SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Płaski brzuch w 24 godziny czyli science-fiction %-)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16993

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 154 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1730
Jutro impreza. W szafie wisi już mała czarna. Bardzo obcisła. Namówił Cię na nią Twój facet. Super! Jest tylko jedno "ale" - wystający brzuszek. Masz 24 godziny, żeby go zlikwidować - stosuj się krok po kroku do naszych zaleceń - powinno się udać.

19:00 (24 godziny do wyjścia)
Zabieg w gabinecie
Wieczór to najlepsza pora, aby wybrać się na masaż drenujący. Chronobiolodzy zbadali, że właśnie wtedy znacznie zwiększa się krążenie krwi w tkankach tłuszczowych. Jeśli dodatkowo wspomożesz je zabiegiem w gabinecie, do rana Twój brzuch pozbędzie się nadmiaru wody i będzie mniej opuchnięty. Polecamy kompleksowy zabieg modelujący Orlane. Po peelingu Twoje ciało okładane jest błotem morskim z dodatkiem olejków eterycznych, a następnie owijane folią i kocem elektrycznym. Maska silnie pobudza mikrocyrkulację krwi i pomaga usunąć z ciała nadmiar wody i toksyn. Potem na brzuch nakłada się specjalny preparat wyszczuplający. Podobne działanie ma zabieg Perfect Contour firmy Decléor. Tutaj, po peelingu i masażu esencją detoksykującą, na ciało nakłada się maskę rozgrzewającą. Obydwa zabiegi są wykonywane w sieci salonów Marionnaud. Każdy kosztuje 200 zł.

20:00 (23 godziny do wyjścia)
Lekki posiłek
Cudownie! Mimo późnej pory możesz coś przekąsić. Stop! Nie rozmarzaj się. Czekolada i inne słodkie smakołyki o tej porze są surowo zakazane. Zjedz lekki posiłek o działaniu oczyszczającym, np. sałatę z dodatkiem awokado, winogron, jabłek, śliwek, nasion dyni. Owoce te zawierają dużo błonnika, który nie dostarcza organizmowi kalorii, zmniejsza natomiast wchłanianie tłuszczu i węglowodanów oraz reguluje trawienie. To bardzo ważne, bo złe trawienie = wypukły brzuch, nawet u najbardziej zgrabnej i szczupłej dziewczyny. Dobra rada: jedz powoli, każdy kęs dobrze przeżuwaj, aby został całkowicie strawiony. A jeśli ciągle kusi Cię czekolada, sięgnij po bogate w proteiny morele. Wyrównają one poziom cukru we krwi i minie Ci ochota na słodkości.

22:00 (21 godzin do wyjścia)
Detoks
Pół godziny w wannie zrelaksuje Cię przed jutrzejszą imprezą. Jeśli wrzucisz do wody garść soli z algami morskimi (np. Thalassobath, Thalgo, 600 g: 59 zł) lub łyżkę zwykłej sody kuchennej, kąpiel dodatkowo pobudzi pracę układu limfatycznego i krążenie krwi w całym organizmie. Działanie detoksykujące mają też olejki eteryczne: sosnowy, rozmarynowy, lawendowy.

23:00 (20 godzin do wyjścia:)
Zdrowy sen
Po pierwsze: długi na tyle, abyś jutro tryskała energią i humorem, czyli minimum ośmiogodzinny. Po drugie: w dobrze przewietrzonym pokoju, w pozycji na lewym boku, która zapewni Twojemu żołądkowi komfortowe warunki do pracy, tzn. nie będzie on uciskany przez inne organy, a Ty nie nabawisz się nieprzyjemnych dolegliwości, takich jak zgaga i wzdęcie brzucha.

7:00 (12 godzin do wyjścia)
Gimnastyka na dzień dobry
Teraz jest najlepsza pora na aktywność fizyczną. Rano najszybciej spalamy tłuszcz, poza tym między 7.00 a 8.00 kortyzol (hormon stymulujący aktywność) osiąga w naszym organizmie maksymalne stężenie, rośnie też poziom adrenaliny. Wniosek? Ćwiczy się zdecydowanie najłatwiej. Niekoniecznie musisz od razu pędzić do siłowni. Wystarczy, że wyskoczysz na spacer do parku. Poranny ruch pobudza metabolizm, dodaje energii na cały dzień. Uwaga! Zawsze ćwicz na czczo. Trening po posiłku nie ma sensu, bo insulina blokuje uwalnianie komórek tłuszczowych, a więc wolniej chudniesz. Poza tym intensywne ćwiczenia zaraz po jedzeniu zaburzają proces trawienia i mogą powodować kolkę.

7:30 (11 godzin 30 minut do wyjścia)
Energetyzujący napój
Niech tym razem zamiast kawy będzie to ciepła woda z dodatkiem cytryny
i imbiru. Koniecznie wypij ją przed śniadaniem. Taki koktajl pobudza cały organizm do działania, w tym również układ trawienny. Dzięki temu unikniesz zaparć. Jeśli nie masz pod ręką cytryny i imbiru, wypij na czczo szklankę ciepłej wody, która także stymuluje trawienie.

7:35 (11 godzin 25 minut do wyjścia)
Masaż pod prysznicem
Po porannej rozgrzewce czas na prysznic. Wykorzystaj go do pobudzenia krążenia krwi i limfy w organizmie (dzięki temu znacznie przyspieszysz także cyrkulację spożywanych pokarmów). Po dokładnym peelingu całego ciała wymasuj skórę sizalową szczotką lub rękawicą (pamiętając o właściwym kierunku: od dołu ku górze, w kierunku serca).

