SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Opuźniona lewa pierś.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 974

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 600
Witam
Moim problemem jest to, ze mam troche zapadniętą lewą piers.... trenuje na silce..widac ze prawa nabiera kształtów...czuc to ze rosnie...a lewa...lewa jest u dolu troche taka zapadnięta.. nie jest tak okrągła jak prawa...
da się cos z tym zrobic? bo treningi nie daja skutki na lewą piers. ;/
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
dysproporcje byly sa i beda, nic na to nie poradzisz, mozesz ewentualnie przy klatce zmienic sztange na hantle, etc jak cwiczysz dane miesnie masz je czuc w kazdym powt, inaczej cwiczysz nie wiem co, i machasz bez sesnu.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 586 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 28134
Też mam ten problem, ale z biegiem czasu to się powoli wyrównuje. Nie jest to krótkotrwały proces ale być może kiedyś nie będzie tego widać i ładnie się zabuduje mięśniami. Tak jak kolega napisał trzeba częściej używać sztangielek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 607
popieram - sztangielki i bez zadnych oszukanstw , tylko czyste dokladne ruchy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 9831 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34282
Ludzkie cialo tylko w teorii jest symetryczne i to dosc powierzchownej teorii. Kazdy z nas jest prawo lub lewo reczny co pociaga za soba wielkie zmiany. Jedna strona moze byc nastawiona bardziej na wysilek, dzwiganie, obrona, a druga np moze byc bardziej zreczniejsza itd. To samo tyczy sie nog. Trening na silowni to 2,5 do 5 godzin tygodniowo. Pozostale dziesiat godzin spedzasz uzywajac ciala w sposob asymetryczny.

Przy malych dysproporcjach nie ma czym sie przejmowac. Cwicz normalnie.
Przy duzych dysproporcjach zwroc przerzuc sie korekcyjnie na sztangielki (np klata) i:
-Wez kamere i nagraj sie jak cwiczysz, czy napewno konczyny wykonuja dokladnie ten sam ruch ?
-Czy jedna reka nie jest szybsza od drugiej?
-Czy z obu stron jest jednakowy ROM, czy gdzies konczysz szybciej?

Zlota zasada jest taka
sztangielki + zwiekszenie masy powoduje stopniowe zmiejszanie sie dysproporcji, az do osiagniecia zensownej masy gdzie poczatkowa roznica 0,5 - 1 cm jest smieszna i niezauwazlna.


Wniosek - NIE JESTES ELFEM, JESTES CZLOWIEKIEM

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Barki

Następny temat

Trening- aero/cardio na CKD

Water