SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PAS Mad Maxa

temat działu:

ATLETA

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1381

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 705 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 34844
chcialem sie zapytac o ten pas bo u mnie w miescie przeszedlem sie po sklepach i byly pasy innych filrm i rozmiary S byly mi prawie za male a w M sie topilem ... i zastanawiam sie czy tak czasem nie bedzie z tym a nie chce kupic w ciemno .. moj kolega ma tez pas innej firmy tez rozmiaru M i z kolei ten jest swietny ... dodam ze w pasie mam 75-77 cm :)

))))))))))

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
Generalnie polecałbym Ci rozmiar M, ale wiesz jak to jest ze sprzedażą wysyłkową rzeczy "na rozmiar". Na pierwszy rzut oka dobre, a może nie pasować.
Ale raczej bierz "M" , jak złapiesz trochę masy to i w pasie Ci pójdzie.

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 1759 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18156
Bardzo dobre pasy. Mam go od kilku lat i jestem bardzo zadowolony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 705 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 34844
wlasnie tak bylo z tym w sklepie niby wygladal na M ale sie utopilem w nim ... a kolega taki dosyc duzy ma pas L albo Xl i wchodze w niego na najnizsza dziurke .. to zalezy chyba tez od firmy bo rozne ma rozmiary

))))))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5332 dzień Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 158206
SONBATY - właśnie zastanawiam się nad pasem trenongowym.

nie ma na stronie fotek, czy tylko ja ich nie widzę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
Mniej więcej zdjęcia pasów można zobaczyć na www.mad-max.cz
Mam też akcesoria Power System, ale nie wiem gdzie w necie są ich zdjęcia.

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5332 dzień Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 158206
ok, już patrze.

a jaki pas poleciłbys osobie, która ponownie zaczyna przygodę z "żelastwem"?
tzn. cwiczy silowo, ale nie jest to jego glowna aktywność.

Zmieniony przez - jakryc w dniu 2005-09-12 13:20:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
Raczej ten najtańszy,z mielonej skóry, za 39 zł
Chyba że ktoś chce lepszy wypas to mam takie za ok. 60 zł

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 705 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 34844
72-90 cm czy takie wymiary ma rozmiar M ? w pasie mad maxa bo ja mam 75 okolo i nie wiem boje sie ze moze to byc juz za duzy

))))))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
Myślę że M będzie dobry, bo S są naprawdę małe.

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

XPAND-y w Atlecie

Następny temat

Multipower HMB

nutloveb