SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Późny trening SW co zjeść po?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 190

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 83 Wiek 28 lat Na forum 67 dni Przeczytanych tematów 698
20:00-21:30 mam SW. Nie ukrywam, że kończąc trening ledwo stoję na girach a samo wzięcie prysznicu jest dla mnie wyczynem a co dopiero posiłek. Zakładając, że do treningu uzupełnię kalorie mogę iść na głodniaka spać ewentualnie wypić jakiegoś bulka?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6238 Napisanych postów 75009 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629156
Zdecydowanie warto spożyć posiłek,który przedewszyskim pomoże Ci się odpowiednio zregenerować .
Wiele osób jest także przekonanych, że przed snem, to nie powinno się jeść, bo wieczorne jedzenie powoduje przyrost tkanki tłuszczowej. Jest to oczywiście myślenie błędne. Po wysiłku dobrze jest dostarczyć białka, węglowodanów, a opcjonalnie także tłuszczu i aminokwasów rozgałęzionych w formie wolnej. Warto to zrobić niezależnie od tego, o której godzinie przypada trening.Posiłek oczywiście powinien być lekkostrawny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 83 Wiek 28 lat Na forum 67 dni Przeczytanych tematów 698
Bulk może być?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10684 Napisanych postów 118131 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1386756
Jak w niedługim czasie idziesz spać, to nie ma co obciążać zbytnio organizmu. Moze być bulk.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 601 Napisanych postów 988 Wiek 38 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 74386
Jest 23, a ja właśnie wepchnąłem talerz kurczaka z ryżem, warzywami i sosem po kickboxingu.
W zależności od Twoich planów sylwetkowych ważne są kalorie z całego dnia, a nawet tygodnia. Warto zjeść po treningu normalny posiłek. Zależy oczywiście o której zasypiasz po tym treningu. Ja mam tak że jak się najem porządnie wieczorem, to śniadanie jem dopiero po jakichś 2 godzinkach. A jak pójdę spać leciutko pełny (bo głodny nie potrafię zasnąć) to śniadanie zjadam szybko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3761 Napisanych postów 63029 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678731
Oczywiste, że możesz iść spać. Kwestia tego, co będzie dla Ciebie lepsze. W takiej sytuacji zdecydowanie warto zjeść pełnowartościowy posiłek. Jest to kwestia przyzwyczajenia. Również jestem wyczerpany, szczególnie po sparingach, ale zanim się wykąpie, wrócę do domu to czuję się jak młody bóg i posiłek spokojnie można zjeść. Jest to raczej kwestia adaptacji organizmu do danego zachowania, czyli przyzwyczajenia do ciężkiego wysiłku, a później układu trawiennego do spożywania produktu. Możesz zrobić sobie ewentualnie coś w formie płynnej.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 83 Wiek 28 lat Na forum 67 dni Przeczytanych tematów 698
Idę spać o 22:00 a wstaję 05:10.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3761 Napisanych postów 63029 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678731
Sandelholz1991
Idę spać o 22:00 a wstaję 05:10.


Ja osobiście bym zjadł posiłek. Nawet w sytuacji, gdy trening kończyny późno i szybko idziemy spać.

Ciężko mi sobie wyobrazić żeby iść spać bez niego. Szczególnie po ciężkim treningu.

Ewentualnie w takiej sytuacji możesz wziąć ze sobą jakiś posiłek w formie płynnej i wypić go wracając z treningu lub już w domu, ale żeby mieć przygotowany wcześniej. Np. koncentrat białka serwatkowego, olej MCT, trochę ryżu, czy innego źródła węglowodanów, owoce.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11732 Napisanych postów 11549 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317577
lepiej rozłożyć te posiłki tak, żeby po treningu chociaż szejka jakiegoś np. z płatków ryżowych, oleju kokosowego i źródła białka zjeść
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Niskokaloryczne, sycące śniadanie

Wheyvita