...
Napisał(a)
Siemanko, jestem na redukcji solo test 500 week, około 19% bf, mam pod reką sporo ozempicu, ale jestem zielony jesli chodzi o połączenie go na cyklu, fajnie wrzucic? czy może być kataboliczny?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
TRENINGI KATOWICE
KONTAKT-KONSULTACJE
https://www.instagram.com/bestbodysebastianszmit/
...
Napisał(a)
flex1976
2. WAGA:100
3. WZROST:190
4. WYMIARY:nie wiem, nie robię
-biceps:
-klatka:
-udo:
-talia:
5. STAŻ NA SIŁOWNI:3 lata
6. DIETA
-białko: 200
-węglowodany: 230
-tłuszcz: 85
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:nigdy nie było
9. CEL CYKLU: redukcja
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA:
11. POZIOM BF%: 19%
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):endomorfik
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB PO ROSTU OWŁOSIENIA: tak
...
Napisał(a)
Jeśli masz nadmierne laknienie to tak zacznij od 500 rwz w tyg jak by slabo tłumiło apetyt podbijasz na 1000
treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]
...
Napisał(a)
LautaroM
rozumiem, ze co do glowy przyjdzie Ci pomysl z nowym srodkiem, to bedziesz jednorazowo zakladal nowy temat do kazdego?
Wybierz ktore konto zostaje to, czy tonyyysop.
W pewnych okolicznościach Ozempic może zwiększyć ryzyko katabolizmu, ale głównie przy niedoborze białka lub przy ekstremalnie niskiej kaloryczności diety. Sporo osob ma jadlowstret jak przekombinuje z peptydem. To nie jest srodek dla osob, ktore maja juz zbudowana sensowana mase miensiowa i robia reduklcje fatu. No chyba, ze mamy bardzo duze problemy z apetytem
rozumiem, ze co do glowy przyjdzie Ci pomysl z nowym srodkiem, to bedziesz jednorazowo zakladal nowy temat do kazdego?
Wybierz ktore konto zostaje to, czy tonyyysop.