: staram sie spozywac zdrowe i pełno wartosciowe jedzenie ryze,makarony,miesa,ziemniaki,pełnozbozowe pieczywa,twarogi,witaminki itp.

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: białko do uzupełniania diety

Zmieniony przez - bialy22280 w dniu 2011-09-20 19:11:00

Tribute

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
'PLAN DO SPRAWDZENIA" - zrób to sam czytaj MIT 4

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862

Staż treningowy na słowni : 8 miesiecy
1.ostatnio przerabiany plan??
2.podaj cieżary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad,martwy,wyciskanie) - nie maxy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14125 Napisanych postów 124186 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1417475
Masy nie zdobędziesz tym treningiem (no moze i zdobędziesz) ale za dużo w tym planie wyciągów i izolacji a za mało wolnych ciężarów.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1097
czyli co proponujecie zmienic wiecej seri powtorzen? POMOCY!

Tribute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
"czyli co proponujecie zmienic wiecej seri powtorzen? POMOCY"

jakbym był moderatorem dałbym ci "BANA" dałem ci namiar bys zrozumiał cokolwiek jezeli niechce ci sie nawet przez pół godziny poczytac, to przepraszam ale odemnie pomocy nie otrzymasz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1097
poczytałem to ale nic z tego nie rozumiem :D czyli juz wiem ze mam wyłaczyc z cwiczen Wyciagi itp,tylko wolne ciezary! tylko chodzi mi o to czy mam odpowiednio duzo seri i powtozen na mase w ćw Tomasz napewno jestes bardziej Obeznany z tymi sprawami natomiast ja jestem Poczatkującym Który chciałby wkoncu zrobic pozadny plan który przyczynił by sie do wzrostu mojej masy,siły takze prosze! czy mógłbys mi wytłumaczyc co robie zle? ; d i czy trenning w te dni jest odpowiedni?

Zmieniony przez - bialy22280 w dniu 2011-09-20 20:12:20

Tribute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14125 Napisanych postów 124186 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1417475
Na duże partię po 3 serie, na małe wystarczy po dwie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1097
czyli oznacza to ze 4 cwiczenia na duze partie a 3 na małe? czy znow sie myle

Tribute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14125 Napisanych postów 124186 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1417475
Nie myl serii z cwiczeniami.
Nie chce ci się przeczytać nawet mitu czwartego mały wyrywek z niego
TRENING DZIELONY JEST ZŁY, PONIEWAŻ WYKONUJESZ W NIM CAŁĄ MASĘ ZBĘDNYCH ĆWICZEŃ – TRACĄC CZAS NA TRENINGU!

Powinieneś skupić się wyłącznie na ćwiczeniach które odpowiadają za wzrost twojej siły i masy ciała.

NAJLEPSZE I NAJSKUTECZNIEJSZE SĄ ćwiczenia złożone z wolnymi ciężarami, takie jak:

1. przysiady ze sztangą z przodu / z tyłu / Karlsena,
2. martwy ciąg klasyczny, romanian dead lift (RDL), martwy ciąg sumo lub chwytem rwaniowym,
3. podciąganie na drążku,
4. wysokie ciągi ang. high pulls,
5. wiosłowanie pół-sztangą jednorącz,
6. wiosłowanie sztangą oburącz,
7. rwanie siłowe,
8. pompki na pierścieniach,
9. wspinaczka po linie,
10. wybicia na nożyce,
11. zarzuty siłowe.



Im więcej czasu poświęcasz na IZOLACJĘ, czyli:

MASZYNY do ćwiczenia nóg, ramion i pleców, wyciągi, rozpiętki, szrugsy, modlitewniki, suwnice

- tym będziesz słabszy.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

5x5 Bill Star + muay thai

Następny temat

jak dopasować trening?

whey deli