SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PH-alternatywa dla SAA cz.2

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 248032

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3402 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 43956
powiem tak jestem zadowolony, nie mam doświadczenia w takich środkach więc nie porównam za bardzo do innych. Od lat trenuję sw, chciałem złapać kilka kg dobrej masy i w miarę możliwości zrzucić trochę sadła. przy bardzo intensywnych treningach 3x siłka 3x sw w tygodniu, przytyłem 3-4kg , fakt że micha i suple były dopięte fest. szybko sie wkręca, nie zamula, osobiście nie miałem żadnych poważniejszych problemów z bebechami z wyjątkiem początku ale przeszło po 3 dniach. bloku raczej nie odczułem, libido cały cykl bez zmian myślę że nawet aptecznego pct nie musiałbym robić, ale już dla świętego spokoju zjem listek cloma. kolega brał razem ze mną na redukcji to sylwetka z dnia na dzień na +. Już myślę co na następny cykl walnąć ale wiecznie ph jadł nie będę także zastanawiam się nad czymś w stulu m-dien+prop albo m-dien+etan+wino. Moje oczekiwania spełnił, cel osiągnąłem także chyba wszystko ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 29332 Napisanych postów 62810 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 902053
dzieki za opinie o dokladnie takie cos mi chodzilo.zamawiam m diena na dniach.co do Twojego kolejnego cyklu proponuje poleciec solo enana.ew dodac jakis lajtowy srodek np epi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 1503 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42355
wiecie moze czy na ph mozna sobie zapalic zioleno raz w tyg albo dwa ? nie przeszkadza to w niczym ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1437 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 58964
można niema przeciwskazan tylko sie nie rozpal :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie