SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Oszukać grawitacje.

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 168418

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45068 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Na początek witam wszystkich seniorów, to mój pierwszy post na SFD więc prawdziwy świerzak ze mnie.
Nadeszedł czas w moim życiu żeby powiedzieć JEST ŹLE i najwyższa pora wziąść się za siebie. Od mojej ostatniej wizyty na siłowni minęło już pewnie z 15 lat a i czasy się zmieniły, jest internet (wtedy wiedziałem że coś takiego jest ale nigdy tego nie widziałem LoL) jest rodzina, są obowiązki praca. Dlatego postanowiłem poszukać pomocy/wsparcia i tak tu trafiłem.
Plan wydaje się prosty: przenieść centymetry z dupy w góre. Nie marzy mi się wyrzeżbiona sylwetka bo jak to mówią jest kocioł jest i para a i wiek nie ku temu. A pozatym nad wszystko lubiałem dźwigać cięzko ale i mało(w sensie powtórzeń). I po 5ciu wizytach w ostatnim tygodniu po 15 letniej przerwie nic się nie zmieniło nadal dokładanie na sztange najbardziej mnie rajcuje.
Tyle tytułem wstępu, teraz fakty:
ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):w profilu
Wiek :33
Waga :122
Wzrost :182
Staż treningowy:2 lata (15cie lat temu)
Obwód pasa 125
Obwód klaty: 128
Obwód uda: 71
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): siłownia min 3 razy, basen/sauna min 2 razy (na tydzien)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : żadne nigdy
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: co kuchnia wydała
Wrażliwość na stymulanty: nie bardzo kumam o co common?
Możliwosci finansowe: wystarczą
Cel/problem/opis: odjąć na dole dodać na górze

A teraz kilka pytań, które wysuneły się w pierwszym tygodniu czyli teraz:

Nigdy nie robiłem i nie robie aerobów, myślicie,że bardzo sobie utrudniam zadanie?
Czy treing prawie typowy na mase - grubo ale mało powtórzeń utrudnia czy ułatwia spalanie tłuszczu?
Czy aplikacja dostępna w profilu prawidłowo liczy kalorie? Jestem podejrzliwy bo wedle niej dość mało kalorii jem dziennie a głodny nie chodze. Na pewno nie ułatwia fakt że ilości jedzenia oceniam na oko, albo działa jeszcze entuzjam początkującego?
Ostatnie powiązane z poprzednim. Jeżeli pochłaniane kalorie są prawidłowo obliczane, to jaki wpływ ma jedzenie połowy dziennego zapotrzebowania?

Przepraszam, że troche chaotycznie ale początki są trudne a i córka pod nogami się kręci a i syn krzyczy z góry o której idziemy na basen LoL.

Wraz z upływem czasu pewnie pojawią się nowe zagadki więc będę często tu prosić o rade bądź pytać o komentarz.
Pozdrawiam

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3376 Napisanych postów 19049 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 979756
Podobno grubo ale mało powtórzeń ułatwia spalanie tłuszczu (co dla Ciebie to mało?)
Jem na oko ale nie mówię, że jem mało.
Kalorie mogą być prawidłowo obliczone ale Twój metabolizm może być zaburzony.
Przy Twoich gabarytach nic Ci się nie stanie gdy przez jakiś czas będziesz jadł połowę dziennego zapotrzebowania.
Właściwie to Twój wiek nie uprawnia Cię do tego działu a narzekanie, że w tym wieku nie da się wyrzeźbić sylwetki jest zupełnie nie uprawnione.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45068 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Mało dla mnie znaczy 6 powtórzeń w każdej serii zprogresją ciężaru. Co do wyrzeżbionej sylwetki panieJanie, to pewnie racja po pańskiej stronie ale jakoś tak nostalgia do dawnych lat mnie pchneła do napisania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45068 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ops, nie wiedziałem, że enter kończy post. A co do wieku, to przed napisaniem postu przeczytałem pare postów z działów dla juniorów jak i seniorów i poczułem że zdecydowanie mi bliżej do waszej grupy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3376 Napisanych postów 19049 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 979756
Posiłkowałem się wiadomościami z forum (odnośnie ilości powtórzeń - zdaje się, że pisał to Knife).
Wydaje mi się, ze 6p to odpowiednia liczba na rozwój masy , siły oraz utratę tłuszczu.
Powodzenia w transformacji sylwetki!
W moim wieku (chociaż gdy byłem młodszy to również) sprawdza się częstszy trening tych samych grup mięśniowych - brzuch kiedyś trenowałem codziennie.
Teraz trenuję barki + podciąganie na drążku każdego dnia i wydaje mi się, że to działa!


Zmieniony przez - ojan w dniu 2014-10-07 20:55:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1776 Wiek 43 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 23809
Witaj w dziale.

