SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Oporny biceps

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2298

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8170 Napisanych postów 108866 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1325156
jak robisz
- uginanie ramion ze sztanga prosta 5 serii 8 powtorzen
-uginanie ramion z hantlami na lawce skosnej 3 serie 10-12 powtorzen
i np 2 cwiczenia na triceps to skzoda dnia na aki trening marnować

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 636 Napisanych postów 19245 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 841162
przeciez po plecach juz biceps troche popracował, a Ty jedziesz go jeszcze 8 serii i do tego za 3 dni znowu 8 serii i te same ćwiczenia? bezsens totalny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 124 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6433
Robnie akurat takie cwiczenia na plecy w taki sposob ze biceps prawie w ogole nie pracuje i kompletnie mi to nie przeszkadza w zrobieniu bica po plecach. Nie widze roznicy w sile i zmeczniu w bicepsie jak zrobie go na poczatku czy po plecach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 124 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6433
Anubis jak zwykle kolejny raz z rzedu widze ze zamiast pomoc to odpisujesz jakies przesmiewcze odpowiedzi zamiast doradzic. Trening bicepsu i tricepsu to strata czasu i szkoda dnia na taki trening? To ja decyduje jak poswiecam czas a nie ty. To ile serii mam zrobic na lapy zeby w ogole byl sens isc na silownie twoim zdaniem?


Zmieniony przez - azizzz w dniu 2018-07-11 16:26:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 869 Napisanych postów 4317 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 122278
Ale o co Ty się denerwujesz chłopie? Ważysz 82 kg, zakładając że plecy i nogi masz masywne to i tak 38 cm jest nieźle. Jakbyś ważył 100 kg to i byłoby 43 cm w obwodzie

Jak masz krótkie przyczepy to też inaczej to wygląda niż u gościa z długimi przyczepami.

Ja bym dał bica i trica w 1 dzień i wszystko. I 3-4 ćwiczenia po 3 serie i na bica, i na trica. Przepompuj i zaatakuj z każdej strony

Ps. Wizualnie przydatne mięśnie to przedramiona, barki i kaptury;) Bica zimą w kurtce nie widać, a szerokie plecy już tak


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2018-07-11 17:35:38

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8170 Napisanych postów 108866 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1325156
Ale taka jest prawda szkoda dznia na 4 cwiczenia 2 na biceps i 2 na triceps, to zajmuje maks 20 minut, rozpisz cały trening bo o jednym dniu to się za dużo nie powie

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 42760 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329795
Ja bym tak nie patrzył na same obwody ale proporcje wizualnie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 124 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6433
Wt: rwanie na proste 7×5powt
Wioslo deficytowe w opadzie tulowia 5x5powt
Sciaganie drazka do klatki 5x10powt
Pullover na wyciagu 5x10-12
Uginanie ramion ze sztanga 5x8powt
Uginanie ramion z hantlami lawka skosna 3x10powt
Sr: wyciskanie sztangi lawka skosna 5x 6 powt
Wyciskanie sztangi lawka plaska 4x 6 powt
Wycikskanie hantli wasko lawka skos 4× 10powt
Push press 6x 5 powt
Wspiecia na palce stojac 6x12powt
Wspiecia na palce siedzac 3x 15 powt
Czw przysiad 7x5powt
Hip thrust 5x 8powt
Pt rwanie na proste 8x3 powt
Uginanie ramion ze sztanga 5x8powt
Uginanie ramion z hantlami skos 3x10powt
Prostowanie ramienia z hantlem zza glowy 5x8powt
Prostowanie na linkach wyciagu 4x 10powt
Niedz przysiad 8x 4 powt
Martwy deficytowy na prostych 5x 10powt
Uginanie nog siedzac na dwuglowe 4x 10powt
Lydki jak wczesniej





Zmieniony przez - azizzz w dniu 2018-07-11 22:22:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 167 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3887
Ja też nie bardzo wiem o co chodzi? Przy tej wadze i wzroście nie oczekuj wiele więcej jeśli jesteś naturalny i nie masz mega genu. To dobry wynik.

U mnie kilka lat temu przy stagnacji pomogło odstawienie ćwiczeń. Robiłem tak jak Ty, dwa razy w tygodniu lub raz w tygodniu ale 3-4 ćwiczenia. Później zacząłem robić dokładniej i tylko raz w tygodniu 2 ćwiczenia, 2-3s po 10-6 powtórzeń

Z kolei ostatnio mega fajnie wchodzą mi takie powolne uginania z dopięciem mięśnia, wygląda to trochę jak izolacja bo zupełnie nie ruszasz ramieniem. Krótka przerwa, kolejny ciężar + jakiś dop set. łapy pieką strasznie, a jak bolą.... Polecam uginanie z hantlami + uginanie siedząc na ławce lub modlitewnik + młotkowe. 3-4s w każdym ćwiczeniu i łapy 2x większe :)



Zmieniony przez - Witcher666 w dniu 2018-07-25 20:05:07

Zmieniony przez - Witcher666 w dniu 2018-07-25 20:05:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 139 dni Na forum 138 dni Przeczytanych tematów 162
mordo. ja mam to samo od 4 lat. tric progresuje i to widać powolutku; bic ani drgnie. jest czucie, jest technika, dobrze ułożony plan. jak znajdziesz jakiś złoty środek daj znać, a niektórymi tu się nie przejmuj, oni tak piszą żeby po prostu popisać sobie..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening split do oceny