SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pływanie co poniedziałek, piątek. Jak do tego ułożyć plan treningowy?

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 782

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

męszczyzna

Wiek

20

Waga

84

Wzrost

186

Cel treningowy

siła, masa mięśniowa, likwidacja zbędnego tłuszczu z brzucha

Staż treningowy na siłowni

ok 2 lat

Uprawiane inne sporty

czasami biegam,

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

sprzęt opisałem w temacie

Dieta

narazie domowa ale staram się ograniczać tłuszcze

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

zacząłem nitrobolon w kapsułkach

Ostatnio przerabiany plan

własny

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

wyciskanie na ławce leżąc ok 80 kg, martwy ciąg ok 150 kg, przysiad nie wiem, podciąganie siłowe 6 nachwytem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7
Witam. Przeszukałem forum w poszukiwaniu pomocnych informacji w rozwiązaniu mojego problemu lecz nie znalazłem takich. Postanowiłem założyć nowy temat. Tak więc zacząłem naukę pływania, lekcje mam co poniedziałek i piątek, nie wiem jak ułożyć mam plan treningowy i prosiłbym o pomoc. Czy jeśli pływam to mogę sobie odpuścić trening nóg w inny sposób? Sprzęt jaki posiadam to ławeczka prosta lub skos w górę, ławeczka skośna do brzuszków, sztanga prosta, hantle, drążek prosty i łamany do podciągania.
Bardzo proszę o pomoc w ułożeniu planu treningowego i wyrozumiałość gdyż jest to mój pierwszy temat.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 147326
Ostatnio przerabiany plan: własny

co to znaczy ? pokaż plan jakim trenowałeś ?

SILA = MASA , MASA= SIŁA , lecz zrzucanie miejscowe tkanki tluszczowej raczej nie istnieje .

nauka pływania raczej nie jest wielkim wysiłkiem energetycznym , czy fizycznym .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7
Własny to znaczy poniedziałek pływanie, wtorek brzuch, biceps. Środa klatka, przedramiona, czwartek podciąganie, piątek pływanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7
Coś w tym stylu. Starałem się co tydzień robić inne ćwiczenia, nie wiem czy to dobrze. Tak więc pomożesz mi ułożyć jakiś porządny plan?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening masa do oceny

Następny temat

Podciąganie na drążku nachwytem-ostatnie 10cm od góry..problem

nutloveb