8:00 (11 godzin do wyjścia)
Lekkie śniadanie
Powinno składać się z potraw zawierających dużo błonnika, np. muesli z jogurtem i owocami. Także w ciągu dnia nie jedz zbyt dużo pieczywa oraz innych potraw zawierających drożdże i gluten, np. makaronu i ciast. Składniki te, podobnie jak sól, zatrzymują wodę w organizmie, powodując „unoszenie się" brzucha.

8:30 (10 godzin 30 minut do wyjścia)
Trening sylwetki
Zacznij go już teraz, a do wieczora wciąganie brzucha stanie się Twoim nawykiem. Wyprostuj plecy, wyciągnij szyję, głęboko wciągnij brzuch. Trudne? Wyobraź sobie, że jesteś ubrana w suknię z gorsetem. Po chwili „odepnij" w myślach jeden guzik w gorsecie, potem jeszcze jeden. Czujesz się lżej? Bardziej naturalnie? Świetnie! Ale pamiętaj, że ciągle masz na sobie „gorset" utrzymujący brzuch w płaskiej pozycji. Inne ćwiczenie: spróbuj docisnąć pępek do kręgosłupa.

13:00 (6 godzin do wyjścia)
Lekki lunch
Do tego czasu pij co godzinę szklankę wody (oszukasz w ten sposób głód), ewentualnie zjedz jabłko. Także tuż przed samym obiadem wypij wodę lub zieloną herbatę, która przyspiesza spalanie kalorii. Jeżeli zrobisz to w trakcie jedzenia lub po nim, na 99 proc. nabawisz się wzdętego brzucha. Na obiad zjedz sałatę, np. z grillowanym kurczakiem lub tuńczykiem. Ważne: jeśli wcześniej trochę się poruszasz, szybciej strawisz to, co zjesz.

15:00 (4 godziny do wyjścia)
Masaż niemowlaka
Głaszcz brzuch zgodnie z ruchem wskazówek zegara. To świetna metoda na pobudzenie trawienia. Znają ją wszystkie młode mamy, ponieważ doskonale łagodzi kolki u maluchów. Tobie też się przyda, tym bardziej że efekty działania tego masażu są odczuwalne jeszcze przez kilka godzin po jego wykonaniu. Najłatwiej i najprzyjemniej robić go za pomocą oliwy (np. z oliwek lub winogron) z dodatkiem kilku kropel olejku miętowego. Efekt? Poczujesz się lżej. Blokady trawienne ustąpią jak ręką odjął.

16:30 (2 godziny 30 minut do wyjścia)
Balsam na brzuch
Nie ma cudów. Istnieją specjalne produkty do modelowania brzucha (np. plastry wyszczuplające Superflat, Jeanne Piaubert, 10 saszetek: 369 zł; preparat S.O.S. Ventre Plat, Orlane, 200 ml: 265 zł), ale nie dadzą one widocznych efektów po jednorazowym użyciu. Warto, abyś zaczęła je stosować przynajmniej miesiąc wcześniej. Teraz natomiast, po prysznicu, wsmaruj w brzuch balsam nawilżający, a jeśli chcesz odsłonić brzuch - nabłyszczający lub brązujący.

17:00 (2 godziny do wyjścia)
Wyszczuplające triki
Nie udało Ci się całkowicie zlikwidować wypukłego brzucha? Bez paniki. Możesz jeszcze zamaskować go odpowiednio dobranymi ciuchami. Najważniejsza jest specjalna opinająca ciało bielizna. Uważaj tylko, jeżeli wkładasz ją pod spodnie i krótki top. Majtki wyszczuplające sięgają aż do talii, więc gdy się mocno nachylisz, one wychylą się spod spodni. Stylistka "Urody", Marysia Szaj, radzi, jakie fasony bluzek i sukienek najlepiej ukryją brzuszek. Są to: portfelowy, pionowo marszczony, zapinany, z obniżoną talią. Unikaj natomiast szerokich ściągaczy w talii, marszczeń i pasków. Nie wkładaj obcisłego topu (fałdki tłuszczu podwiną go do góry) ani biodrówek (fałdki uwypuklą się nad nimi).

19:00 (godzina 0)
Baw się wspaniale!

Zródło: www.polki.pl
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50411 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 125 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2531


czekam na 50 cm lape ale mam tylko 14 godzin ,na jutro rano
musi byc pomozcie

"Your best? Losers are always whining about their best. Winners go home and f*** the prom queen." -Sean Connery

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 30354


Synthol i na scenę

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 125 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2531
syntholu na raz az tyle nie wladujesz...

poza tym to ma byc 50cm z wypulym szczytem ,u ronniego
widzialem ,wiec sie da

"Your best? Losers are always whining about their best. Winners go home and f*** the prom queen." -Sean Connery

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 30354
Ten ma >70, 50 to cienizna 5

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 125 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2531


a jak nie moze byc 50 ,to chociaz taka rzezba ,na basen...

"Your best? Losers are always whining about their best. Winners go home and f*** the prom queen." -Sean Connery

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 30354
To utrzymaj takie napięcie mięśni przez 24godz

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 125 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2531
no dobra ,dzieki za pomoc :)
zaraz zaczynam slyszalem ze do tego warto jesc ogorki ,wtedy
efekty sa szybsze...

"Your best? Losers are always whining about their best. Winners go home and f*** the prom queen." -Sean Connery

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Błyskawiczna dieta weekendowa

Następny temat

Jakie aeroby przy problemach z kolanami?

Water