Ja jeszcze kilka lat temu bylem w Twojej sytuacji a kilka mniej lub bardziej przemyslanych diet pomoglo zrzucic sporo. Proponuje pomyslec o jakims cardio albo interwalach stopniowo rowniez.
Co ilosci powtorzen to ja Sam w tej chwili z reguly robie 5 w wiekszosci cwiczen. Nie marzy mi sie jakas szczegolna masa a sila jest potrzebna. Na rzezbe szczegolna na razie Sam nie licze ale staram sie.

Powodzenia zycze i bede zagladal.

Zmieniony przez - Amidoman w dniu 07/10/2014 21:05:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 272 Napisanych postów 7631 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 116801
fanslaska


Nigdy nie robiłem i nie robie aerobów, myślicie,że bardzo sobie utrudniam zadanie?
Czy treing prawie typowy na mase - grubo ale mało powtórzeń utrudnia czy ułatwia spalanie tłuszczu?
Czy aplikacja dostępna w profilu prawidłowo liczy kalorie? Jestem podejrzliwy bo wedle niej dość mało kalorii jem dziennie a głodny nie chodze. Na pewno nie ułatwia fakt że ilości jedzenia oceniam na oko, albo działa jeszcze entuzjam początkującego?
Ostatnie powiązane z poprzednim. Jeżeli pochłaniane kalorie są prawidłowo obliczane, to jaki wpływ ma jedzenie połowy dziennego zapotrzebowania?

Przepraszam, że troche chaotycznie ale początki są trudne a i córka pod nogami się kręci a i syn krzyczy z góry o której idziemy na basen LoL.

Wraz z upływem czasu pewnie pojawią się nowe zagadki więc będę często tu prosić o rade bądź pytać o komentarz.
Pozdrawiam


Siemka i witam w dziale

ad.1. Aeroby znacznie przyspieszą gubienie tkanki tłuszczowej.

ad.2. Ja moje pierwsze 3 miechy dokładnie 2 lata temu trenowałem TYLKO na siłowni bez aerobów i zeszło 8 kg. Diety nei trzymałem ale ruszyłem dupsko, potem tj na konkretnej redukcji przy wprowadzeniu aeorobów, siłowni i diety w 4 miechy zeszło 17 kg wiec matematyka jest prosta.

ad.3. Aplikacja liczy dobrze przy założeniu ze jedzenie jedzeniu nierówne i nie oczekujesz precyzji snajpera zawsze jest jakiś błąd przy liczeniu kalorii. liczysz cukier, warzywa itp? pierwsze jak chcesz schudnąć to WAGA elektroniczna z podziałką gramową - na oko to wiesz co można...

ad.4. Taki ze nie dostarczysz białka i spalisz swoje mięśnie próbując się odchudzić. po redukcji wyjdzie z Ciebie szkielet a nie ktoś z mięśniami. jeśli chcesz mieć mięśnie to dziennie zgodnie z ostatnimi trendami 1,6 g białka na kilogram masz jeść. jeśli jednak uznasz że siłownia jest za trudna i praca nad sylwetka na czysto jest zbyt wymagająca/niewdzięczna( bo niestety wieku +30 jest jeśli chce się na niej coś jeszcze osiągnąć) to możesz przerzucić się na inne dyscypliny podtrzymujące gdzie białko nie gra już takie roli. Dodatkowo w trakcie redukcji często wychodzą inne pasje sportowe które też są wyzwaniem i rządzą się swoimi prawami o których ci chłopaki na pewno napiszą jak zapytasz( Triatlon, CF, maratony itp.)

Powodzenia

Zmieniony przez - Gwid w dniu 2014-10-07 21:27:12

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45068 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Właśnie wróciłem z chest session. I troche sie zawiesiłem co zjeść skoro zaraz idę spać a z drugiej strony godzinka katowania klatki była.?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45068 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Znowu ten Enter!! Zabiliście mi gwoździa z tymi aerobami. Pociągne jeszcze m-c tak jak teraz (czyt.tak jak lubie) i jak postępy będą średnie to dorzuce te nieszczęsne dla mnie cardio.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1691 Napisanych postów 10184 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1038623
Najlepiej pełnowartościowy posiłek. Kup wagę i zacznij liczyć to przede wszystkim. Jak chcesz dupę odchudzić to skup się na diecie i ciężko ćwicz, a szczegóły typu ilość powtórzeń zostaw na później. Powodzenia.

Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2014-10-07 22:44:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45068 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
To jutro jak odwiozę małego na piłke to cisne po dwie wagi elektroniczną i do kuchni. A potem sauna (super mi pomaga na zakwasy) a wieczorem triceps.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Konkurs "Modyfikujemy nogi" - bury07

Następny temat

Zamienić tłuszcz na mięśnie!