SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PIERWSZA DIETA NA MASE - LICZE NA POMOC :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 535

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2
Witam, zaczynając swojego posta dodam ze jestem zielony w te klocki ale po paru godzinach czytania postanowiłem ze zrobię coś dla siebie:). Stwierdziłem ze fajnie by było wziąć się za coś pożytecznego i jednocześnie poprawić swój wygląd wiec wczoraj skończyłem swoja siłownie w piwnicy, narazie posiadam ławeczkę, sztangę, parę talerzy, hantelki, drążek i jakieś taborety itd. Do tej pory szamałem jak mi się chciało o rożnych porach, ćwiczyłem w domu robiąc pompki, brzuszki i inne domowe ćwiczenia. Liczę na porady oraz pomoc w poprawie mojej "diety" :D. Przejdźmy do rzeczy..

Wiek - 18
Wzrost - 183
Waga - 62

Współczynnik BMR 1719.84
Aby utrzymać wagę
Kalorie 2966.72
Węglowodany 55% 1631.7kcal = 407.93gram
Białko 15%% 445.01kcal = 111.25gram
Tłuszcz 30% 890.02kcal = 98.89gram

Dodam ze pracuje od pn-pt 15-21, trening 3x w tyg w godzinach wieczornych, na dniach dostane wypłatę wiec chciałbym zakupić gainera monster mass, carbomax energy power i jakiś kompleks witamin..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2
DIETA : Suma dobowa: 3723 kcal 253 g białka 114 g tłuszczu 402 g węglowodanów

Śniadanie - 10:00
3 jajka gotowane
płatki owsiane (100g)
Banan (200g)
Mleko (300g)

Śniadanie 2 - 12:00
Pierś z kurczaka (150g)
Kalafior (100g)
Ryz brązowy (50g)
Oliwa z oliwek (30g)

Posiłek 3 - 14:45
Pierś z kurczaka (200g)
kasza gryczana (100g)
Oliwa z oliwek (20g)
Surówka z marchwi i jabłka (200g)

Obiad - 19:00 (przerwa w tyrce)
mintaj (200g)
makaron (100g)
kapusta kiszona (200g)
oliwa z oliwek (20g)

Trening 21:30 - Pn,Sr,Pt (czy z rańca lepiej? chociaż wygodniej byłoby po robocie)

Posiłek <przed treningowy>
banan
gainer?

Posiłek <po treningowy>
banan
gainer?
activlab?

Posiłek potreningowy 22:30
Pierś z kurczaka (150g)
Ryż Biały(100g)
Jabłko(100g)

Na noc 24:00
ser biały chudy (150g)
warzywa cebula,rzodkiewka (150g)

proszę o poprawy oraz wasze sugestie.. tak jak pisałem wyżej jestem świeży :D ale chcę podejść do tego najlepiej jak się da :) z góry dziekówka, pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2
hm?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
Gainerem nie zawracaj sobie głowy-to jest suplement,czyli służy do uzupełnienia jakiś braków w diecie-a swoją drogą to i tak słaby-już za bardziej wartościowe uważam np.owoce
Zmniejsz na start ilość kcal;białko wystarczy,byś ustawił na poziomie ok.2g/kg
Okołotreningowo daj pełnowartościowe posiłki;po treningu zamiast białego ryżu możesz dać np.ziemniaki,które są wartościowym źródłem potasu i alkalizują

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wiek metaboliczny wzór?

Następny temat

Dieta do oceny 65kg

WPC zestaw