SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ostatecznie

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3871

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1881
Zacząłem od niedawna ćwiczyć z dietą, tylko mam ostateczne już pytanie. Co do diety to podobno jest dobra http://storage.sfd.pl/ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7895f51128f5474699cd7c403c816e3f.png
( w 5 posiłku powinno być 50g kaszy a w 3 bez oliwki, pomyliłem się) do diety jeszcze jakieś warzywa/owoce.
Drugi problem dotyczy treningu, w temacie z przed miesiąca ktoś powiedział, że ćwiczenia mogą być, natomiast z 2 tygodnie temu usłyszałem, że są raczej kiepskie, więc pytam się już ostatecznie, bo mam taki mętlik w głowie :) jak myślicie ?
(Hantla 5kg, w następnym miesiącu dorzucę z 2kg) 1. Rozgrzewka 2. wyciskanie 20 powtórzeń na łóżku :D 3. unoszenie przedramienia z hantlą w siadzie 10 powtórzeń 4. unoszenie hantli stojąc w chwycie młotkowym 10 powtórzeń 5. Wykroki 6. Wspięcia na palcach 7. wyciskanie francuskie sztangielki 5 powtórzeń 8. brzuszki (połowa ciała zwisa nad przepaścią) 20 powtórzeń 9. unoszenie kolan w leżeniu płasko 5 powtórzeń 10. uginanie ramion z oparciem dłoni 10 powtórzeń 11. pompki 20 powtórzeń

Cel: masa mięśniowa +15 kg, chciałbym do wakacji przytyć tak do sześćdziesięciu coś ;)


Zmieniony przez - ProSzymOn w dniu 2013-11-18 20:25:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 62 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 701
Zrób sobie plan A i B na FBW i będzie dobrze, po treningu też rozciągnięcie wszystkich mięśni ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1881
Dzięki, czekam jeszcze na innych ^^

Zapomniałem dodać, że ćwiczę co 2 dni

Zmieniony przez - ProSzymOn w dniu 2013-11-18 21:17:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Dieta kiepska, co do ćwiczeń to rozpisz je w ten sposób:

1. Nogi
2. Plecy
3. Klatka
4. Barki
5. Triceps
6. Biceps

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1881
Nogi: Wykroki z hantlom x5 na każdą nogę, Wspięcia na palcach x5
Plecy: nic
Klata: Pompki x20 (2 rodzaje, jeden na klatę, drugi na ramiona), Wyciskanie
Barki: Nic
Triceps: Wyciskanie francuskie sztangielki x5 (5-6 sek), Uginanie ramion z oparciem dłoni x10
Biceps: Wyciskanie x10 [(2 rodzaje, uginanie przedramion z hantlami trzymanymi podchwytem, UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ” NADGARSTKA)] Unoszenie przedramienia z hantlom w siadzie x10
Brzuch: Brzuszki (połowa ciała zwisa nad przepaścią) x20, Unoszenie kolan w leżeniu płasko x5 (3-4 sek)

Co jest nie tak z dietą ? :)

Zmieniony przez - ProSzymOn w dniu 2013-11-19 12:59:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Nogi: Przysiady z hantlami 4 serie
Plecy: Podciąganie na drążku 4 serie, Martwy Ciąg 3 serie
Klatka: Wyciskanie sztangielek 4 serie
Barki: Wyciskanie sztangielek w siadzie 3 serie
Triceps: Wyciskanie francuskie leżąc 2 serie
Biceps: Uginanie ramion z supinacją nadgarstka 2 serie
Brzuch: Daj 1 ćwiczenie, 3 serie
Łydki: Wspięcia stojąc 3 serie

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-11-19 15:26:05

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
1. Chleb wywal, wrzuć tutaj jeszcze płatki owsiane + jajka
2. Pieczywo jak już to razowe, szynka kanapkowa wylatuje, jak kupujesz ser to kupuj ser a nie coś seropodobnego
3. To jabłko tutaj zbędne, panierka też wyśmienitym pomysłem nie jest
4. Kasze i chleb wywal, daj więcej kaszy, wrzuć jakieś źródło białka np. pierś/ryba
5. Po treningu to samo co przed
6. Pieczywo zamień na razowe, jajka ok

Mała pomyłka, podwójny wpadł.

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-11-19 15:31:50

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1881
A te serie po ile powtórzeń ? Byłby kłopot np. z martwym ciągiem, bo ćwiczę w domu, mam hantelke, steper i drążek, który jak na razie nie pasuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Po 12 powtórzeń możesz robić

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1881
12 powtórzeń do wszystkich ćwiczeń, ma się rozumieć ? Martwy ciąg będę musiał wywalić, a ćwiczenia na drążku na razie też, bo kombinuje z drążkiem, żeby go dopasować do futryny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
To wykonuj na razie wiosłowanie sztangielką + "dzień dobry" np. na plecy

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do sprawdzenia.

Następny temat

Mały wzrost wagi.

Fruzelina